Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parin vuoden selvitys sille minkä kuka tahansa voi kertoa 10 sekunnissaKiva suojatyöpaikka.
Oikotie aloittanut täyden mädätyskampanjan.
![]()
![]()
Ruotsissa ei paljo naiset istu kun kunniakansalaista väsyttää![]()
Plääplääplää, mä joskus olin teidän hommahomojen puolella mut sikku tulittte pilaamaan muuutamat hyvät sivut (tää ei lukeudu niiihin) ni haistakaa vittu. Ainoo mihin pystytte on netis uhoominen, mitään konkreettista ette saa aikaan. Toisin kuin takut. Joita en kannata, mut enemmän mä teitä vihaan.
mitään konkreettista ette saa aikaan. Toisin kuin takut
Näin mielenkiinnosta; mitä konkreetista ne on tarkanleen ottaen saaneet aikaa? Itelle tulee lähinnä mieleen, että ovat kaataneet joitain "natsi"foorumeita.
Edelleen henkeäni pidätellen odottelen ensimmäistä oikeistolaista kansanjuhlaa tai kulkuetta, johon ihan oikeasti voisi omalla naamallaan mennä ja ottaa vaikka perheen mukaan
Edelleen henkeäni pidätellen odottelen ensimmäistä oikeistolaista kansanjuhlaa tai kulkuetta, johon ihan oikeasti voisi omalla naamallaan mennä ja ottaa vaikka perheen mukaan.
Just näin. Vassarimedia pitää kyllä huolen että kansallismieliset tapahtumat tulevat aina olemaan "natsimarsseja" joihin ei normaalit ihmiset uskalla osallistua.Ja medialla ei ole mitään tekemistä asian kanssa? Vähänkin oikeistolaiselta haiskahtava kulkue on Hyysärin uutisoimana silkkaa natsimarssia. Toisaalta taas vasurivammaisuus saa vapaapassin vaikka siellä "rauhanmarsilla" vaadittaisiin koko yhteiskuntajärjestelmän alasajoa. Siellä kehtaat näyttää naamaasi? Hyvin sinä vedät![]()
Parlamenttivaalien suosituimmaksi puolueeksi nousi populistinen ja järjestelmää vastustava Viiden tähden liike, jonka kannatus oli vankkaa etenkin Etelä-Italiassa. Alue on köyhempi kuin pohjoinen, ja sen rannoille saapuu runsaasti siirtolaisaluksia Pohjois-Afrikasta.
Edelleen henkeäni pidätellen odottelen ensimmäistä oikeistolaista kansanjuhlaa tai kulkuetta, johon ihan oikeasti voisi omalla naamallaan mennä ja ottaa vaikka perheen mukaan.
Ruotsissa ei paljo naiset istu kun kunniakansalaista väsyttää![]()
Sivistysmaihin ei päästetä rajan yli jos sairastaa tartuntatautia kuten tuberkuloosia. Questions and Answers: 2009 Update to the Tuberculosis Screening Required for Adjustment of StatusMilla, 8, ei saa lääkettä vaikeaan sairauteensa, koska hinta on valtion mielestä kohtuuton – isä: ”Miksi veroja maksetaan, jos hoitoa ei saa?”
Paperittomille kuitenkin tarjotaan ilmainen kiireetön terveydenhuolto ja jokaiselle turhikselle kaikki terveyspalvelut yksityiseltä. Puolet tuberkuloositapauksista Suomessa ovat ulkomaalaisia ja pahimmillaan sen hoito maksaa tuon 250k vuodessa. Mutta onhan meillä varaa, paitsi jos kantasuomalainen lapsi tarvitsee lääkettä.
Isä esittää hyvän kysymyksen, miksi maksaa veroja kun itse et sitä palvelua saa.
Q. Why am I, as an applicant for adjustment of status, screened for TB?
A. When passing immigration laws, Congress wanted to ensure that immigrants with significant health conditions do not endanger the health of the United States public. It put laws in place (section 212(a)(1)(A) of the Immigration and Nationality Act) to guard against certain significant health conditions being spread or introduced to the US.
Ota nyt huomioon että tota priorisointia tehdään jatkuvasti terveydenhuollossa. Se on täysin väärä kuvitelma et Suomen julkinen terveydenhoito järjestäisi sulle parhaan mahdollisen ja 100% kattavan hoidon.Suomen lääkepolitiikka on muutenkin ihan perseestä, ja täydellisen kokonaisuudistuksen tarpeessa, sisältäen apteekit.
Tavallaan ymmärrän sen logiikan, että pikkutytön harvinaissairauden hidastamiseen käytetty kallis lääke on sitten jonkun muun potilaan hoidosta pois, jos rahaa terveydenhuoltoon on osoitettu rajallinen määrä, mutta ton logiikan lähtökohta on jo virheellinen niin kauan kuin on varaa törsätä rahaa kaikkeen muuhun turhaan kuten elintasopakolaisten elättämiseen.
