Kulttuurin rikastuminen

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 376
Siis koko pointtihan on että Eurooppaan pääsee ihan vain ilmestymällä tavalla tai toisella EU-maan rajalle. Ei se päde muualla maailmassa vaikka olisi kuinka shithole countries kyseessä, et sä voi vaan mennä jonnekin Thaimaahan tai Kiinaan tai Argentiinaan tai Kongoon tai Panamaan selittämään että "mä tulin nyt asumaan teille" vaan pitää olla paperit kunnossa, viisumit tai mitä siihen vielä tarvitaankin. Ja bonuksena Eurooppa vieläpä maksaa täyden ylläpidon.
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 593
et sä voi vaan mennä jonnekin Thaimaahan tai Kiinaan tai Argentiinaan tai Kongoon tai Panamaan selittämään että "mä tulin nyt asumaan teille" vaan pitää olla paperit kunnossa, viisumit tai mitä siihen vielä tarvitaankin. Ja bonuksena Eurooppa vieläpä maksaa täyden ylläpidon.
Itse asiassa pohjois-korealaiset kyllä menee Kiinaan sen enempää lupia kyselemättä, mutta yrittävät olla jäämättä kiinni ja pyrkivät jatkamaan matkaa eteenpäin jotain reittiä Etelä-Koreaan...
 
Liittynyt
09.02.2018
Viestejä
124
Siis koko pointtihan on että Eurooppaan pääsee ihan vain ilmestymällä tavalla tai toisella EU-maan rajalle. Ei se päde muualla maailmassa vaikka olisi kuinka shithole countries kyseessä, et sä voi vaan mennä jonnekin Thaimaahan tai Kiinaan tai Argentiinaan tai Kongoon tai Panamaan selittämään että "mä tulin nyt asumaan teille" vaan pitää olla paperit kunnossa, viisumit tai mitä siihen vielä tarvitaankin. Ja bonuksena Eurooppa vieläpä maksaa täyden ylläpidon.
Tämäpä se. Vaikka näitä esim.Afrikan maita on tuettu ehkä jopa sadoilla miljardeilla vuosien mittaan ei ole siellä päässä tilannetta paljoakaan paremmaksi muuttanut. Tuet on vääjäämättä valuneet korruptoituneiden tahojen taskuun. Nyt hommaa koitetaan parantaa ottamalla ne avun tarvitsijat Eurooppaan tuhoamaan Euroopan maiden omia kulttuureita.Tai ainakin sotkemaan niitä hyvin vahvasti. Suomessakin on hyvin nähtävillä miten kansa on kahtiajakautunut ja toistensa kurkussa. Ja vaikka nähdään ettei homma mitenkään toimi niin silti jääräpäisesti yritetään.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 169
Onko kukaan suomalainen koittanut saisiko suomesta pakolaisstatuksen kertomalla valenimen ja hakemalla turvapaikkaa? Lähtömaaksi voisi sanoa vaikka syyrian.

Vai olisiko migrin tädit sillälailla rasisteja etteivät antaisi samoja etuja kuin muille hakijoille, ihonvärin perusteella?
 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 562
Onko kukaan suomalainen koittanut saisiko suomesta pakolaisstatuksen kertomalla valenimen ja hakemalla turvapaikkaa? Lähtömaaksi voisi sanoa vaikka syyrian.

Vai olisiko migrin tädit sillälailla rasisteja etteivät antaisi samoja etuja kuin muille hakijoille, ihonvärin perusteella?

Onneksi ei ollut nestettä suussa tätä lukiessa :D:lol::rofl::rofl:
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 287
Onko kukaan suomalainen koittanut saisiko suomesta pakolaisstatuksen kertomalla valenimen ja hakemalla turvapaikkaa? Lähtömaaksi voisi sanoa vaikka syyrian.

Vai olisiko migrin tädit sillälailla rasisteja etteivät antaisi samoja etuja kuin muille hakijoille, ihonvärin perusteella?
En tiedä onko tuota kukaan vielä kokeillut mutta pottunokkana saattaisi olla kuumottava tunnelma vuolla kaarnaveneitä vokissa lähi-idän partaveikkojen keskellä. Saati illalla kun valot sammuu.
 
Liittynyt
08.04.2017
Viestejä
1 298
Tämäpä se. Vaikka näitä esim.Afrikan maita on tuettu ehkä jopa sadoilla miljardeilla vuosien mittaan ei ole siellä päässä tilannetta paljoakaan paremmaksi muuttanut. Tuet on vääjäämättä valuneet korruptoituneiden tahojen taskuun.
Ruoka-avulla on ainoastaan saatu väestöräjähdys aikaan. Kurjuus vain lisääntynyt. Afrikkaa on kiikutettu tukia jotain 50 vuotta, ja mitään positiivista kehitystä ei ole saatu aikaan. Etelä-Afrikkakin alkaa olemaan menetetty. Parempi olis eristää koko manner ja katsoa jotain tuhannen vuoden päästä, josko mitään olis tapahtunut. Nettipiuhat myös poikki, niin säästyttäis nigerialaiskirjeiltä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
71
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 403
Ruoka-avulla on ainoastaan saatu väestöräjähdys aikaan. Kurjuus vain lisääntynyt. Afrikkaa on kiikutettu tukia jotain 50 vuotta, ja mitään positiivista kehitystä ei ole saatu aikaan.
Juu, oon itekkin meuhannut tästä.
-85 oli sarja konserttaja ja tapahtumia joissa kerättiin rahaa Etiopiaan, koska siellä oli nälkä, toki sekä sotien, että kuivuuden syytä.
Live Aid keräsi ison sen ajan esiintyjistä ja kaikki oli upeeta ja mahtavaa.
Tuolloin Etiopiassa oli reilut 40 miljoonaa ihmistä, nykyään siellä on yli 90 miljoonaa ja niillä on edelleen nälkä! Siitä ei vaan pidetä niin isoa meteliä enää.
Me vaan pahennetaan ongelmaa.

Etelä-Afrikkakin alkaa olemaan menetetty. Parempi olis eristää koko manner ja katsoa jotain tuhannen vuoden päästä, josko mitään olis tapahtunut. Nettipiuhat myös poikki, niin säästyttäis nigerialaiskirjeiltä.
No tämä!
Yksilöiden kannalta toki huono kuvio, esim. Etelä-Afrikan valkoiset tilalliset, mutta voisi olla ihmiskunnan kannalta parempi ratkaisu.
Tosin raha ratkaisee ja jo pelkästään Kiina sijoituksineen Afrikkaan ei salli mitään muutosta nykytilanteeseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
410
Onko kukaan suomalainen koittanut saisiko suomesta pakolaisstatuksen kertomalla valenimen ja hakemalla turvapaikkaa? Lähtömaaksi voisi sanoa vaikka syyrian.

