Kuntosali, urheilu ja painonpudotus

Gale

GYM-psykoosi
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
200
Laitoin ylös tässä syömisiäni, kun pitäisi alkaa keräämään massaa tässä pikkuhiljaa uudestaan. Aamupainoa en osaa sanoa, mutta päivällä pyörii siinä 84-85kg tietämillä tällä hetkellä.

Makrot siis vapaapäivänä P 222, HH 303, R 103, 3111 kcal. Salipäivinä P 284, HH 356, R 103, 3568kcal. Salipäivinä proteiinin määräksi tulee 3,3g per painokilo ja vapaina 2,6g mikä on jo paljon siedettävämpi. Onko ideaa vaihtaa hieman protskuja myös treenipäivinä rasvaksi ja hiilariksi, vai pitää vaan yllä tuota korkeampaa protskumäärää?

Salipäivinä nuo makrolisäykset tulee käytännössä vaan ja ainoastaan intrasta sekä palkkarista.
Rasvaa sulla on mielestäni ihan ok määrä. Itse vaihtaisin proteiinia aika paljonkin hiilariksi suoraan, noin korkealla määrällä ei ole enää funktiota, hiilarista saat paljon enemmän hyötyä kokonais kaloreiden pysyessä kuitenkin samana jos ei nyt jotain termogeenistä efektiä etc. turhaa hifistelyä oteta huomioon.
Minulla menee tällä hetkellä 5000kcal macrosplitillä 845HH / 180P / 100R. Jos ei muuten meinaa pystyä syömään, niin käytä treeninaikaisessa juomassa intrahiilaria, esim. Vitargo tai Osmopure.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
105
Rasvaa sulla on mielestäni ihan ok määrä. Itse vaihtaisin proteiinia aika paljonkin hiilariksi suoraan, noin korkealla määrällä ei ole enää funktiota, hiilarista saat paljon enemmän hyötyä kokonais kaloreiden pysyessä kuitenkin samana jos ei nyt jotain termogeenistä efektiä etc. turhaa hifistelyä oteta huomioon.
Minulla menee tällä hetkellä 5000kcal macrosplitillä 845HH / 180P / 100R. Jos ei muuten meinaa pystyä syömään, niin käytä treeninaikaisessa juomassa intrahiilaria, esim. Vitargo tai Osmopure.
Joo ei tosiaan ole tarkotuksena hifistellä, katsotaan miten kroppa reagoi vaan uudestaan tähän määrään sapuskaan päivittäin.

Mulla toi proteiini menee vaan aika helposti korkeaksi, pitää varmaan vaan tiputtaa hieman lihojen osuuksia ja vaihtaa ne hiilarituotteisiin. Minkäkokoisia sun liha-annokset on lounaalla/päivällisellä ja mitä lihaa syöt?
Tuota Osmopuren laittoa Intraan olen miettinyt ja sen voisi itse asiassa tehdäkin.

Jos ampuisi proteiinin määräksi 200g per pv, pitää rasvat 100g tietämillä ja täyttää loput hiilareilla, saattaisi olla paljon parempi ratkaisu?
 

Gale

GYM-psykoosi
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
200
Joo ei tosiaan ole tarkotuksena hifistellä, katsotaan miten kroppa reagoi vaan uudestaan tähän määrään sapuskaan päivittäin.

Mulla toi proteiini menee vaan aika helposti korkeaksi, pitää varmaan vaan tiputtaa hieman lihojen osuuksia ja vaihtaa ne hiilarituotteisiin. Minkäkokoisia sun liha-annokset on lounaalla/päivällisellä ja mitä lihaa syöt?
Tuota Osmopuren laittoa Intraan olen miettinyt ja sen voisi itse asiassa tehdäkin.

Jos ampuisi proteiinin määräksi 200g per pv, pitää rasvat 100g tietämillä ja täyttää loput hiilareilla, saattaisi olla paljon parempi ratkaisu?
Tuo kuulostaa jo huomattavasti validimmalta. Pidä treenipäivänä tuo 200g proteiinia sis. intrat ja palkkarit, lepopäivinä sitten vähän matalampana.
Lihana menee tällä hetkellä sekä lounaalla että päivällisellä molemmilla 100g kanaa + 100g 7% jauhelihaa lihana. Eli yhteensä 400g lihaa päivässä noista. Mitään proteiinijauheita tai muutakaan en käytä vaan tulevat kaikki ruuasta + treenipäivinä treenin ympärillä olevista juomista.

Intrajuoman hiilari on jotakuinkin hyödyllisin "lisäravinne" mitä voit käyttää. Itselläni ainakin todella merkittävä ero, käyn tosin salilla heti herättyäni aamulla niin siinä suhteessa tulee vielä tärkeämmäksi. Määrä on treenistä riippuen 80-120g.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Jos ampuisi proteiinin määräksi 200g per pv, pitää rasvat 100g tietämillä ja täyttää loput hiilareilla, saattaisi olla paljon parempi ratkaisu?
Insuliiniherkkyyden parantelu välipäivinä (ts. hiilarit veke) voisi olla myös hyvä ratkaisu.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
105
Tattis molemmille, katson nuo makrot hieman uusiksi. Hiilareiden syklittelyä voisi kokeilla jos huomaan korkean hiilarimäärän olevan ongelma kropalle.

Nyt on salipäiville laitettu 221P, 417HH, 103R, 3525kcal ja vapaille 185P, 349HH, 103R, 3113kcal.
Katsotaan mihin näillä päästään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Pitäis saada itseä niskasta kiinni. Ei niinkään salilla käymisen suhteen. Siellä käyn ja rauta nousee. Syömiset vaan on mennyt ihan läskiksi. Kirjaimellisesti. Vaaka oli muuttolaatikkoon pakattuna lähes kuukauden, ja kun sen sieltä kaivoin ja uskalsin astua päälle niin vähän tuli pelästyttyä. Tosiaan kolmas lapsi syntyi ja siitä parin viikon päästä muutettiin, niin tekosyitä huonosti syömiselle ja mässäilylle on ollut. Ei jaksa laittaa ruokaa eli haen kebun, pitää jaksaa muuttaa niin ostanpa vähän karkkia, nyt rentoudun ja syön jotain hyvää ja pari bisseä tietty kun kesäloma. Ja paljukin löytyy uudesta kodista, niin kyllähän siellä lilluessa olusen avaa. Ja lämmittäessä tietty myös.

Nyt loppuu kesäloma, niin jos lopettaisi nämä tekosyytkin samalla.