Aivan, kyllä mä ymmärrän logiikan kuten sanoinkin. Annoin myös ymmärtää, että rahaa terveydenhuoltoon voisi olla käytettävissä enemmänkin, jos sitä sinne "priorisoitaisiin" kaiken muun turhanpäiväisen sijaan.Ota nyt huomioon että tota priorisointia tehdään jatkuvasti terveydenhuollossa. Se on täysin väärä kuvitelma et Suomen julkinen terveydenhoito järjestäisi sulle parhaan mahdollisen ja 100% kattavan hoidon.
Yksilötasolla vanhempien kannattaa ehdottomasti ottaa vakuutus lapselleen.Aivan, kyllä mä ymmärrän logiikan kuten sanoinkin. Annoin myös ymmärtää, että rahaa terveydenhuoltoon voisi olla käytettävissä enemmänkin, jos sitä sinne "priorisoitaisiin" kaiken muun turhanpäiväisen sijaan.
Käytännössä siis turvapaikanhakijat aiheuttavat suomalaisille terveysongelmia suoraan ja epäsuorasti.
Suurin osa Suomen tubista tulee Venäjältä.Milla, 8, ei saa lääkettä vaikeaan sairauteensa, koska hinta on valtion mielestä kohtuuton – isä: ”Miksi veroja maksetaan, jos hoitoa ei saa?”
Paperittomille kuitenkin tarjotaan ilmainen kiireetön terveydenhuolto ja jokaiselle turhikselle kaikki terveyspalvelut yksityiseltä. Puolet tuberkuloositapauksista Suomessa ovat ulkomaalaisia ja pahimmillaan sen hoito maksaa tuon 250k vuodessa. Mutta onhan meillä varaa, paitsi jos kantasuomalainen lapsi tarvitsee lääkettä.
Isä esittää hyvän kysymyksen, miksi maksaa veroja kun itse et sitä palvelua saa.
Oliko tällä tiedolla joku tärkeä merkitys? Kysehän oli että ulkomaalaisiin tuhlataan rahaa ja suomalaiseen lapseen ei sitä riitä. Aloitetaanko taas "venäjä sitä, venäjä tätä, venäjä paha" -keskustelu?Suurin osa Suomen tubista tulee Venäjältä.
Kaikista tapauksista 106 (46 %) ilmoitettiin ulkomaalaisilla (ulkomailla syntynyt, em. tiedon puuttuessa muu kansalaisuus kuin Suomi), yksi enemmän kuin edellisenä vuonna. Tapauksista 68 (64 %) sairasti keuhkotuberkuloosia ja 38 (36 %) muita tuberkuloosimuotoja. Tieto syntymämaasta tai kansalaisuudesta puuttui 10 (4 %) henkilöltä. 38 (16 %) tapausta todettiin sellaisilla henkilöillä, joilla ei ollut suomalaista henkilötunnusta. Näistä valtaosa on turvapaikanhakijoita.
MDR-tapauksista yksi oli suomalaissyntyinen, muut olivat kotoisin Somaliasta, Eritreasta ja Afganistanista. Niistä neljä todettiin turvapaikanhakijoilla.
Oliko tällä tiedolla joku tärkeä merkitys? Kysehän oli että ulkomaalaisiin tuhlataan rahaa ja suomalaiseen lapseen ei sitä riitä. Aloitetaanko taas "venäjä sitä, venäjä tätä, venäjä paha" -keskustelu?
Minä odottelen sellaista maahanmuuton vastaista tapahtumaa, johon voi osallistua oikealta, keskeltä ja vasemmalta suomalaiset ihmiset. Noiden Marco De Wittien tarkoitus on noilla kylähullujen tapahtumilla vain lietsoa vain suomalaisia vihaamaan toisia suomalaisia ja samalla saamalla kansallismielisetkin toisiaan vastaan. Saa olla ihan tosi pönttö jos ei tajua, että tuo Hollannin manne on Venäjän asialla ja harrastaa sitä samaa strategiaa mitä Venäjän infovaikuttamisella on. Minä voin mennä mielenilmaisuun missä on Eero Tillanen,Sinivalkoinen Spurgu,Junes Lokka, Esko Terrilä ja muut sekopäät, mutta en osallistu sellaiseen Venäjän agendaa ajavaan mielenilmaisuun missä osallistujat ovat pelkästään noita kylähulluja.
Suurin osa Suomen tubista tulee Venäjältä.
Tutkimus: Venäjän tuberkuloosista tulossa yhä vaikempi nujertaa
Venäjällä tehdyssä tutkimuksessa selvisi, ettei turberkuloosi saa puhtia vain riittämättömästä tai katkenneesta lääkehoidosta, vaan bakteerin ...
Eivätkö venäläiset ole ulkomaalaisia ja maahanmuuttajia, kulttuurimme rikastuttajia, vai miksi revit pelihoususi kun kerroin Venäjän valtavasta tuberkuloosiongelmasta. Se on olemassa, pahoititpa sinä siitä mielesi tai et.
jeps,kuullut myös että vanhuksien kohdalla ollaan jo siinä tilanteessa että katsotaan ettei tiettyjä sairauksia kannata enää hoitaa.Hauskasti nykyään on sellaisia tauteja taas täällä suomessa mitkä oli mun nuoruudessa harvinaisia/olemattomia eli tilastojen perusteella voisi tehdä sellaisen johtopäätöksen että meidän terveydenhuolto on romahtanut jossain vaiheessa kun noi on taas yleistynyt.Ota nyt huomioon että tota priorisointia tehdään jatkuvasti terveydenhuollossa. Se on täysin väärä kuvitelma et Suomen julkinen terveydenhoito järjestäisi sulle parhaan mahdollisen ja 100% kattavan hoidon.
Oikotie aloittanut täyden mädätyskampanjan.
Haha, hienoja amerikkalaisia mainoskuvia/videoita suoraan arkistosta, Suomessa ei tuon näköisiä mustia edes ole. Aivan eri genre kuin meidän somalit.
Jurppiikin haluaisi seurata näyttelijöitä Facessa, mutta ei kehtaa, kun hänen "miehisyytensä" kärsisi. Voi ny vtu, hahah![]()
"GOT:in feedistä" => Game Of Thrones nimisen sarjan Facebook sivu."Miehet", jotka seuraavat näyttelijöitä Facessa![]()
Miksi kukaan seuraisi näyttelijää rooliensa ulkopuolella jos on oikeasti sitä mieltä, ettei heidän mielipiteillään ole juuri arvoa?
Urpot ruokkii itse turhakkeiden egoa ja mediamyllyä ja kitisee sitten kun niistä kuoriutuu suvakkeja
Miksi kukaan seuraisi näyttelijää rooliensa ulkopuolella jos on oikeasti sitä mieltä, ettei heidän mielipiteillään ole juuri arvoa?
Kyseessä oli lienee GOT-feedi, jossa varmaankin tulee GOT -aiheisia feedejä. Jos GOT-feedi menee mokotukseksi, niin kaipa on ihan hyväksyttävää olla seuraamatta sellaista mielipidevaikuttamista. Taino toki ei tässä tapauksessa, koska Jurppii pitää GOT-feedin seuraamista epämiesten hommana jo ihan lähtökohtaisestikin. Taidat itse olla sellainen tosimies![]()
Jospa vaikka on kiinnostunut heidän elämästään, mielipiteistään, kommenteista koskien leffaa/sarjaa, jossa näyttelevät yms.
Eiköhän tässä ole ihan tarkoitus keskustella mokutuksesta "ilmiönä joka liittyy kulttuurin rikastumiseen". Ja siitä että tuota yritetään tunkea elämän eri aloille. Jos joku näkee tuon "sanoman levittämisenä" niin samapa tuo minulle.Joo, olen kyllä. Mutta pointtini on sama kuin noin sadassa viestissä aiemmin tässä ja sjw-kejussa. Samat tyypit, joita mokutus, feminismi yms kiukuttaa, antaa itse näkyvyyttä ja vaikutelman merkittävyydestä näille mokuttajille ja sitten levittää niiden sanomaa edelleen. Profit?
Joo, olen kyllä. Mutta pointtini on sama kuin noin sadassa viestissä aiemmin tässä ja sjw-kejussa. Samat tyypit, joita mokutus, feminismi yms kiukuttaa, antaa itse näkyvyyttä ja vaikutelman merkittävyydestä näille mokuttajille ja sitten levittää niiden sanomaa edelleen. Profit?
Eiköhän tässä ole ihan tarkoitus keskustella mokutuksesta "ilmiönä joka liittyy kulttuurin rikastumiseen". Ja siitä että tuota yritetään tunkea elämän eri aloille. Jos joku näkee tuon "sanoman levittämisenä" niin samapa tuo minulle.
Kiinnostunut heidän elämästään ja mielipiteistään siihen asti kunnes ne paljastuivat vääriksi ja sitten "unfollow"? Kaikin mokomin jatkakaa, jos siltä tuntuu mutta toistanpa vielä kerran, että itse ruokitte mediamyllyä, joka antaa ääntä ihmisille, joilla ei ole minkään sortin asiantuntemusta asiosta, joista päättävät puhua.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.