Vai olisiko migrin tädit sillälailla rasisteja etteivät antaisi samoja etuja kuin muille hakijoille, ihonvärin perusteella?
Mikäli omaat normi suomalaista vähän tummemman pigmentin, voithan sitä yrittää. Kannattaa opetella arabiaa ja lähi-itämainen aksentti, suomalainen rallienglanti-aksentti saattaa herättää epäilyksiä, kuten myös se, mikäli sinut sijoitetaan vokissa "maanmiestesi" kanssa samalle osastolle, eikä kommunikaatio sitten sujukkaan. Kannattaa olla myös varuillaan siellä vokissa, ettei tule suututtaneeksi paikallisia Eritrea-, Afgaani- ym. jengejä ja tule puukotetuksi.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 717
Tuolta kun kahtoo niin varsinaista nälänhätää ei ole missään. Nälänhätä johtuu siitä että sotivat keskenään. Nälänhätä eli lapsista joita nyt avitetaan kasvaa sotilaita noihin vuodesta toiseen jatkuviin sotiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 376
Tuolloin Etiopiassa oli reilut 40 miljoonaa ihmistä, nykyään siellä on yli 90 miljoonaa ja niillä on edelleen nälkä! Siitä ei vaan pidetä niin isoa meteliä enää.
Me vaan pahennetaan ongelmaa.
Niin ja eihän tämä meidän sukupolven kohdalla ole vielä edes paljon mitään. Noista 90 miljoonasta ne nuoret naiset tekee varmaan sen jotain keskimäärin 4-5 lasta (en jaksa kaivaa tilastoja) että siitä vaan pohtimaan tulevaisuuden väkilukuja. Ja tämä nyt vain yksi maa joka ei todellakaan ole edes pahimpia tässä konkurssissa. Olen niitä lapsentekotilastoja joskus katsellut ja se korrelaatio on aika selkeä että mitä paskempi maa niin sitä enemmän lapsia syntyy.

Että onnea vaan niille jotka tätä maanosaa koittaa pitää pystyssä joskus 50 vuoden päästä, itse kaiken järjen mukaan vietän eläkepäiviä jossain helvetin kaukana tuosta meiningistä.
 
Liittynyt
09.02.2018
Viestejä
124
Niin ja eihän tämä meidän sukupolven kohdalla ole vielä edes paljon mitään. Noista 90 miljoonasta ne nuoret naiset tekee varmaan sen jotain keskimäärin 4-5 lasta (en jaksa kaivaa tilastoja) että siitä vaan pohtimaan tulevaisuuden väkilukuja. Ja tämä nyt vain yksi maa joka ei todellakaan ole edes pahimpia tässä konkurssissa. Olen niitä lapsentekotilastoja joskus katsellut ja se korrelaatio on aika selkeä että mitä paskempi maa niin sitä enemmän lapsia syntyy.

Että onnea vaan niille jotka tätä maanosaa koittaa pitää pystyssä joskus 50 vuoden päästä, itse kaiken järjen mukaan vietän eläkepäiviä jossain helvetin kaukana tuosta meiningistä.
Esim.Nigeriassa syntyvyys vuodessa enemmän kuin koko Euroopassa.Ja siten muissakaan tuon mantereen maissa ei ole meno rauhallisempaa. Linkola on kyllä enemmän kuin oikeassa. Jos porukka on opetettu koko ajan siihen että apua tarjotaan länsimaista niin eihän ne opi tekemään mitään itse. Luonto tekee valinnan ja that's it. Miksi muitten pitää pitää väkisin hengissä jos ei siihen ole omia edellytyksiä.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Esim.Nigeriassa syntyvyys vuodessa enemmän kuin koko Euroopassa.Ja siten muissakaan tuon mantereen maissa ei ole meno rauhallisempaa. Linkola on kyllä enemmän kuin oikeassa. Jos porukka on opetettu koko ajan siihen että apua tarjotaan länsimaista niin eihän ne opi tekemään mitään itse. Luonto tekee valinnan ja that's it. Miksi muitten pitää pitää väkisin hengissä jos ei siihen ole omia edellytyksiä.
Mielestäni rahan lähettäminen loputtomaan kaivoon on järjetöntä. Rahaa on kannettu vuosikymmeniä, miljardeja euroja ja mitä on saatu aikaiseksi? Uusia sotia edellisten jatkeeksi. Nykyään meuhkatasn kuinka polttomoottoriautot ovat haitaksi maapallolle. Mielestäni suurin uhka maapallolle on tällä hetkellä ylikansoittuminen. Väärillä alueilla kuten Afrikassa lisäännytään aivan liian nopeasti. Darwinin luonnon valinnan pitäisi antaa tehdä tehtävänsä eikä puuttua luonnon tasapainoon lähettämällä ties mitä tukia. Karua tekstiä mutta ikävä kyllä totta.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 234
Esim.Nigeriassa syntyvyys vuodessa enemmän kuin koko Euroopassa.
M. A. Nummisen kappaleessa "Nigeria", 60-70-lukujen taitteessa lauletaan, että "Nigeriassa on asukkaita yli viisikymmentä miljoonaa.". Wikipedian mukaan "Arvioitu väkiluku ylitti 198 miljoonaa vuonna 2018. YK:n vuoden 2017 väestönkasvuennusteen mukaan Nigeria voi nousta vuoteen 2050 mennessä maailman kolmanneksi väkirikkaimmaksi maaksi.". Aika sairasta mielestäni.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 246
Asiaton käytös
Kyllähän sen pitäisi olla selvää kaikille, puupökkelöä fiksummille, että monikulttuuri toimii VAIN JA VAIN JOS kulttuurit ovat yhteensopivia.

Islamin perusoppeihin kuuluu muita vastaan sotiminen, terrorismi, muiden syrjintä ja muille valehtelu oman edun ajamiseksi, sekä pyrkimys muuttumattomuuteen. Kyseessä on faktat, jotka sekä näkyvät kautta islamin historian, historian kirjoituksista sekä lukee siellä kyseisen kulttuurin käyttöohjekirjassa.
Nämä lähtökohdat tekevät islamista täysin epäyhteensopivan länsimaisten sivistyneiden kulttuurien ja yhteiskuntajärjestelmien kanssa. Islamin kanssa ei siis multikulttuuri toimi nyt, eikä nyt nähtävissä olevassa tulevaisuudessa.