Rauta tosiaan nousee. Oon kesän ajan bodaillut ja harjoitellut riveä ja tempausta. Pääasiassa riipusta ja muutamat nostot maasta asti. Kivaa vaihtelua voimanostoliikkeille. Pelkällä tangolla tempaukset riipusta tuntuu myös kivalta lämmittelyliikkeeltä.

Viikko sitten vaihdoin takaisin itselleni tavallisempaan treeniin ja aloitin kyykyssä ja penkissä kuuden viikon ryssäohjelman. Vuosi sitten aloitin syksyni samalla tavalla ja sainkin kyykkyyn ja penkkiin 5kg kumpaankin lisää. Ohjelma on aika tiukka ja siinä tulee hyvin nopeasti paljon lisää volyymiä treeniin. Pari ekaa treeniä tuntui niin raskaalta, että mietin miten tästä jatkuukaan. Olin jo valmis aloittamaan uudestaan pienemmillä painoilla, mutta tänään kulkikin 6x4 huomattavasti kevyemmän tuntuisesti kuin edeltävät 6x3 ja 6x2. Aika hyvät fiilikset. Josko tänä vuonna saisi penkissä 120 kg nostettua? 115 kg nousi vuosi sitten tämän samaisen ohjelman päätteeksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
591
Kroppa aivan sekaisin. Väsyttää koko ajan, kikkeli ei oikein innostu seksistä, tuntuu että lihoo herkästi. Kroppa meni varmaan sekasin 6kk dietistä ja kovasta treenistä ja unettomuudesta. Nyt nukun jo paremmin, vauva ei enää herätä, mutta silti väsyttää. Treenata kyllä jaksaa, mutta yleisolo väsynyt. Hormonitoiminta ja aineenvaihdunta varmaan sekaisin. Toisaalta voimaa tullut, painot raskaat vaikka teenkin pidempää sarjaa. Haittapuolena taas että alkaa nivelet vittuilemaan, vaikka todellakaan ei mitään rempomista ja liikkeet teen keskittyen.

En mitenkään erityisesti edes mässää, koitan syödä terveellistä ruokaa paljon, mutta ei vain uppoa. Silti läskiä tullut paljon. "Isojen" ruokamäärien syöminen alkaa kyllästyttää. Nyt pystyy jo syömään enempi, mutta tiukkaa tekee kun alkaa se ruoan jauhaminenkin vituttaa. Helpompi ois vetää blenderin kautta ja juoda alas. Lisäksi jatkuva kylläinen olokin on jotenkin ärsyttävää. Joskus maininnut täällä että olen huonoruokainen.

En jaksa tätä massakautta, lepään ensi viikon ja syön sillain ettei vain ole nälkä. Sitten kevyttä salia ja syön vain tavallisesti. Syyskuun puolessavälissä jos kroppa ok niin sitten taas kovempaa. Koitan vetää vuoden loppuun mennessä itseni kuntoon johon pääsin kesällä, sitten ylläpitää sitä. Sitten keväällä lepokausi jonka jälkeen kireämmäksi. Pakko pitää jotain teenittömiä jaksojakin, taas kovaa treeniä ollut ilman taukoja. 4vk salia, 1vko lomaa. Minulle on todella vaikea treenata kevyesti, yleensä taas huomaan että ainiin, tämä oli kevyt viikko kun painanut taas täysiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Muistakaahan käydä arvon treenaajat mittauttamassa ne testotasonne aika-ajoin. (itse käyny 2 krt vuodessa säännöllisesti viimeiset 5 vuotta, joulu ja kesäkuussa)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Muistakaahan käydä arvon treenaajat mittauttamassa ne testotasonne aika-ajoin. (itse käyny 2 krt vuodessa säännöllisesti viimeiset 5 vuotta, joulu ja kesäkuussa)
Oisko sulla arvoja heittää? Kävin itse mittauttamassa ja mitä itse niitä tulkkaillut niin alhaselta vaikuttais. Lääkärin kanssa en mennyt juttelemaan koska kuullut niin paljon että jos ne mahtuu niihin viitearvoihin niin kaikki on "mukamas ok". Hoitoakaan en kyllä haluaisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Oisko sulla arvoja heittää? Kävin itse mittauttamassa ja mitä itse niitä tulkkaillut niin alhaselta vaikuttais. Lääkärin kanssa en mennyt juttelemaan koska kuullut niin paljon että jos ne mahtuu niihin viitearvoihin niin kaikki on "mukamas ok". Hoitoakaan en kyllä haluaisi.
S-Testo,vap+kok+shbg 278 pmol/l
S-Testosteroni massaspek 22 nmol/l
S-Sukupuolihorm.sit.glob 54 nmol/l

^ oli viimeiseimmät.

Joskus ollut aivan viitearvojen alarajalla ja silloin olisin todennäköisesti saanut korvaushoitolääkityksen (testogeeli, panteston etc.). Tosin tuonkin saaminen riippunee jonninverran lekurista, jotkut antaa hieman herkemmin kun toiset..

Enimmäkseen keikuttu viitearvojen keskivaiheille. Jos noi on alakanttiin, mitattuna vaikkapa se pari kertaa vuodessa niin kyllä kannattaa ennemmin ottaa korvaushoito vastaan kun käydä vajaalla.. Tuo kun vaikuttaa niin moneen asiaan, enkä tarkoita pelkästään salitouhuja. Eikä se sitä sano että sillä korvaushoidolla pitäis olla (välttämättä) lopun ikäänsä. Ovat kyllä laskeneet nuo arvot iän myötä...

Toi on kyllä vähän nurinkurista koska esim. stressi / väsymys / lihavuus etc. polkee testotasoja alaspäin ... Mutta jos on matalat testot niin se näkyy stressinä, väsymyksenä "vetämättömyytenä / yleisenä jaksamattomuutena" jne.

Sitten taas moni pistää väsymyksen -> stressiin piikkiin, stressin sen piikkiin kun väsyttää jne. vaikka se voi johtua noista testotasoista.. Eli kyllähän noista arvoista kannattaa perillä olla. Aivan kuten muistakin (verensokeri, hemot, verenpaine jne.)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
S-Testo,vap+kok+shbg 278 pmol/l
S-Testosteroni massaspek 22 nmol/l
S-Sukupuolihorm.sit.glob 54 nmol/l

^ oli viimeiseimmät.

