Kulttuurin rikastuminen

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
915
Siskonsa kunniamurhan suunnittelusta tuomittu sai tuomionsa kumottua korkeimmassa oikeudessa. Kun lukee noita tekstareita, niin vaan taas kerran vahvistaa mielikuvaa siitä mitä noiden kulttuurien edustajat oikeasti ajattelevat. Spoilereissa klikkauksen säästämiseksi alkuperäinen uutinen.

"Jos äiti on tappamista vastaan, tapan äidinkin"
Siskonsa kunniamurhaa suunnitelleen hyytävät chat-viestit
Tiistai 7.7.2015 klo 19.45

Nuoren miehen mielestä hänen 16-vuotias siskonsa ei noudattanut islaminuskoisen perheen kulttuuria. Tappamalla mies halusi palauttaa perheensä kunnian.

(JAN STRANDSTRÖM)">
Tuomittu yritti lyödä siskoaan Vuosaaren metroasemalla Helsingissä. (JAN STRANDSTRÖM)
LUE MYÖS
HS: Kunniamurhan valmistelusta tuomittu mies valittaa hovioikeuteen

Siskonsa kunniamurhaa suunnitelleen hyytävät chat-viestit: "Jos äiti on tappamista vastaan, tapan äidinkin"

Helsingin käräjäoikeus tuomitsi kesäkuun lopussa 20-vuotiaan irakilaismiehen kahden vuoden ja yhden kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen. Tuomio tuli törkeän henkeen ja terveyteen kohdistuvan rikoksen valmistelusta ja pahoinpitelystä.

20-vuotias mies kertoi oikeudessa, että heiden kulttuurissaan tyttöjen on noudatettava perheen maineen vuoksi tiettyjä sääntöjä. Tyttö oli veljensä ja äitinsä kieltojen vastaisesti liikkunut ulkona muulloinkin kuin koulumatkoilla ja pukeutunut perheensä mielestä epäsopivasti.

Perhe oli muuttanut Irakista Suomeen viisi vuotta sitten. Perheen isä oli vanhempien eron jälkeen palannut takaisin kotimaahan vuonna 2012.

Mies myönsi lyöneensä siskoaan, potkineensa häntä jalkoihin ja ottaneensa kiinni tämän hiuksista silloin, kun sisko ei totellut häntä. Tuomion mukaan mies oli sopinut sisarensa tappamisesta takaisin isänsä kanssa.

Asiasta kertoi ensimmäisenä Helsingin Sanomat. HS:n mukaan kyseessä on tiettävästi Suomen ensimmäinen tuomio kunniaan liittyvän perheen sisäisen henkirikoksen valmistelusta.

Oikeus käytti kirjallisina todisteina miehen eri henkilöille lähettämiä chat-viestejä. Viestit oli lähetetty sen jälkeen, kun tilanne oli kärjistynyt ja tyttö karannut kotoaan tämän vuoden huhtikuussa.

Mies kiisti oikeudessa aikoneensa tappaa sisartaan tai hankkineensa asetta. Hän selitti olleensa vain suuttunut ja uhonneensa. Mies aikoo valittaa saamastaan tuomiosta hovioikeuteen.

Uhkaavat viestit käyvät ilmi Helsingin käräjäoikeuden antamasta tuomiosta:

19.4.2015

  • Kello 13.05: "Mut mä ajon puukotaa (uhrin nimi) jos näkisin sen koska äiti pyörii ja kaatui maahan".
  • Kello 13.06: "No saa nähä myöhemmii joudun vankilaan sen takia iha sama kolme vuot ei paha".
  • Kello 13.07: "Jos en tapa häntä, kuolen itse".
  • Kello 17.19: "Ei, nyt otan häntä kiinni ja tärvelen hänen kasvojaan niin että häntä nolottaa lähteä ulos kaduille ja ajelen hänen hiuksensa nollaksi / Jos nyt otan hänet kiinni, teen hänen kasvoilleen pahaa ja leikkaan hiukset kokonaan pois, että hänestä tulee niin ujo, että ei menee enää ulos".
  • Kello 17.23: "Joko hän tulee nyt kotiin ja kaikki on silloin hyvin tai kun tulen takaisin kotiin, hän on kuolleena".
  • Noin kello 18.49-18.50: "Jos saan (uhrin nimi) mun käteen. Mä ammun sen. Päätä. Vannon Allahin nimeeee. (Uhrin nimi) kuoleeeee. Ja mun kädessä laitan sen hautamaan".
  • Kello 18.55: "Mä ammun sen heti kun nään sen ja puhdistan mun häpeä sisko".
  • Kello 18.58: "Joudun 6 v vankila ja lähtee 3 v pois. Sit joudun 3 v. Ja lähen pois. Uudestaaan. Koska (uhrin nimi) on meille häpeä. Koska Allah sanoo et älkää väsyttäää teidän perhettääää koska et pääse taivaaseen jos perhe ei oo tyytyväisii".
  • Kello 18.58 kysymys: "Ja onks Allah antanut sulle lupaa viedä sun siskon hengen?"
  • Kello 18.58: "Mut ei se haittaa se ei voi ollaa poissa koko elämänsä."
  • Kello 18.59: "No ei antanut mut mun sisko on häpeä meille. Perheelle. Meillä ei käy et tyttö jää ulkona 2 pv. Himast pois. Eikä yks yö".
  • Kello 19.04: "Oikeesti, mä tapan hänet. Mun äiti itkee kovasti. Jos Jumala antaisi äidille voimaa, että hän kestäisi. Mä tapan (leikkaan) hänet. Tapan hänet jokaisesta tipasta, mikä tulee äidin silmistä. En saa mitään elämästä. Mä otin oma päätökseni."
  • Noin kello 20.46: "Vain kun saan sen kiinni. Allahin luvalla. Jokainen tippa mikä tulee äidin silmästä. Saman verran tulee verta hänestä (viittaa siskoonsa). Voi Suomi (koska annoit naisille tasa-arvon)".
  • Kello 20.56: "Me vain odotamme miten tämä päättyy. Teen niin, että hän kuolee nälkään".
  • Noin kello 20.57-20.59: "Jos saan hänet kiinni tapan saman tien. Voi Jumala, jos mä en tapa häntä. Jos äiti on tappamista vastaan, tapan äidinkin. Ei mua haittaa vaikka joudun vankilaan".
  • Noin kello 21.02: "Jos nään (uhrin nimi) tapan hänet. Ja jos en voi tappaa häntä tenn hänen naamasta kartan, kun nään hänet. Ja leikkaan hänen hiukset ja kulmakarvat. Ja teen näin että hän vihaa elämäänsä."
  • Kello 21.13: "Syön hänet omilla hampaillani jos nään hänet. Jos mä saan hänet kiinni, Jumalakaan ei voi auttaa häntä (siskoa)".
    - Kello 21.13 kysymys: "Älä. Haluatko tehdä murhan?"
  • Kello 21.14: "Kyyyyllllllä. Allah kyllä, haluan tappaa sen. Hävettää tehdä näin".
  • Kello 21.21: "Mä poltan koko äidin talon. Koska hän on se syy. Hän antoi hänelle liikaa vapautta."
  • Kello 21.24: "Abbasin nimeen, hautaan hänet omalla kädellä."
  • Noin kello 21.25: "äidin rahat ja ostan aseen ja missä vaan nään hänet, jätän luodin hänen päähän".
  • Kello 21.26: "Abbasin nimeen, huomenna jos (uhrin nimi) ei ole jätän luodin hänen päähän ja tapan hänet".
  • Kello 22.20: "Mutta Wallah (Allah), jos hän ei palaa takaisin ja vahingoittaa äitiä tapan hänet, koska vain huorat tekevät niin".
    20.4.2015
  • Kello 8.35: "Mä poltan hänet enkä vain tapa".
  • Kello 19.48: "Hei vittuuuuu sano (uhrin nimi) et matkustaa Suomesta parempii koska mä tapan sen ja oon etsimässä sitä ja tapan".
    21.4.2015
  • Kello 10.44: "Oon huoranpenikka jos en tapa sen. Tapan iteni jos näkisin sitä".
  • Kello 10.50: "Mä ostin jo ase".
  • Kello 18.40: "Et tapan sen".
    22.4.2015
  • Kello 7.12: "Mut jos löydän sen tapan sen samas paikas mis se on ja kenen kaa se on".
  • Kello 7.15: "Jos mä en tapa yks niistä jotka oli auttamassa häntä".
  • Kello 12.38: "Tapan teitä kaikkiii".
  • Kello 15.28: "Tapan sut jo tänään" (sanoo uhrin kaverille)
  • Kello 16.32: "Mä ammun teidät, jos ette tuo (uhrin nimi) omaan kotiin. Mun äiti kuolee (uhrin nimi) takia".