Ainut toimiva tapa ko kulttuurin kanssa on sen pysäyttäminen rajalle ja jo sisään päässeen poistaminen maasta. Kyseiseen ongelmaan tulisi suhtautua TÄYSIN peräänantamattomasti. Mitään, siis yhtään mitään, pienintäkään myönnytystä ei pitäisi tehdä ko keskiaikaisen ongelmakulttuurin suuntaan. Kyseinen kulttuuri ei tuo rikkautta, vaan korruptiota ja ongelmia, niinkuin vieraslajit luonnossa. Mikäli ko kulttuurin nimessä perseillään (rikotaan tapoja tai lakeja), se pitäisi ottaa raskauttavana tekijänä rikosta arvioidessa. Ko kulttuurin vaikutuksia tulisi myös valvoa ja ongelmatapauksessa asettaa ko kulttuurille rajoituksia (Esim moskeijat pitäisi oikeasti ottaa tiukkaan valvontaan ja jos siellä perseillään, niin sulkea ilman kyselyjä). Joissain EU maissahan pahimpia on suljettukin silloin tällöin.
---------------
Monokulttuurin ja homogeenisen yhteiskunnan parempi toimivuus on nähty esim Suomessa, kouluissa. Siellä ongelmien määrä lisääntyy suoraan verrannollisesti kulttuurillisen korruption ja hölmöilyn lisääntyessä. Ei siis ole ollenkaan ihme, että fiksummat vanhemmat saattavat jopa muuttaa asuinpaikkaa, jos lapsen / lasten koulu
pilaantuu monikulttuurillisuuden vuoksi.

Koulujen opetussuunitelmaa tulisi muuttaa pikaisesti s.e. se pyrkisi kaikintavoin säilyttämään ja edistämään omaa kulttuuriamme ja kotouttamaan maahanmuutaja lapset (siis opettamalla heille suomalaisen kulttuurin ainoana oikeana vaihtoehtona.) Kotouttamista EI OLE se, että annetaan maahanmuuttajan tehdä oman päänsä ja kulttuurinsa mukaan ja myötäillään. Sellainen ei islamin kanssa toimi huonostikaan (Tämän on todenneet useammin mm. ex islamistit).

Vika ei ole yksilöissä, suoraan ainankaan, vaan kultuurin kautta, joten korjaavat toimenpiteet tulisi suunnata sitä (kulttuuria) kohti ja mahdollisimman voimakkaasti.

Nykypolitiikalla asiat menevät täälläkin senverran vauhdikkaasti pieleen, jotta ei oikeastaan ole mahdollista muuta, kuin äänestää tahoa, joka pyrkii pistämään mahdollisimman paljon jarrua nykyiselle kehitykselle, ajoipa ko taho sitten muita asioita miltei, miten tahansa, niin yhtä pahaa katastrofia tuskin pystyy saamaan aikaan, kuin nykyinen suunta ja valehtelu sekä pimittäminen.

Kaikkien pitäisi myöskin tajuta, että kun vaalit lähestyvät, niin poliitikot ovat poliitikkoja ja takit viuhuvat. Sillä, mitä vaalipuheissa luvataan on vain pieni merkitys VS sille, miten on toimittu yleisesti, vuotta aikaisemmin. Siihen ei pidä luottaa, että poliitikolla X tai puolueella X järki voittaisi, se ei tule tapahtumaan.

Ja niin pitkään, kun meillä äänestetään puolueiden osuuksia, sääntöjä pitäisi muuttaa s.e. jos kansanedustaja lähtee puolueesta X, niin hän ei enää nauti kansan luottamusta, eikä voi osallistua päätöksentekoon, vastakuin seuraavien vaalien jälkeen. Tästä voisi joku tehdä kansalaisaloitteen heti seuraavien vaalien jälkeen.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
208
"Paikallismedian mukaan nainen oli pyytänyt ympärileikkauksia kunnioittaakseen Nigerian islamilaisia perinteitä, vaikka onkin itse katolinen." :facepalm:

2-vuotias poika kuoli ympärileikkauksessa Italiassa
Ei saamari! Itellä oli ymärileikkaus reilu pari viikkoa sitten, mutta ihan fyysisistä syistä, liian tiukka esinahka. Silti vaikka oli paikallispuudutus, tuo oli pahimpia kokemuksia mitä olen kokenut, hiki valui ihan kympillä naamasta ja selästä. Mieluummin viisauden hampaiden poisto kuin esinahan, se on oma kokemus vertailussa. Tämä toimenpide pitäis kieltää lailla jos siihen ei ole oikeaa syytä, eikä varsinkaan uskonnolisten syiden perusteella, täysin perseestä!
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 717
Herran siunausta vaan kaikille heille, jotka heitä tänne haluavat. Ja ällös luulemaan, että poliisiin tiedote olisi vihapuhetta. Sillä mestari on kaiken tämän jo aiemmin kertonut ja todeksi todistanut. Sillä niin sekä idästä tahikka lännestä ei tänne viisasta miestä tahi naesta ole tulossa. Keskuudestamme heidät on löydettävä. Jumalan armosta he ovat jäsenkirjan oikeasta puolueesta saaneet. Ja katso väärät profeetat heitä vihapuhujuksi syyttelevät. Ja katso uusi päivä koittavi ja aika on tuleva, kun lappuus on merkki piirrettävä nii valitse silloin tarkoin, jos haluat tämän kurjuuden jatkuvan tahikka sitten päättyvän. :Poliisi - Tiedotteet Lauantaina 22.12.2018 hiukan ennen puoltayötä lahtelaisen kerrostalon piha-alueella oli syntynyt useiden irakilaisten miesten kesken joitain erimielisyyksiä, joka oli eskaloitunut kahden paikalla olleen miehen puukotukseksi. Toisen puukotetun miehen vammat ovat vakavia ja hengenvaarallisia. Poliisi otti paikalta sekä lähistöltä kiinni useita seurueeseen kuuluneita miehiä. Asiaa tutkitaan kahtena tapon yrityksenä.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
208
Niin <offtopic> sen verran, etten toki halua pelotella jotain toista arvoisaa foorumilaista jos on sama ongelma kuin minulla? Toki jos on liian tiukkis, silloin tämä operaatio kannattaa tehdä. Minulle piti tehdä kun olin 8v ja jänistin, jänistin vielä monta monituista vuotta eteenpäin. Olen 40+ ja vieläkään ei ole lapsia siksi. Viimeisin naisystävä oli niin topakka, joka melkein pakotti operaatioon. Ei ole mikään kiva juttu toki tämä operaatio, selviää siitä hengissä, mutta suosittelen jos on tämmöinen fyysinen rajoite olemassa. </offtopic> Mutta edelleen että jonkin uskonnillisen rituaalin takia, ei todellakaan, täysin perseestä, en olisi ikinä suostunut ympärileikkaukseen kuin tämän pakon edestä!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 852
Mielestäni rahan lähettäminen loputtomaan kaivoon on järjetöntä. Rahaa on kannettu vuosikymmeniä, miljardeja euroja ja mitä on saatu aikaiseksi? Uusia sotia edellisten jatkeeksi. Nykyään meuhkatasn kuinka polttomoottoriautot ovat haitaksi maapallolle. Mielestäni suurin uhka maapallolle on tällä hetkellä ylikansoittuminen. Väärillä alueilla kuten Afrikassa lisäännytään aivan liian nopeasti. Darwinin luonnon valinnan pitäisi antaa tehdä tehtävänsä eikä puuttua luonnon tasapainoon lähettämällä ties mitä tukia. Karua tekstiä mutta ikävä kyllä totta.
Ongelmana ei tosiaan ole se, että ne jotka kykenivät kehittämään auton, ajavat sellaisella. Joku rasisti voisi sanoa, että ongelmana eivät ole eurooppalaisen näköiset ihmiset, eikä olisi lainkaan väärässä.
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 593
Niin <offtopic> sen verran, etten toki halua pelotella jotain toista arvoisaa foorumilaista jos on sama ongelma kuin minulla? Toki jos on liian tiukkis, silloin tämä operaatio kannattaa tehdä. Minulle piti tehdä kun olin 8v ja jänistin, jänistin vielä monta monituista vuotta eteenpäin. Olen 40+ ja vieläkään ei ole lapsia siksi. Viimeisin naisystävä oli niin topakka, joka melkein pakotti operaatioon. Ei ole mikään kiva juttu toki tämä operaatio, selviää siitä hengissä, mutta suosittelen jos on tämmöinen fyysinen rajoite olemassa. </offtopic> Mutta edelleen että jonkin uskonnillisen rituaalin takia, ei todellakaan, täysin perseestä, en olisi ikinä suostunut ympärileikkaukseen kuin tämän pakon edestä!
Hmmmm, eikö esinahkaa ole mahdollista venyttää jotenkin (siis ympäryssuunnassa)? Laittaa vaikka sinne jonkun "esineen" väliin ja jos se sitten ajan kanssa venyttäisi nahkaa...

