Et sinäkään osaa muuta kuin soittaa suuta ja haukkua idiootiksi ja puhua jostain pullamössövasurivihreästä joka ei osaa puolustaa itseään. Minulla aika sama miten Euroopan kulttuuri tai väestö tulee muuttumaan, se muuttuu hitaasti, joten omalla elinaikanani sillä ei tule olemaan suurta vaikutusta, sillä mitä kuolemani jälkeen tapahtuu maailmassa ei ole minun ongelmani. Olen salilla nähnyt pari kertaa oikein kauniita afrikkalaisnaisia, hyvää silmäruokaa, olen myös kerran pannut somalinaisen kanssa. Ihan tiedoksi sinulle, niin minä en kannata mitään ideologiaa, en vasenta enkä oikeaa. Ymmärrettävää on että näet maailman niin että siellä on vain viherpunamädättäjäihmisiä ja sitten valaistuneita mv-lehden miehiä, muita ei ole. En minä kannusta, mutta en myöskään ole sitä vastaan että kansat sekoittuvat, se ei minua kosketa, jokainen pariutukoon kenen kanssa haluavat.
Venäjä on karu paikka jossa väkivalta on yleistä, aivan kuten arabimaissa. En minä toivo tervetulleeksi sen enemmän venäläistä kulttuuria kuin arabialaistakaan, mutta en myöskään vastusta niiden tuloa. Osaan puolustaa itseäni eikä minua ole haitannut tähähänkään asti jos salilla on puolet pakolaisia tai mamuja, eikä haittaa kun naapureina on ollu paljon arabeja. Ei pelota eikä aiheuta ahdistusta.
Se on ihan hyvä asia että ihmisellä on harrastuksia, olkoon sitten matuasiat tai tennis. Se on aivan sama paljon netissä öyhöttä ei se mitään muuta.