Siskonsa kunniamurhaa suunnitelleen hyytävät chat-viestit: "Jos äiti on tappamista vastaan, tapan äidinkin"

EDIT: Ja tosiaankin terrorismitutkija Teemu Tammikko on alkujaan Teemu Sinkkonen. Nimenvaihto tapahtunut vuonna 2016 jostain syystä. Internet ei unohda.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 230
Nyt käytetään Dublin-menettelyä ja Suomi saa lahjan.

Toiveikkaasti Saksaan lähteneet turvapaikanhakijat nyt bumerangina takaisin Suomeen - Suomi palauttaa kotimaahan
  • Tarja Koljonen / Uutissuomalainen
  • Emmi Korhonen
Mielenosoitus turvapaikanhakijoiden pakkopalautuksia vastaan Helsinki-Vantaan lentokentällä maanantain ja tiistain välisenä yönä. Turvapaikanhakijoita palautetaan nyt myös Suomeen Dublin-menettelyn nojalla.

Dublin-menettelyn nojalla noin 2 500 palautuspyyntöä odottamassa lähinnä Saksasta Suomeen.

Suomeen palautetaan nyt jatkuvasti Saksaan ja muualle Eurooppaan lähteneitä kielteisen päätöksen saaneita turvapaikanhakijoita Dublin-menettelyn perusteella. Ylikomisario Ari Jokinen poliisihallituksesta kertoo, että Dubliniin perustuvia palautuspyyntöjä on tullut noin 2 500, pääosin Saksasta mutta myös muista Euroopan maista.
Vastaanottokeskuksissa kiersi viime vuoden lopulla sitkeä huhu, että jokainen Saksaan matkustava saisi oleskeluluvan, vaikka olisi ensin hakenut turvapaikkaa Suomesta. Moni ensimmäisen kielteisen päätöksen saanut lähti toiveikkaasti Saksaan varoituksista huolimatta.

Saksan viranomaiset vahvistivat jo viime vuoden lopulla maahanmuuttovirastolle, että Saksa noudattaa EU:n yhteisiä sopimuksia ja palauttaa Saksasta turvapaikkaa hakeneet takaisin Suomeen. Saksasta palautuksia on tehty jo myös muun muassa Norjaan.

- Jos lähdet kielteisen päätöksen jälkeen Suomesta ja haet uudestaan turvapaikkaa, sinut palautetaan Suomeen, Migri varoitteli turvapaikanhakijoita viime marraskuussa.

Varoitukset menivät kuuroille korville, koska huhujen mukaan melkein jokainen tunsi jonkun, jolle turvapaikka oli myönnetty Suomesta lähdön jälkeen muualta. Myös Ranskaan ja Ruotsiin lähtijöitä riitti.

Jo 500 palautettu Suomeen

Dublin-menettely tarkoittaa EU-maiden päätöstä siitä, että turvapaikkahakemus käsitellään vain yhdessä maassa. Turvapaikanhakijan tiedot ovat näin ensimmäisen hakemuksen jälkeen Euroopan maiden yhteisessä järjestelmässä.

- Uuden turvapaikkahakemuksen myötä tulee selville, missä on ensin hakenut turvapaikkaa. Silloin henkilö palautetaan maahan, joka on ensimmäisen turvapaikkahakemuksen ottanut vastaan, Jokinen sanoo.

Saksan lisäksi palautuspyyntöjä on tullut Jokisen mukaan seuraavaksi eniten Ranskasta ja Ruotsista.

Jokisen mukaan Suomeen on jo palautettu Dubliniin perustuen hieman alle 500 henkilöä. Suomesta nämä henkilöt puolestaan palautetaan useimmiten takaisin kotimaahansa, sillä kielteiseen päätökseen liittyvät mahdolliset valitusajat ovat todennäköisesti jo kuluneet umpeen.

- Jos on lainvoimainen päätös maastapoistamiseen liittyen, niin Suomessa ryhdytään asian vaatimiin toimenpiteisiin, Jokinen sanoo.

Palautuslennot tehdään yleensä reittilennoilla tai tilauslennoilla niin kuin maanantain ja tiistain välisenä yönä eri Euroopan kaupungeista Helsingin kautta Kabuliin Afganistaniin.