En mä tiedä, mä vaan pohdin.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
208
Hmmmm, eikö esinahkaa ole mahdollista venyttää jotenkin (siis ympäryssuunnassa)? Laittaa vaikka sinne jonkun "esineen" väliin ja jos se sitten ajan kanssa venyttäisi nahkaa...

En mä tiedä, mä vaan pohdin.
Arvaa olenko miettinyt ja kokeillut kaikenlaisia! Kaiketi riippuu kuin kireä on? Mietin sitäkin että onhan kulttuureja, missä "neekerit" venyttää alahuulen CD-levyn kokoiseksi, onhan se mahdollista, mutta ei tässä länsimaisessa kulttuurissa, kait? Olisin tehnyt mitä tahansa jotta esinahkani olisin voinut säilyttää, vaikka sitten venytettynä. Urologi sanoi vaan, että ei muuta kuin pois vaan. Kysyin, että eikö voi tehdä halkeamaa, urologi sanoi että se on esteettisesti aika ruman näköinen ja kuulemma tekevät noin joillekkin 80v ikäisille ukeille vanhainkodissa, mutta esinahka roikkuu silloin rumasti miten sattuu. Sain säilytettyä silti niin että esinahka on puoliksi jälellä, niin ettei sitä kokonana otettu pois. Nyt 2 viikon kuluessa alan tottumaan. Tosin pitkään kävellessä, esim. isossa marketissa välillä tuntuu kuin koko muna menee tunnottomaksi, pitää välillä kädellä kokeilla että onko koko muna edes olemassa, mutta päivä päivältä tähän tottuu paremmin. Vähän offtopicia taas, mutta liittyneen sillain asiaan kun joissakin kulttuureissa tämä tehdään kaikille, riippumatta onko ongelmaa vai ei.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
208
Mutta jos on ongelma, kannattaa operoida. Itellä oli aina ongelmana tämä, siten en viittinyt oikein edes iskeä naisia kun tiesin ettei siitä seksistä oikein mitään tulee, sillain "Hoh..hoijaa. nylkytetään nyt... jokohan tuo nainen saa orgasmin?" Nyt on vähän eri tunnelmat mielessä :)
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
204
Joo itsellä on kanssa esinahka poistettu lääketieteellisistä syistä. Tosin joku 4-vuotiaana eli en itse operaatiosta mitään muista. Mutta hyvin sillä toimeen on tultu, maltahan kun paranet.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
204
Nämä lähtökohdat tekevät islamista täysin epäyhteensopivan länsimaisten sivistyneiden kulttuurien ja yhteiskuntajärjestelmien kanssa. Islamin kanssa ei siis multikulttuuri toimi nyt, eikä nyt nähtävissä olevassa tulevaisuudessa.
Vaikka en mikään islamin asiantuntija ole, niin mielestäni demokratiaa on aivan turha tyrkyttää islamilaisiin valtioihin. Demokratia häviää sille aina. Ainoa millä islamin saa pidettyä aisoissa on autoritäärinen diktatuuri. Useammassa maassa sellainen oli ennen Bushin päätöstä hyökätä Irakiin, ja ennen arabikevättä. Diktatuurilla on saatu oikeuslaitos pidettyä sekuläärisenä joka on mahdollistanut edes jonkinlaisen "oikeusvaltion" käsitteen. Demokratiassa oikeuslaitos muutetaan palvelemaan sharia-lakia aika nopeastikin, kuten esim. Lontoossa on tapahtunut (ja taisi Ruotsissakin olla tapaus jossa kolme lautamiestä totesi vaimonsa piesseen syyttömäksi).

PS. Mun mielestäni sun tekstissä ei ollut mitään asiatonta, vaikka modet sen ovat sellaiseksi merkinneet.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Ainahan poliisit ovat sanoneen iskujen tekijöiden olleen "listalla" ja "seurannassa", mutta jostain syystä mitään ei ole tehty.
Koska sinun mielestä olisi parasta jos Suomessa olisi KGB joka vähän "seurailisi" kaikkia "listalla" olevia. Ehkä jopa "epäilyttävimmät" veisi kellariin ja hakkaisi tunnustuksen ulos

Kuulostaa hyvältä. Ainakin siihen asti että itse olet siellä kopissa valmiina tunnustamaan mitä tahansa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 376
Koska sinun mielestä olisi parasta jos Suomessa olisi KGB joka vähän "seurailisi" kaikkia "listalla" olevia. Ehkä jopa "epäilyttävimmät" veisi kellariin ja hakkaisi tunnustuksen ulos