Joskus ollut aivan viitearvojen alarajalla ja silloin olisin todennäköisesti saanut korvaushoitolääkityksen (testogeeli, panteston etc.). Enimmäkseen keikuttu viitearvojen keskivaiheille. Jos noi on alakanttiin, mitattuna vaikkapa se pari kertaa vuodessa niin kyllä kannattaa ennemmin ottaa korvaushoito vastaan kun käydä vajaalla.. Tuo kun vaikuttaa niin moneen asiaan, enkä tarkoita pelkästään salitouhuja. Eikä se sitä sano että sillä korvaushoidolla pitäis olla (välttämättä) lopun ikäänsä.

Toi on kyllä vähän nurinkurista koska esim. stressi / väsymys / lihavuus etc. polkee testotasoja alaspäin ... Mutta jos on matalat testot niin se näkyy stressinä, väsymyksenä "vetämättömyytenä / yleisenä jaksamattomuutena" jne.

Sitten taas moni pistää väsymyksen -> stressiin piikkiin, stressin sen piikkiin kun väsyttää jne. vaikka se voi johtua noista testotasoista.. Eli kyllähän noista arvoista kannattaa perillä olla. Aivan kuten muistakin (verensokeri, hemot, verenpaine jne.)
Omat tällaiset:
Testosteroni, massaspekt 15.2 nmol/l

Sukupuolihormoneja sitov 32 nmol/l
Testosteroni 19.7 nmol/l
Testosteroni, vapaa lask 312 pmol/l

Kaikki arvot piti ottaa yhdellä kertaa mutta olivat hukanneet ne johonkin, joten nuo kolme viimeistä on otettu kolmen viikon päästä tuosta ensimmäisestä.

Juu korvaushoito toki viimeinen vaihtoehto, haluan ensin kokeilla boostata tuota omaa tuotantoa ruokavaliojutuilla yms. Sen takia tuo näytteiden/arvojen hukkaaminen pisti vihaksi kun olin vetänyt urakalla sinkkiä ja kovaa treeniä. Ja kyllä tuo sinkki on tuntunut auttavan hurjasti jaksamiseen. Mulla nyt on muutakin mikä saattais selittää alhaista tasoa. 30v siis ikää. Kun katselee noita oireita niin epäilys herää että on varmaan ollut alhaiset tasot aina :confused:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Juu korvaushoito toki viimeinen vaihtoehto, haluan ensin kokeilla boostata tuota omaa tuotantoa ruokavaliojutuilla yms. Sen takia tuo näytteiden/arvojen hukkaaminen pisti vihaksi kun olin vetänyt urakalla sinkkiä ja kovaa treeniä. Ja kyllä tuo sinkki on tuntunut auttavan hurjasti jaksamiseen. Mulla nyt on muutakin mikä saattais selittää alhaista tasoa. 30v siis ikää. Kun katselee noita oireita niin epäilys herää että on varmaan ollut alhaiset tasot aina :confused:
Tokihan kannattaa mennä ruokavalio ja terveet elämäntavat edellä ja katsoa miten vaikuttaa. Monestihan se kyllä noita nostaa. Tosin elimistöllä on tapana kompensoida myös matalia testoja suhteessa korkeemmalla kasvuhorppa -tasoilla, näin olen itse käsittänyt ja kaverini joka kanssa käynyt noissa mittauksissa niin hänen tuloksistaan on voinut tämän myös ymmärtää. Matalilla tasoilla jos on ikänsä mennyt niin ei välttämättä tosiaan tiedä millaista se "meno" on sitten korkeammilla tasoilla. Mutta jos ne vuodesta toiseen on alakanttiin niin kyllähän siinä jotain kannattaa alkaa niille tekemään, joko tavalla tai toisella. Eipä ketään varmaan kiinnostaisi sinnitellä surkeilla kole / verenpaine -arvoillakaan. Miksi sitten näillä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Korvaushoidossahan on ongelmana se, että oma testosteronin tuotanto loppuu ja pitkään käyttäessä se ei palaa takaisin. En tiedä kuinka pitkä käyttö aiheuttaa tuon oman tuotannon lopullisen loppumisen, mutta useampaa kuukautta ei korvaushoitoa kannata käyttää, ellei halua käyttää sitä lopun elämää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Korvaushoidossahan on ongelmana se, että oma testosteronin tuotanto loppuu ja pitkään käyttäessä se ei palaa takaisin. En tiedä kuinka pitkä käyttö aiheuttaa tuon oman tuotannon lopullisen loppumisen, mutta useampaa kuukautta ei korvaushoitoa kannata käyttää, ellei halua käyttää sitä lopun elämää.
Kyllä. Lutenisoiva hormooni lakkaa erittymästä melkonopeasti kun korvaushoito aloitetaan. Siksi normaalin kiveskoon säilyttämiseksi jotkut saavat myös reseptin istukkahormooniin ja tämä pitää ns. kassit messissä... Tämän vuoksi onkin erittäinkin vaikea sanoa mikä olisi se aika, että oma tuotanto on tapettu lopullisesti. Ja tosiaan aivan hlökohtaisia tilanteita, ei voi mitään "nyrkkisääntöä" kaivella.

Edelleen ennemmin korvaushoidolla kun vajaalla (jos muut avut käytetty). Toki jos jollekkin tuottaa esim. ongelmia vetää pari nappia panttereita korvaushoitona että sais tasot kondikseen niin se on voi voi, menkööt sitten vajailla..

Ainut ongelma korvaushoidossa taitaakin olla saada annostus järkeväksi == tasainen vaste.

Typerintähän olisi käyttää pari kuukautta korvaushoitoa ja lopettaa kun seinään jos oma tuotanto ei vaan ota herätäkseen / noustakseen..

Itse en näe ongelmana sitä että jos oma luontainen tuotanto ei toimi niin sitten se laitetaan toimimaan muuta kautta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Tokihan kannattaa mennä ruokavalio ja terveet elämäntavat edellä ja katsoa miten vaikuttaa. Monestihan se kyllä noita nostaa.
Jep olisi pitänyt käydä ottamassa vertailuarvot viime vuonna tuohon aikaan, koska noita on yritetty harrastaa. Oma arvio että ovat nousseet, kriteereinä ihan oma olotila vrt. aikaisempi elämä (toki tässä on muitakin muuttujia, mutta selittäisi niin helvetisti). Eli voisi siis jouluna katsoa uudestaan varmaan.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
260
Huhhuh. Eilen tuli käytyä salilla pitkästä aikaa, ei onneksi ole lihakset jumissa, vaikka venyttelyt jäi vähän niin näin. Onko 5x5 stronglifts ihan hyvä ohjelma vaikka on jo n. vuosi tullut käytyä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 789
Huhhuh. Eilen tuli käytyä salilla pitkästä aikaa, ei onneksi ole lihakset jumissa, vaikka venyttelyt jäi vähän niin näin. Onko 5x5 stronglifts ihan hyvä ohjelma vaikka on jo n. vuosi tullut käytyä?
Jos progressiota tulee, niin ilman muuta SL5x5 on hyvä ohjelma, vaikka on käynyt vähän pitempäänkin salilla (+5v).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
147
Kylläpä vitutti aamulla kun iski monta kertaa suonenveto jalkaterään sumo-maastavedossa. Ei voinut ollenkaa tehdä tuota sumoa vaan piti sit mavettaa loppuun perinteisesti. Vissiin vähän kylmä lattiataso tuolla tai jotain.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Tarkoitus nostella vähän painoja nyt taas töiden loppuessa talvikaudeksi, ettei ihan kaikki voimat katoaisi.