Paperittomien määrää ei tiedetä

Paperittomien määrän on arveltu Suomessa nousevan sitä mukaa, kun hallinto-oikeuksista tulee kielteisiä turvapaikkapäätöksiä. Tähän mennessä vastaanottopalveluiden piiristä on kadonnut noin 5 000 henkilöä, joista ilmeisesti suurin osa on poistunut maasta.

- Kyllä tuo 2 500 palautuspyyntöä kertoo aika paljon siitä, että todennäköisesti valtaosa on jossain päin Eurooppaa. Osa on palannut omin neuvoin kotimaahansa. Sitä, kuinka paljon Suomeen on jäänyt paperittomina, on vaikea sanoa, Jokinen sanoo.

Turvapaikanhakijoiksi rekisteröityjä on lähtenyt omille teilleen myös silloin, kun heidän turvapaikkaprosessinsa on ollut kesken.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Siskonsa kunniamurhan suunnittelusta tuomittu sai tuomionsa kumottua korkeimmassa oikeudessa. Kun lukee noita tekstareita, niin vaan taas kerran vahvistaa mielikuvaa siitä mitä noiden kulttuurien edustajat oikeasti ajattelevat. Spoilereissa klikkauksen säästämiseksi alkuperäinen uutinen.


Siskonsa kunniamurhaa suunnitelleen hyytävät chat-viestit: "Jos äiti on tappamista vastaan, tapan äidinkin"
Voi aivan hyvin lyödä vetoa siitä, että ennemmin tai myöhemmin tällaiset vapauttavan tuomion saaneet tekevät sen mitä ovat uhanneetkin. Eikä yksikään viranomainen, joka on murhan tekemistä auttanut joudu vastuuseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
768
Ihan sama tuli itselläkin mieleen heti tuon luettuani, kyseinen henkilö pitäisi postittaa välittömästi takaisin kotimaahansa mutta eipä sitä tule tapahtumaan ja jossain vaiheessa kun sitten toteuttaa puheensa niin voivotellaan ja päivitellään ettei osattu aavistakkaan mitä kyseinen henkilö tulee tekemään.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Ruotsi, tuo menetetty naapurimaa:

"Ruotsalaiskoomikko Emma Knyckare puuhaa miehiltä kiellettyä rock-tapahtumaa. Ajatus lähti Knyckaren tviitistä, jonka hän julkaisi sen jälkeen, kun Norrköpingissä järjestetyssä Bråvalla-festivaalissa tapahtuneet ahdistelut nousivat otsikoihin.

– Mitä jos järjestettäisiin makeat festarit, joihin vain ei-miehet olisivat tervetulleita ja joita pyöritetään niin kauan kunnes KAIKKI miehet ovat oppineet käyttäytymään, Knyckare kirjoitti.
.
Knyckare kertoo Dagens Nyheterin haastattelussa saamansa palautteen olleen pääasiassa positiivista.

– Kuka raiskaa? Kyllä, miehet. Mitäs jos järjestetään festivaalit, jonne he eivät saa tulla. Näin minä ajattelin. Mielestäni on surullista, että puolet ihmisistä joutuu tuntemaan olonsa liikkuessaan turvattomiksi. Ensi vuonna on olemassa vaihtoehto. Rock-festivaali, jossa naiset voivat tuntea olonsa turvalliseksi, hän perustelee."
Ruotsissa järjestetään ahdistelutapausten takia miehiltä kielletty rock-festivaali

Juuh, elikkäs. :facepalm: Kun on tuollainen loogisen ajattelun puute ja totuuden kieltämisen taso, niin onko se ihme että koko maa on menossa kohti tuhoaan.
 

Alias Hoboimp

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 032
– Mitä jos järjestettäisiin makeat festarit, joihin vain ei-miehet olisivat tervetulleita ja joita pyöritetään niin kauan kunnes KAIKKI miehet ovat oppineet käyttäytymään, Knyckare kirjoitti.

Knyckare kertoo Dagens Nyheterin haastattelussa saamansa palautteen olleen pääasiassa positiivista.

– Kuka raiskaa? Kyllä, miehet. Mitäs jos järjestetään festivaalit, jonne he eivät saa tulla. Näin minä ajattelin. Mielestäni on surullista, että puolet ihmisistä joutuu tuntemaan olonsa liikkuessaan turvattomiksi. Ensi vuonna on olemassa vaihtoehto. Rock-festivaali, jossa naiset voivat tuntea olonsa turvalliseksi, hän perustelee."
Ruotsissa järjestetään ahdistelutapausten takia miehiltä kielletty rock-festivaali
Vähän haiskahtaa kaksinaismoralistiselta logiikan käytöltä, yleistämiseltä ja syrjinnältä.