Kuulostaa hyvältä. Ainakin siihen asti että itse olet siellä kopissa valmiina tunnustamaan mitä tahansa.
En nyt tiedä mihin tuo alkuperäinen quote viittaa, mutta esim. Ranskassa nimenomaan näillä tyypeillä on lähes aina sen "listan" lisäksi myös helvetin pitkä rikoshistoria. Jolloin perusteita olisi varmaan tehdä sitä kokonaisvaltaisesti muullakin tavalla kuin todeta että "tuttu kaveri, c'est la vie".
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
En nyt tiedä mihin tuo alkuperäinen quote viittaa, mutta esim. Ranskassa nimenomaan näillä tyypeillä on lähes aina sen "listan" lisäksi myös helvetin pitkä rikoshistoria. Jolloin perusteita olisi varmaan tehdä sitä kokonaisvaltaisesti muullakin tavalla kuin todeta että "tuttu kaveri, c'est la vie".
Kerroppa mitä niille voisi tehdä kaventamatta myös minun oikeuksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 376
Kerroppa mitä niille voisi tehdä kaventamatta myös minun oikeuksia.
No pitäisi varmaan analysoida mistä niiden rikosrekisteri tyypillisesti koostuu, ja kohottaa "terroristisen/jihadistisen motiivin" rikosten rangaistusta tuntuvasti. Ja rangastusten lisäksi myös jälkiseurantaa.

Puhun tässä nyt lähinnä Ranskasta, koska Suomeen nämä jutut tulee vasta myöhemmin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 256
Kerroppa mitä niille voisi tehdä kaventamatta myös minun oikeuksia.
onko sinullakin rikoshistoria pitkä kuin nälkävuosi? kyllä se vähän parempi seuranta pitäisi niillä olla jolla tuo rikosten uusinta on herkässä ja laista ei pahemmin piitata (ainakin X vuotta aktiivista seurantaa ja lopettaa vain jos alkanut lainnoudattaminen sujua)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kai nyt seurantalistalla oleminen viittaa siihen, että jotkut vokkikaverit on ilmoitelleet, että se ja se heittää isis-läppää vähän turhan vakavasti tai puhuu jonkun jihadin puolesta ilman, että on vielä tehnyt mitään sellaista, mistä olisi tuomittu?
 

samsena

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
26
Kulttuurinrikastumista ekaluokkalaiseen kohdistunut henkirikos jouluaattona.

"
Arabianrannan henkirikoksen uhri oli peruskoulun ensimmäisillä luokilla oleva poika, naapuri kertoo MTV Uutisille.

Vuonna 1982 syntynyt mies on pidätetty peruskoulun ensimmäistä luokkaa käyneen pojan murhasta epäiltynä. Miestä aiotaan esittää vangittavaksi.

Perheeseen kuuluu menehtyneen pojan lisäksi alakouluikäinen tyttö, joka on poikaa hieman vanhempi, ja äiti ja isä. Myös isoäiti asuu naapurin käsityksen mukaan asunnossa.

Perhe on ulkomaalaistaustainen."


Naapurit MTV Uutisille: Ekaluokkalainen poika kuoli henkirikoksen uhrina Helsingissä – täällä rikos tapahtui
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 756
Käynnissä on sota kaikin keinoin kaikkia länsimaita, kristinuskoa, vapaa-ajattelua ja kaikkia muita vääräuskoisia vastaan. Valitettavasti sitä ei ole ymmärretty ja uskottu.
Tämä. Ja sota on jo nyt hävitty. Vahvempi ja ovelampi voittaa luonnossakin. Tämä porukka on päättänyt voittaa, ja he voittavat.

Ja ei, ei kannata kiukutella minulle. En minä heitä kannata, päinvastoin, jos se on jäänyt epäselväksi. Mutta jo pelkästään sikiämällä näiden määrä ylittää muutamassa kymmenessä vuodessa "kristityt" (kristityt taitavat kaikki yhteensä olla jo kohta pienempi porukka maailmassa, ainakin lähellä ollaan, ja muslimien kohdalla hajontaa eri "lahkoihin" äärettömän vähäistä).

Sitä saa mitä on tilattu. Mekin jotka emme tilanneet.
 

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
Nyt jumalauta moderaattorit. Griffinin kirjoitus oli täyttä asiaa eikä minun mielestäni millään tavalla asiaton. Foorumikirjoitukseksi pitkä teksti noin vain merkitään "asiattomaksi" ilman mitään perusteluja. Ehkä perustelut tulivat kirjoittajalle itselleen, mutta pitkää kirjoitusta ei saa merkitä "asiattomaksi" tarkentamatta jokaiselle lukijalle millä tavalla herkkähipiäistä modea tai sysoppia nyt tällä kertaa loukattiin.
Kyllähän sen pitäisi olla selvää kaikille, puupökkelöä fiksummille, että monikulttuuri toimii VAIN JA VAIN JOS kulttuurit ovat yhteensopivia.

Islamin perusoppeihin kuuluu muita vastaan sotiminen, terrorismi, muiden syrjintä ja muille valehtelu oman edun ajamiseksi, sekä pyrkimys muuttumattomuuteen. Kyseessä on faktat, jotka sekä näkyvät kautta islamin historian, historian kirjoituksista sekä lukee siellä kyseisen kulttuurin käyttöohjekirjassa.
Nämä lähtökohdat tekevät islamista täysin epäyhteensopivan länsimaisten sivistyneiden kulttuurien ja yhteiskuntajärjestelmien kanssa. Islamin kanssa ei siis multikulttuuri toimi nyt, eikä nyt nähtävissä olevassa tulevaisuudessa.

Ainut toimiva tapa ko kulttuurin kanssa on sen pysäyttäminen rajalle ja jo sisään päässeen poistaminen maasta. Kyseiseen ongelmaan tulisi suhtautua TÄYSIN peräänantamattomasti. Mitään, siis yhtään mitään, pienintäkään myönnytystä ei pitäisi tehdä ko keskiaikaisen ongelmakulttuurin suuntaan. Kyseinen kulttuuri ei tuo rikkautta, vaan korruptiota ja ongelmia, niinkuin vieraslajit luonnossa. Mikäli ko kulttuurin nimessä perseillään (rikotaan tapoja tai lakeja), se pitäisi ottaa raskauttavana tekijänä rikosta arvioidessa. Ko kulttuurin vaikutuksia tulisi myös valvoa ja ongelmatapauksessa asettaa ko kulttuurille rajoituksia (Esim moskeijat pitäisi oikeasti ottaa tiukkaan valvontaan ja jos siellä perseillään, niin sulkea ilman kyselyjä). Joissain EU maissahan pahimpia on suljettukin silloin tällöin.
---------------
Monokulttuurin ja homogeenisen yhteiskunnan parempi toimivuus on nähty esim Suomessa, kouluissa. Siellä ongelmien määrä lisääntyy suoraan verrannollisesti kulttuurillisen korruption ja hölmöilyn lisääntyessä. Ei siis ole ollenkaan ihme, että fiksummat vanhemmat saattavat jopa muuttaa asuinpaikkaa, jos lapsen / lasten koulu
pilaantuu monikulttuurillisuuden vuoksi.