Onko joku 2*15 ja 3*10 setit vipunostoja ja hauiskääntöjä, sekä joku sarja kyykkyä siihen mukaan, ihan ok kolmisen kertaa viikossa? Muutoin tulee pyrittyä väh. 30 minsaan kuntopyörää per päivä ja perinteisesti joku pieni kävelylenkki myös mahtunut sinne sekaan.

Käsipainoja on 15kg saakka, salille en jaksa vaivautua ennen kuin näillä eväillä on vaikea saada hikeä päälle. :smoke:
 

jermu1982

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
993
Tarkoitus nostella vähän painoja nyt taas töiden loppuessa talvikaudeksi, ettei ihan kaikki voimat katoaisi.

Onko joku 2*15 ja 3*10 setit vipunostoja ja hauiskääntöjä, sekä joku sarja kyykkyä siihen mukaan, ihan ok kolmisen kertaa viikossa? Muutoin tulee pyrittyä väh. 30 minsaan kuntopyörää per päivä ja perinteisesti joku pieni kävelylenkki myös mahtunut sinne sekaan.

Käsipainoja on 15kg saakka, salille en jaksa vaivautua ennen kuin näillä eväillä on vaikea saada hikeä päälle. :smoke:
No eipä toi nyt paljon mitään oo.. aika epätasapainoista jos pelkkää haukkaria ja olkapäitä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
No eipä toi nyt paljon mitään oo.. aika epätasapainoista jos pelkkää haukkaria ja olkapäitä.
Isompia sarjoja? Duunissa ja ylipäätään arjessa jalat rasittuu kohtuullisen paljon, niin niitä en oikein viitsisi ruveta treenaamaan. Kädet on aina työkauden alussa aivan jumalattoman kipeät, kun talven läskihomoilee. Ihan vain peruskestävyyttä ja hitusen voimaa haussa yläkroppaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
147
Yhden käden kulmasoutu, ojentaja pään takaa ja ehkä jotain punnerruksia vois ainakin mennä tohon mukaan
 

mxb

Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
194
Laitan nyt tännekin kun laitoin jo pakkotoiston puolelle eli tein alunperin omaan käyttöön kalorilaskurin (koska ilmainen kalorilaskuri korvautui sulamolla), mutta yllättäen siitä tulikin ihan käyttökelpoinen niin ajattelin jakaa sitä muillekin, jos kokee tarvitsevansa. Voi käyttää rekisteröitymättä, mutta rekisteröitymällä saa mahdollisuuden lisätä tietokantaan ruokia, suodattaa hauista pois muiden lisäämät ruoat, jos niin tahtoo ja tallentaa valmiita päiviä, niin ei tarvitse joka kerta aloittaa alusta.
Ruokien tiedot on haettu Finelistä, joskin karsittu paljon ns. keskiarvo -ruokia pois, joten tietokannassa on tällä hetkellä vain vähän alle 1200 eri ruokaa, mutta itse lisäilen sinne uusia sitä mukaa kuin ehdin ja huomaan jotain itselleni tarpeellista puuttuvan.
Laskuri löytyy siis osoitteesta Makro ja saa käyttää ihan vapaasti, jos kokee itselleen tarpeelliseksi.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 261
Oon käynyt salilla kohta 20 vuotta, mutta aina innostus lopahtaa muutaman kuukauden jälkeen nykyään. Pääsen aina siihen missä olin edellisenä vuonna, sit taas pitkä tauko ens vuoteen.

Tykkään tehdä kun tulee tuloksia, mutta siihen vakiopisteeseen kun pääsen, pysähtyy edistyminen seinään. Kuukauden voin olla lähes samassa pisteessä, ja jos intensiviteettiä lisää, alkaa jo ranteet ja olkapäätkin vähän reistaamaan.

Massaa en halua lisää, sillä minulle sopii hoikka lookki paremmin. Olen tyytyväinen nykyiseen n. 70kg painooni, ja sen pyrin pitämään nelikymppiseksi asti. Penkistä saan kyllä kicksejä, se onkin melkein ainoa missä on mitään selkeitä tavoitteita. Mutta toi 115kg on se, missä alkaa paikat särkeen, ja edistys lakkaa. Sarjapainot 100kgx8. Vinopenaa kässäreillä 42,5 möntit. Joskus 10v nuorempana oli samat setit oman painon ollessa 65kg. Teen tietty kaikkea muutakin, tuo on vaan se missä ykköset ja painojen lisäys itseäni mitenkään heikauttaa.

Aikoinaan halusin että joskus nostan kyllä painoni x2, mutta tää sykli kyllä tekee sen mahdottomaksi. Syksy alkaa, sali jää lepsuksi 2x kk touhuiluksi ja lopputalvesta nollaan, ja taas kesän alussa aloitan alusta. :darra:

Onko se vaan niin, että pakko olisi alkaa myös hifistelemään ja vahtaamaan syömisiä ja muuta elämää, että tästä etenisi? Massaa tosiaan en kuitenkaan halua lisää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
147
Oma sana ei sinänsä paljoa paina kun 10x vähemmän treeniä takana, mutta tuli mieleen, että ehkä sun pitäisi asettaa erilaisia tavoitteita. Jos paikat kipeytyy painojen noustessa nykyisestä, niin löytyiskö sieltä bodauspuolelta jotain tavoittelemisen arvoista? Jokin tietty fysiikka tai vaikka vaan se hauiksen ympärysmitta tai kapeampi vyötärö? Jos löytyisi uusi selkeä tavoite taas hommaan niin ehkä se toisi motivaatiota lisää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 789
Oon käynyt salilla kohta 20 vuotta, mutta aina innostus lopahtaa muutaman kuukauden jälkeen nykyään. Pääsen aina siihen missä olin edellisenä vuonna, sit taas pitkä tauko ens vuoteen.