Miten niin vain miehet raiskaavat? Kyllä nainenkin voi raiskata, jokainen varmaan osaa etsiä googlella ennakkotapauksen jos toisenkin. Emma Knyckare on siis vetänyt mutkat suoraksi ja yleistänyt, että koska useimmiten raiskaaja on mies, niin vain miehet voivat tehdä raiskauksia.

No mutta, jos jatketaan samalla logiikalla ja samalla yleistämisellä, huomataan että muslimimiehet ovat valtavan yliedustettuja raiskaustilastoissa. Minä voin siis todeta edelleen samaan logiikkaan nojaten, että vain muslimit raiskaavat. Ihan todistettavasti numeroiden valossa muslimimiesten keskuudessa raiskaaminen on paljon yleisempää kuin kantaruotsalaisten miesten. Samaan tapaan, kun yleisesti raiskaaminen on enemmän miesten hommaa kuin naisten.

Paranneltu, tarkemmin kohdistettu, mutta silti samaan logiikkaan nojaava ehdotus kuuluisikin siis näin; järjestetään festarit, minne vain ei-muslimit ovat tervetulleita ja joita pyöritetään niin kauan kunnes KAIKKI muslimit ovat oppineet käyttäytymään.

Tätä ideaa minä jopa kannatan!
 

Ryydike

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
970
Ruotsi, tuo menetetty naapurimaa:

"Ruotsalaiskoomikko Emma Knyckare puuhaa miehiltä kiellettyä rock-tapahtumaa. Ajatus lähti Knyckaren tviitistä, jonka hän julkaisi sen jälkeen, kun Norrköpingissä järjestetyssä Bråvalla-festivaalissa tapahtuneet ahdistelut nousivat otsikoihin.

– Mitä jos järjestettäisiin makeat festarit, joihin vain ei-miehet olisivat tervetulleita ja joita pyöritetään niin kauan kunnes KAIKKI miehet ovat oppineet käyttäytymään, Knyckare kirjoitti.
.
Knyckare kertoo Dagens Nyheterin haastattelussa saamansa palautteen olleen pääasiassa positiivista.

– Kuka raiskaa? Kyllä, miehet. Mitäs jos järjestetään festivaalit, jonne he eivät saa tulla. Näin minä ajattelin. Mielestäni on surullista, että puolet ihmisistä joutuu tuntemaan olonsa liikkuessaan turvattomiksi. Ensi vuonna on olemassa vaihtoehto. Rock-festivaali, jossa naiset voivat tuntea olonsa turvalliseksi, hän perustelee."
Ruotsissa järjestetään ahdistelutapausten takia miehiltä kielletty rock-festivaali

Juuh, elikkäs. :facepalm: Kun on tuollainen loogisen ajattelun puute ja totuuden kieltämisen taso, niin onko se ihme että koko maa on menossa kohti tuhoaan.
Siis "transut" pääsee tuohon tapahtumaan?:D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 809
Ruotsi, tuo menetetty naapurimaa:

"Ruotsalaiskoomikko Emma Knyckare puuhaa miehiltä kiellettyä rock-tapahtumaa. Ajatus lähti Knyckaren tviitistä, jonka hän julkaisi sen jälkeen, kun Norrköpingissä järjestetyssä Bråvalla-festivaalissa tapahtuneet ahdistelut nousivat otsikoihin.

– Mitä jos järjestettäisiin makeat festarit, joihin vain ei-miehet olisivat tervetulleita ja joita pyöritetään niin kauan kunnes KAIKKI miehet ovat oppineet käyttäytymään, Knyckare kirjoitti.
.
Knyckare kertoo Dagens Nyheterin haastattelussa saamansa palautteen olleen pääasiassa positiivista.