Koulujen opetussuunitelmaa tulisi muuttaa pikaisesti s.e. se pyrkisi kaikintavoin säilyttämään ja edistämään omaa kulttuuriamme ja kotouttamaan maahanmuutaja lapset (siis opettamalla heille suomalaisen kulttuurin ainoana oikeana vaihtoehtona.) Kotouttamista EI OLE se, että annetaan maahanmuuttajan tehdä oman päänsä ja kulttuurinsa mukaan ja myötäillään. Sellainen ei islamin kanssa toimi huonostikaan (Tämän on todenneet useammin mm. ex islamistit).

Vika ei ole yksilöissä, suoraan ainankaan, vaan kultuurin kautta, joten korjaavat toimenpiteet tulisi suunnata sitä (kulttuuria) kohti ja mahdollisimman voimakkaasti.

Nykypolitiikalla asiat menevät täälläkin senverran vauhdikkaasti pieleen, jotta ei oikeastaan ole mahdollista muuta, kuin äänestää tahoa, joka pyrkii pistämään mahdollisimman paljon jarrua nykyiselle kehitykselle, ajoipa ko taho sitten muita asioita miltei, miten tahansa, niin yhtä pahaa katastrofia tuskin pystyy saamaan aikaan, kuin nykyinen suunta ja valehtelu sekä pimittäminen.

Kaikkien pitäisi myöskin tajuta, että kun vaalit lähestyvät, niin poliitikot ovat poliitikkoja ja takit viuhuvat. Sillä, mitä vaalipuheissa luvataan on vain pieni merkitys VS sille, miten on toimittu yleisesti, vuotta aikaisemmin. Siihen ei pidä luottaa, että poliitikolla X tai puolueella X järki voittaisi, se ei tule tapahtumaan.

Ja niin pitkään, kun meillä äänestetään puolueiden osuuksia, sääntöjä pitäisi muuttaa s.e. jos kansanedustaja lähtee puolueesta X, niin hän ei enää nauti kansan luottamusta, eikä voi osallistua päätöksentekoon, vastakuin seuraavien vaalien jälkeen. Tästä voisi joku tehdä kansalaisaloitteen heti seuraavien vaalien jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 756
Minä ottaisin japsin koska vain, jos olisi tarjolla. Ei ne rahatonta halua^^
Sama täällä.

Hitto vie, huomaan itsessäni suvaitsevaisuuden piirteitä? Vai olenko koskaan rasisti ollutkaan? Ennemmin realisti.

Heitetään kristillisen joulun kunniaksi kysymys paremmin tietäville: Jos vihaa poliittista islamia, onko rasisti? Jos vihaa lapsesta asti poliittisella islamilla kyllästettyjen (tunnista, päivästä, vuodesta toiseen) nuorten miesten tuomista Suomeen, koska he eivät edes halua/voi kotoutua, onko rasisti?
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
940
Heitetään kristillisen joulun kunniaksi kysymys paremmin tietäville: Jos vihaa poliittista islamia, onko rasisti? Jos vihaa lapsesta asti poliittisella islamilla kyllästettyjen (tunnista, päivästä, vuodesta toiseen) nuorten miesten tuomista Suomeen, koska he eivät edes halua/voi kotoutua, onko rasisti?
Jos on, niin sitten pitää natsismin vihaajankin olla rasisti. Minusta ei kummatkaan ole, tietenkään. Joidenkin antipatiapuhujien mielestä ilmeisesti vain toinen on, joten perustelut toki kiinnostaa, jos sellaisia löytyy.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
232
E_Mustakari. Ekana luin väärin ja luulin, että olit valittanut Griffinin postauksesta ja tämä oli saanut varoituksen. Lähdin lukemaan hänen kirjoitustaan ja vähällä lukemisenymmärtämisellä ja vasta tähän omaan postaukseesi palatessani tajusin, että olitkin lähtenyt puolustamaan kyseistä kirjoitusta ja yhdyn sanoihisi.

E_Mustakarin postauksessa juututaan tietysti puheisiin islmaminuskonnon huonoistapuolista, jota täällä nyt otetaan esille kokoajan. Vain hyvätpuoletko kelpaavat puheenaiheeksi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Minua kiinnostaisi myös, että mikä Griffinin viestissä oli ongelma?
Tänne kohta uskalla mitään kirjoittaa, kun mielivaltaisesti modet heittävät varoituksia sen enempää perustelematta. Asiakirjoitushan tuo Griffinin postaus oli. Menohan alkaa vaikuttaa ihan muropakettimaiselta, kun se yksi työtön moderaattori heitteli banneja vasemmalle ja oikealle. Kenties mode krapulapäissään ymmärsi tekstin väärin vai sattuiko muuten vaan paha ylilyönti?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 256
Tänne kohta uskalla mitään kirjoittaa, kun mielivaltaisesti modet heittävät varoituksia sen enempää perustelematta. Asiakirjoitushan tuo Griffinin postaus oli. Menohan alkaa vaikuttaa ihan muropakettimaiselta, kun se yksi työtön moderaattori heitteli banneja vasemmalle ja oikealle. Kenties mode krapulapäissään ymmärsi tekstin väärin vai sattuiko muuten vaan paha ylilyönti?
tämäpä, tuntuu että sampsalla ja muilla modeilla parissa vuodessa unohtunut miksi väki lähti otavapaketista tänne
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 756
Tuli vaan ihan ajatuksena mieleen, että jos kaikki on ihan hyvin ja mitään syytä huoleen ei ole, niin miksi meillä juuri uutisoitiin poliisien uusista panssariajoneuvoista ja kuinka heillä on nykyään partioissa kp:t pistoolien lisäksi? Kantasuomalaisten väkivaltarikollisuus on laskussa, joten miksi näin?
Uusnatsit tietenkin! Siinä syy.

Kaksi natsilippua nähtiin itsepäisyyspäivänä, joten pakkohan se oli panssariautot hankkia. Supon julkistaessa kansallisen turvallisuuden katsauksensa, Yle kertoi siitä pääuutisissaan vain uhista suurimman (eikö näin voisi olettaa valtamediasta), eli uusnatsit. Jep. Ei mulla muuta. Sori siitä ja silleen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 613
Nyt jumalauta moderaattorit. Griffinin kirjoitus oli täyttä asiaa eikä minun mielestäni millään tavalla asiaton. Foorumikirjoitukseksi pitkä teksti noin vain merkitään "asiattomaksi" ilman mitään perusteluja. Ehkä perustelut tulivat kirjoittajalle itselleen, mutta pitkää kirjoitusta ei saa merkitä "asiattomaksi" tarkentamatta jokaiselle lukijalle millä tavalla herkkähipiäistä modea tai sysoppia nyt tällä kertaa loukattiin.
Koeponnistan tätä ajatusta nyt raportoimalla muutaman viestin
Olisko tuossa mitään vinkkiä sylttytehtaasta?