Tykkään tehdä kun tulee tuloksia, mutta siihen vakiopisteeseen kun pääsen, pysähtyy edistyminen seinään. Kuukauden voin olla lähes samassa pisteessä, ja jos intensiviteettiä lisää, alkaa jo ranteet ja olkapäätkin vähän reistaamaan.

Massaa en halua lisää, sillä minulle sopii hoikka lookki paremmin. Olen tyytyväinen nykyiseen n. 70kg painooni, ja sen pyrin pitämään nelikymppiseksi asti. Penkistä saan kyllä kicksejä, se onkin melkein ainoa missä on mitään selkeitä tavoitteita. Mutta toi 115kg on se, missä alkaa paikat särkeen, ja edistys lakkaa. Sarjapainot 100kgx8. Vinopenaa kässäreillä 42,5 möntit. Joskus 10v nuorempana oli samat setit oman painon ollessa 65kg. Teen tietty kaikkea muutakin, tuo on vaan se missä ykköset ja painojen lisäys itseäni mitenkään heikauttaa.

Aikoinaan halusin että joskus nostan kyllä painoni x2, mutta tää sykli kyllä tekee sen mahdottomaksi. Syksy alkaa, sali jää lepsuksi 2x kk touhuiluksi ja lopputalvesta nollaan, ja taas kesän alussa aloitan alusta. :darra:

Onko se vaan niin, että pakko olisi alkaa myös hifistelemään ja vahtaamaan syömisiä ja muuta elämää, että tästä etenisi? Massaa tosiaan en kuitenkaan halua lisää.
Tekstistä päätellen sulla vaikuttaa olevan fokus tuolla yläkropan ja käsien puolella. Ootko ajatellu laittaa samaa panostusta selkään ja jalkoihin? Ehkä sieltä löytyy jotain tavoiteltavaa tai motivaatiota?

Ja tottahan se on, että mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä enemmän pitää nähdä vaivaa ravintoasioissa, jos haluaa säilyttää saman fysiikan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Oma sana ei sinänsä paljoa paina kun 10x vähemmän treeniä takana, mutta tuli mieleen, että ehkä sun pitäisi asettaa erilaisia tavoitteita. Jos paikat kipeytyy painojen noustessa nykyisestä, niin löytyiskö sieltä bodauspuolelta jotain tavoittelemisen arvoista? Jokin tietty fysiikka tai vaikka vaan se hauiksen ympärysmitta tai kapeampi vyötärö? Jos löytyisi uusi selkeä tavoite taas hommaan niin ehkä se toisi motivaatiota lisää.
Tämä on toiminut itsellä. Salitaustaa noin 5v, eli ei vielä samoissa lukemissa täälläkään. Treenini on pääasiassa voimaa kyykky, penkki, mave, pystäri pääliikkeinä ja joka treeni pääliike edellä. Kerran pari vuodessa tuo alkaa maistua puulta ja vaihdan johonkin ihan muuhun noin kuukaudeksi. Taisin tänne kirjotellakin, että nyt kesällä olen pääasiassa rivettänyt ja temponut. Joskus tein kehonpainotreeniä ja kahvakuulaa tuon kuukauden (leuanveto, etunojapunnerrus, pistoolikyykky, käsilläseisontapunnerrus, turkkilainen ylösnousu...)

Tuollainen on vaihteluna mukavaa ja sen aikana kasvaa taas into perusliikkeisiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Oon käynyt salilla kohta 20 vuotta, mutta aina innostus lopahtaa muutaman kuukauden jälkeen nykyään. Pääsen aina siihen missä olin edellisenä vuonna, sit taas pitkä tauko ens vuoteen.

Tykkään tehdä kun tulee tuloksia, mutta siihen vakiopisteeseen kun pääsen, pysähtyy edistyminen seinään. Kuukauden voin olla lähes samassa pisteessä, ja jos intensiviteettiä lisää, alkaa jo ranteet ja olkapäätkin vähän reistaamaan.

Massaa en halua lisää, sillä minulle sopii hoikka lookki paremmin. Olen tyytyväinen nykyiseen n. 70kg painooni, ja sen pyrin pitämään nelikymppiseksi asti. Penkistä saan kyllä kicksejä, se onkin melkein ainoa missä on mitään selkeitä tavoitteita. Mutta toi 115kg on se, missä alkaa paikat särkeen, ja edistys lakkaa. Sarjapainot 100kgx8. Vinopenaa kässäreillä 42,5 möntit. Joskus 10v nuorempana oli samat setit oman painon ollessa 65kg. Teen tietty kaikkea muutakin, tuo on vaan se missä ykköset ja painojen lisäys itseäni mitenkään heikauttaa.

Aikoinaan halusin että joskus nostan kyllä painoni x2, mutta tää sykli kyllä tekee sen mahdottomaksi. Syksy alkaa, sali jää lepsuksi 2x kk touhuiluksi ja lopputalvesta nollaan, ja taas kesän alussa aloitan alusta. :darra:

Onko se vaan niin, että pakko olisi alkaa myös hifistelemään ja vahtaamaan syömisiä ja muuta elämää, että tästä etenisi? Massaa tosiaan en kuitenkaan halua lisää.
About saman verran treenanneena, sanoisin että sulla on joku pinttymä tuossa 70kg -painossa ja sen säilyttämisessä.. Koita päästä siitä aluksi ylitse, äläkä rakenna elämääsi / treenejäsi tuo pinttynyt lukema mielessäsi. Tyytyväisyys tappaa kehityksen ;) (sinut pitää toki olla)

Muita mittojasi et kerro, mutta mielestäni voisit nostaa painon +5kg jopa +10kg talveksi ja tiputella taas ensi kesään lähelle tuota 70kg. Se voimien ja lihasmassan kasvu nyt vaan vaatii plussakaloreita (koska ei aivan ruohonjuuritason aloittelijoita olla)

Tuostakin vois tulla motivaatioo, lisää painoa, lisää voimaa, lisää tuloksia.. talvi kun loppuu niin jos olis sit motivaatioo säilyttää saavutetut tulokset ja kiristellä vähäsen kesään mennessä (?).. Lisää reilusti kaloreita ja aloita vaikka tuon ohjelman tekeminen. (on muuten sitten ihan helvetin kova ohjelma.. voin suositella)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 261
About saman verran treenanneena, sanoisin että sulla on joku pinttymä tuossa 70kg -painossa ja sen säilyttämisessä.. Koita päästä siitä aluksi ylitse, äläkä rakenna elämääsi / treenejäsi tuo pinttynyt lukema mielessäsi. Tyytyväisyys tappaa kehityksen ;) (sinut pitää toki olla)