– Kuka raiskaa? Kyllä, miehet. Mitäs jos järjestetään festivaalit, jonne he eivät saa tulla. Näin minä ajattelin. Mielestäni on surullista, että puolet ihmisistä joutuu tuntemaan olonsa liikkuessaan turvattomiksi. Ensi vuonna on olemassa vaihtoehto. Rock-festivaali, jossa naiset voivat tuntea olonsa turvalliseksi, hän perustelee."
Ruotsissa järjestetään ahdistelutapausten takia miehiltä kielletty rock-festivaali

Juuh, elikkäs. :facepalm: Kun on tuollainen loogisen ajattelun puute ja totuuden kieltämisen taso, niin onko se ihme että koko maa on menossa kohti tuhoaan.
Partalapset vetää sitten burkhan päälle, ja eikun raiskaamaan. Tuskin suoja-asuista portilla tarkastetaan.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 287
Partalapset vetää sitten burkhan päälle, ja eikun raiskaamaan. Tuskin suoja-asuista portilla tarkastetaan.
Tässä helppo ratkaisu asiaan:

Paranneltu, tarkemmin kohdistettu, mutta silti samaan logiikkaan nojaava ehdotus kuuluisikin siis näin; järjestetään festarit, minne vain ei-muslimit ovat tervetulleita ja joita pyöritetään niin kauan kunnes KAIKKI muslimit ovat oppineet käyttäytymään.

Tätä ideaa minä jopa kannatan!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 256
Ruotsi, tuo menetetty naapurimaa:

"Ruotsalaiskoomikko Emma Knyckare puuhaa miehiltä kiellettyä rock-tapahtumaa. Ajatus lähti Knyckaren tviitistä, jonka hän julkaisi sen jälkeen, kun Norrköpingissä järjestetyssä Bråvalla-festivaalissa tapahtuneet ahdistelut nousivat otsikoihin.

– Mitä jos järjestettäisiin makeat festarit, joihin vain ei-miehet olisivat tervetulleita ja joita pyöritetään niin kauan kunnes KAIKKI miehet ovat oppineet käyttäytymään, Knyckare kirjoitti.
.
Knyckare kertoo Dagens Nyheterin haastattelussa saamansa palautteen olleen pääasiassa positiivista.

– Kuka raiskaa? Kyllä, miehet. Mitäs jos järjestetään festivaalit, jonne he eivät saa tulla. Näin minä ajattelin. Mielestäni on surullista, että puolet ihmisistä joutuu tuntemaan olonsa liikkuessaan turvattomiksi. Ensi vuonna on olemassa vaihtoehto. Rock-festivaali, jossa naiset voivat tuntea olonsa turvalliseksi, hän perustelee."
Ruotsissa järjestetään ahdistelutapausten takia miehiltä kielletty rock-festivaali

Juuh, elikkäs. :facepalm: Kun on tuollainen loogisen ajattelun puute ja totuuden kieltämisen taso, niin onko se ihme että koko maa on menossa kohti tuhoaan.
millanenkoha poru nousisi jos olisi vastapuolella naisilta ja naisiksi identifitoivilta xernomorpheilta kielletty festari:)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Olihan se valkeassa maaliskuussa. Lopulta päätös piti perua puurokopelaattoreiden ulinan pelossa.
No olishan se ollut vääryys, mikäli heitä ei olisi tapahtumaan päästy. Oululaisten miesten olisi syytä opetella käyttäytymään ostoskeskuksissa :(
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 261
Vähän kevyempi retorinen pohdinta, mutta onko Ok sanoa että tämä on Helsingin kaunein nainen:
Entä onko Ok sanoa, että tämä on Afrikan kaunein nainen:

Suurin ero tässä onkin siinä, että ylempi ei ole edes syntynyt maassa, jossa hänet äänestettiin kauneimmaksi, kun taas alempi on syntynyt (Etelä-Afrikassa).

En tiedä mistä tämä tuli nyt taas mieleen, ei mulla totoa ylempää vastaan mitään ole, mietin vaan sitä älämölöä jos sanoisin alempaa mantereensa kauniimmaksi edustajaksi...:sori:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 178
Vähän kevyempi retorinen pohdinta, mutta onko Ok sanoa että tämä on Helsingin kaunein nainen:
Entä onko Ok sanoa, että tämä on Afrikan kaunein nainen:

Suurin ero tässä onkin siinä, että ylempi ei ole edes syntynyt maassa, jossa hänet äänestettiin kauneimmaksi, kun taas alempi on syntynyt (Etelä-Afrikassa).

En tiedä mistä tämä tuli nyt taas mieleen, ei mulla totoa ylempää vastaan mitään ole, mietin vaan sitä älämölöä jos sanoisin alempaa mantereensa kauniimmaksi edustajaksi...:sori:
Kauneutta en varmaankaan osaa arvostella, kun en mielipiteeseen yhdy, mutta (ylemmän kuvan naaraalla) nenän suhde naamaan on varmaankin ainankin Helsingin suurimpia..