Joillekin hallitsemattoman elintasopakolaisuuden kritisoiminen on häväistystä ja merkki jostain agenttitoiminnasta.
 
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
1 022
Mielestäni tämä koko ketju pitäisi poistaa, kuten moderaattorit ovat tainneet muutaman kerran vihjatakin. Ihmiset ei selkeästi osaa keskustella täälläkään aiheesta ilman jatkuvaa rasismia, muukalaisivihaa, loukkauksia ja suoranaisia valheita. Uskon että 95% ihmisistä jotka täällä jatkuvasti mustamaalaavat muslimeja aivan kaikesta, ei oikeasti tunne sen paremmin heidän uskontoa kun heitä ihmisinä.

Myös kannattaisi miettiä, että maailmassa on muslimeja noin 2 miljardia ja kyllä heitä on Suomessakin ja kyllä heitä varmasti on täällä foorumillakin. Miten luulette ihmisten suhtautuvan kun heitä loukataan jatkuvasti netissä ja rasistit huutaa 24/7 keskustelupalstoilla miten he ovat kaikki terroristeja, raiskaajia, heidän uskonto opettaa heidät vain tappamaan jne... Mitä tällä voitetaan ylipäätään, saadaan ihmiset vihaamaan toisia, se on ilmeisesti tarkoitus. Jos nämä rastit tälläkin keskustelupalstalla olisi oikeasti huolissaan maahanmuuttoon liittyvistä ongelmista, he eivät ainakaan lisäisi niitä ongelmia välillisesti, kuten tekevät tällä rasismillaan ja muukalaisvihallansa. Tämä toki vaatii hieman miettimistä, että ymmärtää tämän pointin ja siinä ei ole mitään pahaa jos sitä ei ymmärrä, mutta asia kannattaisi ymmärtää.

Myös itku siitä, että kutstuaan rasistiksi on täysin käsittämätöntä, eihän se sana ole edes mikään haukkumasana, saatika keksitty haukkunimitys kuten esim "suvakki". Kyllä sitä sanaa saa käyttää ihmisistä jotka tunnustaa ja tuo ilmi rasistisia ajatusmalleja. Sehän on sana ilmaisemaan asioita tai piirteitä ihmisen suuntauksessa, ajatuksista tai ideologiassa. Näinhän kaikkia määritellään. Joku on liberaali, joku humanisti ja kyllä jotkut ovat rasisteja, hyvin yksinkertaista. Minua ei haittaa yhtään jos joku sanoo minua esimerkiksi humanistiksi, joten miksi rasistia haittaa, että häntä kutsutaan rasistiksi, ei oikein loogista. Se jos ei ymmärrä olevansa rasistinen, ei ole muiden vika, vaan silloin pitää tarkastella vaikka omia puheitansa, eikä itkeä jos joku kutsuu rasistiksi mikä ei siis ole mikään haukkumasana edes.

Keskustelupalstoilla taitaa myös olla vastuutta millaista sisältöä heidän sivuillansa on. Ymmärrän hyvin, että varoituksia ja banneja annetaan tässä ketjussa koska yksinkertaisesti maahanmuutosta ja muslimeista ei osata keskustella loukkaamatta n. 2 miljardia ihmistä. Myös ihmisten harhaiset sönkötykset, että asioista ja ongelmista ei saisi puhua on aivan kaistapäisiä, koska mistään muusta ei täälläkään niin paljoa puhuta kuin maahanmuuttajista ja muslimeista. Ongelmista vaan voisi keskutella hyvin paljon muullakin tavalla kun valheilla, rasismilla, loukkauksilla, vihalla jne... mutta selkeästi täällä se on mahdottomuus. Pitäisin itseasiassa järkevänä, että tämä ketju suljettaisiin ainakin väliaikaisesti, kuten olin näkeväni jonkun moderaattorin tämmöistä miettineen, sen verran sakea meno täällä nykyään on banneista ja varoituksista huolimatta.

Ps. voin kuvitella mikä itku tästäkin kirjoituksesta syntyy. Ennenkuin tykittelette takaisin, niin funtsikaan hieman pointtia mitä yritin sanoa, peace.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
232
Sanon, että merkittäväosa islaminuskonnon edustajista olisi kulttuuriimme sopivaa ja vastaanottavaista. Tuliavirtaa pitäisi kohdella vaan tarpeeksi hitaasti, että suodatus toimisi, tarkoitti tämä sitten täydellistä lakkauttamista tietyiltä suunnilta, kunnes kuumin aika on ohi, millainen on nyt esimerkiksi käynnissä. Tottapuhuakseni en kuitenkaan usko, että paraskaan suodatus toimisi täysin, vaan aina on riski, että läpi tulee myös vaarallinen ääriuskovainen. Pahoja aikeita, kun ei voi skannata. Siltikään meillä ei ole varaa vaatia kaikkea sitä ja kaikkia heitä pysymään poissa ja loppuja lähtemään. Ei meidän nykymittakaavalla rasistien mielipiteitä, tai vaatimuksia oteta vakavasti, jos vaadimme mahdottomia ja minä sanon, että Suomesta ei monokulttuuria enää saada aikaiskesi, eikä pitäisikään.
Se mitä pitäisi tehdä, on että otamme taas terveen järjen työvälineeksi tässä pakolaisten käsittelyssä, toivotamme tervetulleeksi sen seuran, mikä on valmis käyttäytymään, omaksumaan tapamme ja kielemme, eikä tosinpäin ja ennenkaikkea vaadimme jättämään kaiken sen rajalle, mitä emme sulata.
Suomi on huipulla. Meillä, jos keillä on, mistä kehuskella ja jakaa kulttuuriamme muille, eikä ottaa sitä vastaan. Ei ainakaan sen pohjilta.

Minua on syyllistetty saivartelusta visioidessa pahaa tulevaisuutta ja maalatessani piruja seinille puhuessa tästä Suomen tulevaisuudesta osana pakolaispolitiikkaa + muu-Eurooppa.
Anteeksivain mutta voisin väittää, että skeptisenäoleville ei ole jätetty muuta oikeutta, kuin hiljaa epäillä, tuleeko tästä kaikesta koskaan hyvä. Negatiivinenmielipiteemme vain pilaisi mukavan tunnelman kahvipöydässä, kun joku haluaa hyssytellä ja uskoa hyvään.
Aika-ajoin minusta pitää olla äänessä ja sanoa se mielipide, miten tässä voidaan epäonnistua ja mikä on se paha/pahin tulevaisuudenkuva, vaikka siitä ei pidettäisi. Näin pidämme yllä käsitystä, kuinka kauan olemme olleet tietoisia riskeistä, eikä voitaisi yrittää selitellä jälkeenpäin, kuinka kaikki pääsi yllättämään ja miten kaikki menikään pieleen ihan yllättäen.