Muita mittojasi et kerro, mutta mielestäni voisit nostaa painon +5kg jopa +10kg talveksi ja tiputella taas ensi kesään lähelle tuota 70kg. Se voimien ja lihasmassan kasvu nyt vaan vaatii plussakaloreita (koska ei aivan ruohonjuuritason aloittelijoita olla)

Tuostakin vois tulla motivaatioo, lisää painoa, lisää voimaa, lisää tuloksia.. talvi kun loppuu niin jos olis sit motivaatioo säilyttää saavutetut tulokset ja kiristellä vähäsen kesään mennessä (?).. Lisää reilusti kaloreita ja aloita vaikka tuon ohjelman tekeminen. (on muuten sitten ihan helvetin kova ohjelma.. voin suositella)
Nojaa, ei minulla kyllä painon suhteen mitään pinttymää ole. En sitä lainkaan aktiivisesti seuraa, otin vain sen numeron esille ilmaistakseni että olen hoikka ja kuitenkin ihan tietoisesti niin, tavoitteeni ei ole nostaa massaa.

Salilla kuitenkin tykkään käydä ja tehdä tosissaan siihen asti, kunnes seinä tulee vastaan, ja alkaa paikkoja särkemään. Pidän kyllä siitä fiiliksestä mikä tulee kun treenaa tosissaan, mutta noiden mainuttujen asioiden takia se motivaatio aina jossain vaiheessa vuoden aikana kuolee pois, ja mietin että onkohan sitten tosiaan muita keinoja kuin elämäntapojen muuttaminen.

Joku mainitsi jalat. Juu, teen nykyään aika surkeasti jalkoja, prässiä ja koneita mitä saliltä löytyy käytän. Ennen kyykkäsin paljonkin. Viime vuonna kun otin kyykyn ohjelmaan ja tein sitä tosissani, se veti kyllä koko normielämisen jaksamistasoni aivan liian alas. Kyykkypäivinä loppupäivä meni lähinnä nukkuessa; muuta en jaksanut enää tehdä. Muutama seuraavakin päivä jalat aina niin tukossa, että muut harrastukset eivät olleet mahdollisia. Jaksoin pari kuukautta puskea aktiivisesti, mutta sit meni taas kyykkäämiseen hermo, koska energiatason tippuminen pois muusta elämästä vitutti paljon enemmän, kuin siitä saadut hyödyt. Olen kyllä miettinyt että tänä talvena voisin taas koittaa aktiivista kyykkykuuria, kun kesän polkupyöräilyt ja uinnit eivät ole enää esteenä, mutta saas nähä että toimiiko vaan katalyyttinä taas lopettaa koko kuntoilu. :( Itse kyykkäämisestä kyllä pidän, treenin jälkeinen jatkuva väsymys vaan ressaa.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
105
Tuostakin vois tulla motivaatioo, lisää painoa, lisää voimaa, lisää tuloksia.. talvi kun loppuu niin jos olis sit motivaatioo säilyttää saavutetut tulokset ja kiristellä vähäsen kesään mennessä (?).. Lisää reilusti kaloreita ja aloita vaikka tuon ohjelman tekeminen. (on muuten sitten ihan helvetin kova ohjelma.. voin suositella)
Kiitos tosta ohjelmasta, tarttee ite varmaan laittaa kokeiluun kun on uus intensiivisempi jako hakusessa :cool:

Nojaa, ei minulla kyllä painon suhteen mitään pinttymää ole. En sitä lainkaan aktiivisesti seuraa, otin vain sen numeron esille ilmaistakseni että olen hoikka ja kuitenkin ihan tietoisesti niin, tavoitteeni ei ole nostaa massaa.

Salilla kuitenkin tykkään käydä ja tehdä tosissaan siihen asti, kunnes seinä tulee vastaan, ja alkaa paikkoja särkemään. Pidän kyllä siitä fiiliksestä mikä tulee kun treenaa tosissaan, mutta noiden mainuttujen asioiden takia se motivaatio aina jossain vaiheessa vuoden aikana kuolee pois, ja mietin että onkohan sitten tosiaan muita keinoja kuin elämäntapojen muuttaminen.

Joku mainitsi jalat. Juu, teen nykyään aika surkeasti jalkoja, prässiä ja koneita mitä saliltä löytyy käytän. Ennen kyykkäsin paljonkin. Viime vuonna kun otin kyykyn ohjelmaan ja tein sitä tosissani, se veti kyllä koko normielämisen jaksamistasoni aivan liian alas. Kyykkypäivinä loppupäivä meni lähinnä nukkuessa; muuta en jaksanut enää tehdä. Muutama seuraavakin päivä jalat aina niin tukossa, että muut harrastukset eivät olleet mahdollisia. Jaksoin pari kuukautta puskea aktiivisesti, mutta sit meni taas kyykkäämiseen hermo, koska energiatason tippuminen pois muusta elämästä vitutti paljon enemmän, kuin siitä saadut hyödyt. Olen kyllä miettinyt että tänä talvena voisin taas koittaa aktiivista kyykkykuuria, kun kesän polkupyöräilyt ja uinnit eivät ole enää esteenä, mutta saas nähä että toimiiko vaan katalyyttinä taas lopettaa koko kuntoilu. :( Itse kyykkäämisestä kyllä pidän, treenin jälkeinen jatkuva väsymys vaan ressaa.
Niin, motivaation puutteeseen ei varsinaista ihmelääkettä ole. Kipu kuuluu salikäyntiin ja itselleni se on taas merkki siitä, että jotain on tehty siellä myös oikein. Kipuihin ja väsymykseen tod. näk. auttaisi ruokavalion laitto kuntoon ja pientä plussaa sinne, niin pääsee lihakset palautumaan paljon paremmin eikä särje montaa päivää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
828
Itsellä salitaustaa n. 9 -vuotta. Aluksi treenasin päin persettä, missään ei oikein ollut järkeä, progressio puuttui, ajattelin pitää painon samoissa lukemissa ja saada tuloksia, ei toiminut. Kai tuollakin pohjia aloittelijana sai, mutta ei häävisti. Itseäni eniten on auttanut massan nosto, syödä pitää paljon, enkä tarkoita nyt yhtä extra kanafilettä. Itse vedin aterioilla esim. 200g kanaa, raejuustoa, perunaa, kasviksia ja päälle vielä 100g pähkinöitä. Kalorit löi reilusti yli, mutta tuloksiakin tuli.