Edit tai sitten tuossa on syy, miksi passikuviksi ei kelpuuteta selfiekameran kuvia.. Millä lie otettu ja miltä etäisyydeltä tuo yli kuva.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Vähän kevyempi retorinen pohdinta, mutta onko Ok sanoa että tämä on Helsingin kaunein nainen:
Entä onko Ok sanoa, että tämä on Afrikan kaunein nainen:

Suurin ero tässä onkin siinä, että ylempi ei ole edes syntynyt maassa, jossa hänet äänestettiin kauneimmaksi, kun taas alempi on syntynyt (Etelä-Afrikassa).

En tiedä mistä tämä tuli nyt taas mieleen, ei mulla totoa ylempää vastaan mitään ole, mietin vaan sitä älämölöä jos sanoisin alempaa mantereensa kauniimmaksi edustajaksi...:sori:
Kun katsoo ketkä oli finaalissa kilpailemassa kyseisestä tittelistä, niin eipä tarvitse arvailla mitkä ominaisuudet oli voittajan eduksi. Kaikki vartalot oli yhtä "timmejä", joten lienee sitten kilpailtiin nenän koosta.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Mukavaa huomata, että maahanmuuttajat tarjoavat hienosti työtä suomalaisille. Tällä se bkt nousee kivasti :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
371
Luulisi, että ei pieni tylsistyminen haittaisi, kun on päässyt turvaan konfliktialueelta. Täyspalvelu ja kaikki löytyy. Ei tarvitse kuin olla vaan, mutta eihän se tietenkään riitä. Absurdia.

Olisipa itselläkin noin paljon vapaa-aikaa käytettävissä. Jäisi enemmän aikaa harrastuksille ja voisi vaikka laittaa spontaanin mielenosoituksen pystyyn. Ei auta, töihin se on taas huomenna mentävä :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Afganistaniin pakkopalautettu Zaki sai Turun hallinto-oikeudelta kiellon palautukselle

Sunnuntaina Loimaan kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Tarja Mäki-Punto-Ristanen (kok), toimitusjohtaja Pauli Salminen ja kansanedustaja Olavi Ala-Nissilä (kesk) vaativat Turun hallinto-oikeutta keskeyttämään Zakin säilöönoton ja palautuksen vedoten Maahanmuuttoviraston virheeseen kielteisessä päätöksessä. Hallinto-oikeus reagoi kuitenkin vasta lakimiehen täytäntöönpanokieltohakemukseen, johon päätös tuli liian myöhään. 19-vuotias Zaki oli siinä vaiheessa jo Afganistanin pääkaupungissa Kabulissa. :rofl:

Zaki oli hakenut oleskelulupaa työn perusteella, ja hänelle oli annettu lupa olla maassa, kunnes asia on ratkaistu.

Maahanmuuttoviraston Hanna Helinko on luvannut, että Migri selvittää omalta asialtaan asian, mutta muistuttaa, että täytäntöönpanokelpoisuuden tarkistaminen on poliisin asia.

Eduskunnan ihmisoikeusverkoston puheenjohtaja Eva Biaudet vaatii Suomen viranomaisilta vastuunkantoa ja Zakin pelastamiseen johtavia toimenpiteitä. :eek::tup:

Tässähän on dokumentin tai pienen elokuvan ainesta! Laitetaan sellainen sopiva delegaatio Afganistaniin operaation nimikin voisi olla vaikka Pelastakaa sotatyömies Zak.

a9PORLL_700b_v2.jpg



Tuli tehtyä parin päivän reissu Romaniassa ja Bulgariassa. Jännä juttu mutta ei tullut vastaan sitten yhtä ainuttakaan afrikkalaista koodaria, ei edes Bukarestin keskustassa. Jännä juttu että ei edes tullut törmättyä kerjäläisiin. Paikalliset romanit notkuivat asuinalueillaan, mutta muuten oli nyt jäänyt kulttuurin rikastaminen pahasti kesken.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Onko ryhmällä tarjolla 20-24 -vuotiasta vaaleaa, kenties Ukrainasta olevaa naisturhista? Ylimääräinen vuodepaikka löytyisi. Samalla voitaisiin hieman kielioppia harjoitella.

Sadat suomalaiset majoittavat kotiinsa turvapaikanhakijoita - "Meillä on vain hirveän paljon kivempaa"
Kun Suomeen tuli toissa syksynä 30 000 turvapaikanhakijaa osana Euroopan pakolaiskriisiä, tuhannet suomalaiset ilmoittautuivat heidän tukijoikseen – ystäviksi, suomenopettajiksi, harrastuskavereiksi, majoittajiksi.

