Katsanto unelmamaailmaan missä pumpuliprofeetta J.Eskolin taas rauhoittelee kaltaisiaan ikävien uutisten keskellä:
Jori Eskolin jakoi linkin.
1 t
-"Oikeastaan voisi sanoa, että koko Euroopalla on oppimista Ruotsista, jossa raiskausten arvioitu ilmoitusprosentti on esimerkiksi Suomea huomattavasti korkeampi ja pienemmätkin jutut käsitellään niiden vaatimalla vakavuudella. Tämä on myös se syy, miksi Ruotsissa jokainen tapaus kirjataan erikseen ja seksuaalirikoksen skaala on laajempi kuin esim. Suomessa. Tämä kertoo siitä, että Ruotsi on sukupuolten tasa-arvon suhteen mallimaa, he haluavat ottaa yhteiskuntana tosissaan kaiken seksuaalisen väärinteon ja meidän tulisi ottaa heistä mallia.
Kun Suomessa raiskaus kiinnostaa vain silloin, kun tekijä on maahanmuuttajataustainen ja muuten raiskauksia toivotaan naisille ihan vain siksi, että ollaan eri mieltä, ei meidän kannata paukutella henkseleitämme. Raiskauskulttuuri sekä epätasa-arvo elävät vielä vahvana Suomessa. Ikävä kyllä.
..........................................................................................
Kun raiskaajia kaivautuu koloistaan Suomessa alle 500 vuodessa, on aika helppo laskea ulkomaalaistaustaisten osuus kyseisestä rikoksesta. Ja aivan kuten Ruotsissa, ei Suomessakaan ole mitään hirvittävää raiskausbuumia. Kulje siis rauhassa, ihminen, hymyile, naura rasisteille ja nauti elämästä.
Ruotsin kutsuminen ’raiskausyhteiskunnaksi’ maahanmuuton ja pahojen muslimien ansiosta, olikin yllättäen vain halla-aholainen, maahanmuuttokriittinen valhe, ylitulkintaan perustuva bluffi. Eivät ne raiskaajakoneet olleetkaan totta, eivätkä ne ghetotkaan edelleenkään ole syttyneet.
Minä katsoin Ruotsiin ja siksi minä olen hieman kauhuissani.
Olen kauhuissani siksi, että minun on vaikea ymmärtää sitä, miten ihmeessä ihmiset jaksavat uskoa noita tympeää pelkoretoriikkaa viljeleviä ’maahanmuuttokriittisiä’ valehtelijoita."-
Kun niistä raiskauksista taas puhutaan, niin puhutaan sitten.
Älkää uskoko ihan kaikkea, mitä maahanmuuttokriitikot ja muut persut teille kertovat. He nimittäin valehtelevat.
Ullatus.
<3
Ruotsi on raiskaajien pilaama maa - tarinaa maahanmuuttokriitikoiden luomasta bluffista :: Ääntä, perkele!
JORIESKOLIN.COM
Luulisi että edes vanhat tilastot saisi jotakuta heräämään tähän puppugeneraattorin propagandaan, mutta ilmeisesti nekin menevät tuolla läpi täyttä häkää.
Eskolin oikein itsekin ilmoittaa lopussa: Tämä on vanha kirjoitus, jonka siirsin tähän blogiin. AIhe on edelleen ajankohtainen ja siksi aiheesta on hyvä muistuttaa ihmisiä. Tilastojen tulkinta ei aina ole niin suoraviivaista kuin maahanmuuttokriitikot haluavat antaa ymmärtää.
Ilmeisesti Eskolin voi tämän jutun aina jatkossa nostaa esiin kun uusimmat raiskaustilastot julkaistaan, niin saadaan jälleen sille kertaa heikkomieliset rauhoitettua.