Aloittaessani muistan 90kg penkin olleen kova juttu, nyt menee 160, veto 260, kyykky 230 korvilla. Kyykky ja veto jäljessä, mutta etenkin kyykyssä oli huonot pohjat aja kehitys ollut nopeinta. Oma massa 88kg -> 132kg. Varsinainen läski en mielestäni ole, vaikka rasvaa onkin. Nyt tarkoitus lisätä aerobista ja tiputtaa läskiä pois. Tulevaisuuden haaveissa vielä 320kg maasta alle 115 kiloisena, tässä sitä työnsarkaa riittää.

Sekavaa tekstiä, mutta itelle siis parhaiten on toiminut reipas syöminen ja voimapainotteinen treeni. Voimailussa on mun mielestä helpompi lyödä lisää rautaa tankoon ja sitä kautta seurata kehitystä. Bodaus ei ole yhtä hauskaa, sarjat viedään ihan loppuun lyhyemmillä tauoilla, pitää oikeesti treenata kovaa ja poistua mukavuusalueelta.

Itse siis suosin penkin, kyykyn ja vedon ympärille rakennettua treeniä, syömistä kun on sen aika ja riittävää lepoa. Älkää leikkikö yhden extra kanapihvin tai rahkapurkin kanssa. Hiilareita tarvitaan, jos halutaan massaa ja voimaa, ainakin mun kohdalla se menee noin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
^ noinhan se menee.. ei sitä piffiä / tuloksia rakenneta millään tasa tai minuskaloreilla, ellei olla sitten aivan ekaa vkoa salilla käymässä tai ole aamupuurossa vihreää voisilmää venäjän malliin. Jos halutaan olla hoikkia niin sitten ollaan hoikkia eikä haeta niitä kovia rautoja (joka nyt on toki suhteellinen käsite)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Itsellä on aina ollut tuo syöminen ongelmana, nimenomaan liian vähäinen syöminen. Jotenkin tuntuu, että ikinä ei ole nälkä ja ylimääräiset ateriat ei sen myötä uppoa. Nyt taas kesän myötä on ollut 3kk tauko salilla käymisestä kun juokseminen tuli tilalle, paino on tippunut 74kg lukemista varmasti alle 70kg, en ole edes viitsinyt käydä puntarilla. Lähtenyt nesteet ja vähäisetkin lihakset. Pitää tässä aktivoitua heti kun työkuviot selviää, että joutuuko vaihtamaan paikkakuntaa ja sitä myöten salia. Pitäisi taas ottaa joku ohjelma, millä aloittaa. Koko viime syksyn, talven ja kevään vetelin salia 4x/vk lähinnä 4-jakoisella ohjelmalla, mutta välillä tuli kokeiltua myös 3-jakoista. Jospa sitä samalla oppisi syömään tarpeeksi..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
828
En ole riittävällä tasolla genetiikkaan perehtynyt, mutta "perstuntumalta" sanoisin, että tuntuu tietyillä henkilöillä olevan myös aineenvaihdunta vilkkaampaa. Eli lienee genetiikalla jonkin verran osuutta asiaan. Usein kuitenkin törmään henkilöihin, jotka ovat "lisänneet syömistä todella paljon" ja todellisuudessa mennään ehkä 100-150kcal yli kulutuksen, joinain päivinä enemmänkin ja sitten huomaamatta syödään taas muutama päivä liian vähän. Eli sitä kylläisyyttä ja turvotustakin pitää omasta mielestä sietää, mikäli haluaa tuloksia ja massaa selvästi lisää. Toki hyvin maltillisilla lisäkaloreilla on mahdollista rakentaa pelkkää lihaa, mutta on se tavan tallaajelle silti vaikeaa.

Minun on todella vaikea olla syömättä paljon, koska ruoka on hyvää ja syöminen kivaa. :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 261
On kyllä käynyt Mielessä, että itellä varmaan hommat jatkuis aina paremmin, jos olis saman vahvunen (tai vahvempi) kaveri jonka kanssa treenata. Yksin alkaa jossain välissä ajatus harhaan kun ei oo ketään tsemppaamassa eikä komentamassa eikä varmistamassa. Tänä kesänä tosin emäntä oli usein mukana, ja vaikkei yhdessä tehnytkään, kerran kun ylätaljaa väänsin 80kg pakalla, niin hän tuli siihen viereen nauramaan että "milläs tyttöjen painoilla teet" ja laittoi satasen. Pakkohan sitä oli vääntää tosissaan, kun toinen tulee siihen vittuilemaan! Ja sarjat meni sillä oikein hyvin, kiitos vittuilijalle siis. Yleensä ei vaan treenikamuja oo niin jatkan (ja joskus taas lopetan :dead:) yksin. Monille tietty yksin treenaaminen on parempi.

En kyllä kauheasti piffiä halua lisää, ei liian isot lihakset oo mun juttuni, vaikka tykkäänkin salilla jatkuvasti parantaa tuloksia ja pistää endorfiiniä virtaamaan. Mutta vatsalihakset (ja reidet vähän, mutta ne kyllä korjaantuu syksyllä taas) kyllä voisi olla paljonkin mullukammat. Pehmeetä ei vatsassa ole mutta aika pienet musclet vatsassa ovat kaikkiaan. En oikeen tiä miten saada mullukoimmiksi, pitkiä sarjoja teen (20), mutta jos tota lyhyempiä alan tekemään, helposti sitä alkaa isommilla painoilla huijaamaan, ja huomaan että tulee muita lihaksia käytettyä.:(
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Pehmeetä ei vatsassa ole mutta aika pienet musclet vatsassa ovat kaikkiaan. En oikeen tiä miten saada mullukoimmiksi, pitkiä sarjoja teen (20), mutta jos tota lyhyempiä alan tekemään, helposti sitä alkaa isommilla painoilla huijaamaan, ja huomaan että tulee muita lihaksia käytettyä.:(
Vatsalihakset tehdään keittiössä. Loppujen lopuksi kondis saa olla aika kireä, että palikat näkyvät hyvin. Tietysti, salin puolella kannattaa ennen kaikkea tehdä syviä vatsalihaksia. Vatsarullaukset ja erilaiset pidot on hyväksi havaittuja liikkeitä. Suoria tulee enää harvemmin tehtyä, rutistuksia korkeintaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Vatsalihakset tehdään keittiössä. Loppujen lopuksi kondis saa olla aika kireä, että palikat näkyvät hyvin. Tietysti, salin puolella kannattaa ennen kaikkea tehdä syviä vatsalihaksia. Vatsarullaukset ja erilaiset pidot on hyväksi havaittuja liikkeitä. Suoria tulee enää harvemmin tehtyä, rutistuksia korkeintaan.
Mulla vatsalihakset erottuu jotenkin yllättävän hyvin vaikka ne eivät ole kovin hyvässä kunnossa. Vielä on pari kiloa ylimääräistä läskiä alimpien päällä, mutta ylimmät erottuvat jotenkuten.
 