Pitkähistoria käsitystämme asioiden laidasta väkevöittää myöhemmin tarmoamme puuttua asiaan valtiona, kun siihen aletaan, eikä tietoisuuttamme ole onnistuttu hiljentämään ja laikaisemaan rikastumisen tieltä.

edit: Kirjoittaessa jotkin ajatukseni ovat enemmän suvaitsevia, toiset negatiivisia.
Kysyin itseltäni, että jos pitäisi valita, otaisimmeko tänne aivan kaikki halukkaat tulijat, tai ei ketään, valitsisin jälkimmäisen. Sitäkään en todellakaan tahtoisi tapahtuvan niin jyrkästi.
Hullua sitäpaitsi, että toinen noista ääripäistä on täsin mahdollinen, toinen taas täysin mahdoton... Minun näkemyksillä siis.
Suomi ei olisi enää entisesnä, jos kumpikaan ääripäistä toteutettaisiin.
 

AHPU

VHM
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
581
Mielestäni tämä koko ketju pitäisi poistaa, kuten moderaattorit ovat tainneet muutaman kerran vihjatakin. Ihmiset ei selkeästi osaa keskustella täälläkään aiheesta ilman jatkuvaa rasismia, muukalaisivihaa, loukkauksia ja suoranaisia valheita. Uskon että 95% ihmisistä jotka täällä jatkuvasti mustamaalaavat muslimeja aivan kaikesta, ei oikeasti tunne sen paremmin heidän uskontoa kun heitä ihmisinä.

Myös kannattaisi miettiä, että maailmassa on muslimeja noin 2 miljardia ja kyllä heitä on Suomessakin ja kyllä heitä varmasti on täällä foorumillakin. Miten luulette ihmisten suhtautuvan kun heitä loukataan jatkuvasti netissä ja rasistit huutaa 24/7 keskustelupalstoilla miten he ovat kaikki terroristeja, raiskaajia, heidän uskonto opettaa heidät vain tappamaan jne... Mitä tällä voitetaan ylipäätään, saadaan ihmiset vihaamaan toisia, se on ilmeisesti tarkoitus. Jos nämä rastit tälläkin keskustelupalstalla olisi oikeasti huolissaan maahanmuuttoon liittyvistä ongelmista, he eivät ainakaan lisäisi niitä ongelmia välillisesti, kuten tekevät tällä rasismillaan ja muukalaisvihallansa. Tämä toki vaatii hieman miettimistä, että ymmärtää tämän pointin ja siinä ei ole mitään pahaa jos sitä ei ymmärrä, mutta asia kannattaisi ymmärtää.

Myös itku siitä, että kutstuaan rasistiksi on täysin käsittämätöntä, eihän se sana ole edes mikään haukkumasana, saatika keksitty haukkunimitys kuten esim "suvakki". Kyllä sitä sanaa saa käyttää ihmisistä jotka tunnustaa ja tuo ilmi rasistisia ajatusmalleja. Sehän on sana ilmaisemaan asioita tai piirteitä ihmisen suuntauksessa, ajatuksista tai ideologiassa. Näinhän kaikkia määritellään. Joku on liberaali, joku humanisti ja kyllä jotkut ovat rasisteja, hyvin yksinkertaista. Minua ei haittaa yhtään jos joku sanoo minua esimerkiksi humanistiksi, joten miksi rasistia haittaa, että häntä kutsutaan rasistiksi, ei oikein loogista. Se jos ei ymmärrä olevansa rasistinen, ei ole muiden vika, vaan silloin pitää tarkastella vaikka omia puheitansa, eikä itkeä jos joku kutsuu rasistiksi mikä ei siis ole mikään haukkumasana edes.

Keskustelupalstoilla taitaa myös olla vastuutta millaista sisältöä heidän sivuillansa on. Ymmärrän hyvin, että varoituksia ja banneja annetaan tässä ketjussa koska yksinkertaisesti maahanmuutosta ja muslimeista ei osata keskustella loukkaamatta n. 2 miljardia ihmistä. Myös ihmisten harhaiset sönkötykset, että asioista ja ongelmista ei saisi puhua on aivan kaistapäisiä, koska mistään muusta ei täälläkään niin paljoa puhuta kuin maahanmuuttajista ja muslimeista. Ongelmista vaan voisi keskutella hyvin paljon muullakin tavalla kun valheilla, rasismilla, loukkauksilla, vihalla jne... mutta selkeästi täällä se on mahdottomuus. Pitäisin itseasiassa järkevänä, että tämä ketju suljettaisiin ainakin väliaikaisesti, kuten olin näkeväni jonkun moderaattorin tämmöistä miettineen, sen verran sakea meno täällä nykyään on banneista ja varoituksista huolimatta.

Ps. voin kuvitella mikä itku tästäkin kirjoituksesta syntyy. Ennenkuin tykittelette takaisin, niin funtsikaan hieman pointtia mitä yritin sanoa, peace.
Ei sua taida kiinnostaa kenenkään mielenpahoitus. Kunhan vaan haluat aatemaailmastasi eroavan, ja epämukavia kysymyksiä (joihin et kykene antamaan järkeviä vastauksia) sisältävän aineiston pois jotta itselläsi olisi parempi mieli.Ei jatkoon.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Minua kiinnostaisi myös, että mikä Griffinin viestissä oli ongelma?
No jos nyt ihan suurennuslasilla niin siinähän oli kokonaisen parin miljardin ihmisen kokoisen ryhmän leimaaminen ja "kehottaminen" melko jyrkkiin toimenpiteisiin vain siihen kuulumisen pohjalta. Siistein sanankääntein tosin. Ja jos nyt oikein ymmärsin.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
940
Niin, se "parin miljardin monoliitti" ei suinkaan leimaa itseään tuomalla tismalleen samoja asioita kaikkialle mihin saapuvat. Muun muassa sukupuolten segregaatiota, rituaaliteurastuksia, sukuelinsilpomisia ja sananvapauden rajoituksia. Ihan sattumaa tietysti, koska "ei kaikki" halua niitä. Harmi vaan, että se ns. hyvä jengi ei näytä mahtavan mitään sille taustavoimalle, joka kyseisiä seikkoja todellakin edellyttää.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 732
Viestejä
4 320 675
Jäsenet
72 099
Uusin jäsen
Antart

Hinta.fi

Ylös Bottom