Olisi myös syytä miettiä sitä että jos suurin osa on niitä hyviä, niin miksi kaikki maat joissa on paljon näitä hyviä on muutuneet paskoiksi paikoiksi asua kaikille. Ei luulisi hyvien saavan tälläistä aikaan. Minä ainakin näen että suomalaisella, lähi-itäläisellä, romanilla ja afrikkalaisella on aika paljonkin eroa, joka vielä korostuu kun liikutaan ja eletään oman etnisen ryhmän joukossa. Olisi ehkä aika myös myöntää etnisen taustan vaikuttavan aika paljon ihmiseen, eikä selittää aina pelkällä kulttuurilla asioita. Tuon kulttuurinhan luovat ne ihmiset jotka sitä kulttuurin mukaista elämää harrastavat. Niin ja sitten voisi myös myöntää että monikulttuuri ei tule toimimaan, ainakaan jos asujat ovat eripuolelta palloa. Tämähän on tälläistä että laitetaan kaikki yhteen ja toivotaan parasta toimintaa.
Ainakin itselle se että ympärillä pyörii ja elää suomalaisia on huomattavasti mukavampi ympäristö elää, kuin monikulttuuri jossa jokaisella ryhmittymällä on omat toimintatavat sekä elintapansa. Se sattumoisin näillä Euroopan ulkopuolelta tulijoilla on todella kaukana suomalaisten tavoista. Sen voi jokainen todeta käymällä noissa erittäin rikastetuissa paikoissa jotka eivät tunnu enään millään lailla suomalaisilta. Minä ainakin olen sitä mieltä että mitä suomalaisempana tämä maa pidetään, niin sitä parempi se on tämän maan ja sen kansan tulevaisuudelle, säilyy maa elinkelpoisena kantaväestölle. Saa sanoa vaikka rasistiksi, mutta niin kuin ollaan huomattu niin monikulttuurin hinta on todellakaru!