Gale

GYM-psykoosi
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
200
Pehmeetä ei vatsassa ole mutta aika pienet musclet vatsassa ovat kaikkiaan. En oikeen tiä miten saada mullukoimmiksi, pitkiä sarjoja teen (20), mutta jos tota lyhyempiä alan tekemään, helposti sitä alkaa isommilla painoilla huijaamaan, ja huomaan että tulee muita lihaksia käytettyä.:(
Mind-muscle connection, keskity tekemään niitä vatsoilla vaikka "lyhyempääkin" sarjaa teet. Ei nuo sen ihmeellisemmät ole kuin muut lihakset treenata; et varmaan rintaakaan paukuta aina 20 toiston sarjoilla. Mutta ei tuolla pelkällä treenillä myöskään kuuhun päässä, rasvat pois tuosta vielä ja sitten mikä vaikuttaa vielä enemmän on genetiikka. Joillain ei sixpack näy kun vasta joskus alle 10% rasvoille, ja sitten vaikka itselläni on vielä 15%:ssakin hyvin selkeästi erottuva.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
En ole riittävällä tasolla genetiikkaan perehtynyt, mutta "perstuntumalta" sanoisin, että tuntuu tietyillä henkilöillä olevan myös aineenvaihdunta vilkkaampaa. Eli lienee genetiikalla jonkin verran osuutta asiaan.
Muistan lukeneeni, että aineenvaihdunnan vaihtelu ei paljoa +-200 Kcal suurempaa eroa tee yksilöiden välillä. Tästä on kuitenkin aikaa, enkä tiedä (tahi jaksa tutkia) onko tuosta kuranttia tutkimustietoa tullut julki sittemmin.

Oli niin tai näin, niin nopeampi aineenvaihdunta tuskin kuluttaa ylimääräistä tuhatta kilokaloria per päivä. Kyseessä lienee enimmäkseen läskien meemi, jolla yritetään perustella miksi se BMI sattuu nyt vain geneettisistä syistä johtuen olla 40.

--

Nyt 1.6. kuluvaa vuotta lähtien tullut painoa alas 18 kiloa ja risat. :kahvi: Sisään menee n. 1200 Kcal päivässä ja liikuntaa tunninverran. Kyllä tässä aletaan pikkuhiljaa ukko punnita neuvolassa.

Polarin kello ollut ihan kiva mauste pitämään liikuntamotivaatiota yllä, kun se aktiviteettipalkki on aina saatava sataan prosenttiin joka päivä. Varmasti muilla valmistajilla myös samanlaiset setit. Voin kyllä itse kaikennäköistä pelillistämistä suositella laihdutuksen / treenauksen kaveriksi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
öö siis syöt 1200 kcal pvässä, vai menikö multa jotain pahasti ohi ? Tuo on jonkun 40kg painavan lapsen kalorimäärä(?)
About 2200 Kcal on energiankulutus ilman tikun ristiin nostamista omilla statseillani, tuon ~tunnin urheilun kera varmaan jotain 2700, eli vähän alle puolet tulee syötyä noin keskimäärin "tarpeesta". Tämä tuo n. 10000 Kcal vajeen per viikko ja jotakuinkin 1,5 kilon painonlaskun (7000 Kcal ~ 1 Kg läskiä).

Tahti on suosituksia nopeampi, mutta mitään ongelmia ei ole tullut vastaan eikä nälkää tarvitse sen ensimmäisen viikon jälkeen nähdä, kun kroppa tottuu tilanteeseen.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 183
Mikäs olisi tällä hetkellä kovin intra-valmiste hinta-laatusuhteeltaan? Joku EEA-tuote?
 

Gale

GYM-psykoosi
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
200
Oliskohan tuosta mihinkään? Ihan hyvässä tarjouksessa olisi:

2 x IntraZone, 600 g, Green Apple Limited Edition
Oho, sopuhintaan IntraZonea. Sisällöltään ei intravalmiste paljon paremmaksi tule teoriatasolla, paitsi hiilarit pitää tietty itse lisätä. Toki hyöty suurimmasta osasta valmisteen aineista on vähän kyseenalaista, mutta go for it. Hyvän makuistakin tuo on. Laitan itsekin tilaukseen
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 183
Tämmöinen setti tuli tilattua. Eiköhän nämä hetken aikaa riitä.

- 2x Mass EEA, 500g
- 2x IntraZone, 600g
- 1x Creatine Monohydrate, 500g
- 1x OsmoLite, 4kg

Koko roska toimituskuluineen oli karvan alle 85 euroa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 183
Nopea oli toimitus, mutta ei ne ainakaan tuolla MASS:lla osaa laskea ollenkaan... :D

 

Gale

GYM-psykoosi
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
200
Nopea oli toimitus, mutta ei ne ainakaan tuolla MASS:lla osaa laskea ollenkaan... :D

"Kai siellä jotain on" :D

Huomaa sitten toki myös intraa sekoitellessa, että IntraZone sisältää nuo samat EAA:t, eli et tuota erillistä tarvitse. Tuota voi vedellä vaikka ennen aamuaerobista, jos satut sellaista harrastamaan tai muuten vaan aamupalalla, että saa sen 3g leusiinia proteiinisynteesin aktivoimiseksi. Tai kevyeen treeniin pelkät EAA:t intraksi, niin selviää halvemmalla kuin IntraZonella.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 183
"Kai siellä jotain on" :D

Huomaa sitten toki myös intraa sekoitellessa, että IntraZone sisältää nuo samat EAA:t, eli et tuota erillistä tarvitse. Tuota voi vedellä vaikka ennen aamuaerobista, jos satut sellaista harrastamaan tai muuten vaan aamupalalla, että saa sen 3g leusiinia proteiinisynteesin aktivoimiseksi. Tai kevyeen treeniin pelkät EAA:t intraksi, niin selviää halvemmalla kuin IntraZonella.
Itsekin mietin, että mitähän taikatemppuja Mass on tehnyt, kun 5 gramman annoskokoon on saanut reilusti yli 10 grammaa mahtumaan eri ainesosia… :rolleyes:

Joo tiedossa oli, että tuo IntraZone sisältää samat EEA:n ainekset. Tuota Massin EEA:ta ostin vain lisäksi, koska oli niin halpaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 450
Viestejä
4 162 270
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom