Kiitos tuosta aika hätkähdyttävästä moskeijakartasta... kun kaikki nuo moskeija kävijät järjestäytyvät sharia -lakia kannattavaksi puolueeksi ja voittavat vaaleissa, meno yltyy sangen mielenkiintoiseksi. Ruotsalaisten touhu on kuin hölmön juopon raitistumista, älyllinen nousu täytynee tehdä vasta aivan totaalisen pohjakosketuksen jälkeen. Vähempi ei taida omassa ylimielisyydessään rypeville ja noin kovapäisille ihmisille edes riittää.
Kirkoistakin on jo alettu häivyttämään ristejä pois. Se on yksi ja sama, miten tuota asiaa yritetään selitellä jotenkin parhain päin, mutta meidän kulttuurimme keskiössä olevassa kristinuskossa juuri se itse risti sattuu olemaan aika keskeinen asia ja symboli. Kun se nykyisin häivytetään kirkoista pois näkyvistä, niin niin... no, JOKIN SYY siihen häivyttämiseen täytyy olla olemassa. On vissiin annettu pelolle valtaa, tai jotain muuta sellaista ikävää. Minä itse teen tuosta häivyttämisestä juuri tuollaisen tulkinnan, ja sen johdosta minä lähinnä jokseenkin vain halveksin nykyistä ev.lut kirkkoa ja sen johtoa. Voi kun se helvetti ja vanhan testamentin jumala olisikin totta, samoin kuin Jumalaisen Näytelmän (Dante Alighierin 1300 luvulla kirjoittama kunnon säikyttelyteos) helvetin alimmat tasot. Siellä olisi tilaa ja ehdottomasti myös paikka näille tehtävänsä ja uskonsa ja myös seurakuntansa pettäneille nykypapeille ja -piispoille.
Olen kirkosta eronnut konservatiivi. En nakkaa paljoa #%&:kaan siitä täysin älyvapaasta ikuisen elämän ja jonkin ihmeen pelastumisen sanomasta, mutta kristillistä konservatiivista kulttuuriperintöä minä kyllä osaan arvostaa. Minun mielestäni näytöt ratkaisevat kulttuurien paremmuuden, ja se on juuri noin yksinkertainen asia. Kulttuuria on siellä, missä on omin voimin saatu aikaan lämmin juokseva vesi, ja lakattu "jumalan nimeen" ja oikeastaan mistään muustakaan syystä puukottamasta vastaantulijoita kasvoihin. Muualla sitä kulttuuria ei sitten vain ole. Tuolla muualla on vain sitä selviytymistä ja pelkkää elossa pysymistä ns. "kujanjuoksua helvetissä" muistuttavissa olosuhteissa.
Kuka ihmeen suoranainen ääliö haluaa tuota muun maailman monikulttuurista menoa tänne? Nykyiset valtapuolueet tekevät ihan sisäisiä sopimuksia siitä, että "näistä asioista ei puhuta"... ja tätä siis demokratiassa, missä aivan kaikesta pitäisi aina voida puhua. - On siis aika vaihtaa kaikki nykyiset valtapuolueet ja heidän edustajansa aivan uusiin. Loppuu tuo suun tukkimisen pelkkä yrittäminenkin.
T -.-