Samaan aikaan myös turvapaikanhakijat itse ovat järjestäytyneet tukeakseen toinen toisiaan.

Kaksi erilaista auttajaa ovat Mirka Seppälä ja Sadiq Bahrooz, kotimajoitusta järjestävä suomalainen sekä pakkopalautuksia vastaan kampanjoiva afganistanilainen turvapaikanhakija.

Jo lähes 500 suomalaista on majoittanut kotiinsa turvapaikanhakijoita ja luku kasvaa koko ajan, kertoo Mirka Seppälä, joka toimii Kotimajoitusverkoston hankejohtajana ja majoittaa itsekin turvapaikanhakijaa.
Sadat suomalaiset majoittavat kotiinsa turvapaikanhakijoita – "Meillä on vain hirveän paljon kivempaa"
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
78
Tuli tehtyä parin päivän reissu Romaniassa ja Bulgariassa. Jännä juttu mutta ei tullut vastaan sitten yhtä ainuttakaan afrikkalaista koodaria, ei edes Bukarestin keskustassa. Jännä juttu että ei edes tullut törmättyä kerjäläisiin. Paikalliset romanit notkuivat asuinalueillaan, mutta muuten oli nyt jäänyt kulttuurin rikastaminen pahasti kesken.
Eikös bulgariassa ollu tullu voimaan joku kerjäämisen kieltävä laki. Että sakkoa napsuu kerjäläisille?
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
255
Onko ryhmällä tarjolla 20-24 -vuotiasta vaaleaa, kenties Ukrainasta olevaa naisturhista? Ylimääräinen vuodepaikka löytyisi. Samalla voitaisiin hieman kielioppia harjoitella.

Sadat suomalaiset majoittavat kotiinsa turvapaikanhakijoita - "Meillä on vain hirveän paljon kivempaa"

Sadat suomalaiset majoittavat kotiinsa turvapaikanhakijoita – "Meillä on vain hirveän paljon kivempaa"
Ehkä niitä Ukrainasta tulevia ei tarvitse paapoa turvapaikkahakemuksilla kun mokomat tulevat tänne töihin. Syksyllä näet marjanpoimijoina Ukraina yms lähialueilta tulleita. Maantieteellisistä syistä johtuen emme näe Eritreasta, I Rakista, etelä Afrikasta yms maista tulevia marjanpoimijoita. Suomessa jo valmiiksi olevat Eritrealaiset yms henkilöt eivät voi ryhtyä marjanpoimijoiksi koska monikulttuurisuusvaginaattori ei osaa itsekään marjanpoimintaa joten hän ei voi opettaa sitä toisillekaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 230
Mistähän johtuu, että tunne ei ole molemminpuolinen? Niin rehellistä porukkaa kun ovat.

Turvapaikkaa hakeneet muslimit luottavat kristittyihin mutta eivät usko tunteen olevan molemminpuolinen, kertoo tutkimus
Turvapaikkaa hakeneet muslimit luottavat kristittyihin mutta eivät usko tunteen olevan molemminpuolinen, kertoo tutkimus
  • STT
Alustavien tutkimustulosten mukaan Suomesta turvapaikkaa hakeneet muslimit luottavat kristittyihin, mutta eivät usko kristittyjen luottavan heihin.

Tämä käy ilmi Helsingin yliopiston tutkimuksesta, johon on haastateltu 147:ä vastaajaa kahdesta itäsuomalaisesta vastaanottokeskuksesta.

Kyselytutkimuksessa selvitettiin, millaisia stereotypioita Suomen muslimeilla on kristityistä.

Viime talvena alkaneesta tutkimuksesta uutisoi aiemmin Kotimaa24.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 178
Näköjään poliisien facebook ryhmän tutkinta lopetettu. Poliisien FB-ryhmässä pilkattiin pappia tylyin sanoin
Eli päätettiin oikeasti fiksusti:
Suljetussa ryhmässä (2800 tilaajaa) saa sanoa mielipiteitä henkilöstä X ym mielipiteitä. Vuodetussa aineistossa ei ollut merkkejä rikoksista (suunniteltu rikoksia), joten asiaa ei tarvinnut tutkia enemmälti.

TOSIN...
Korkein oikeus on myös linjannut seuraavan uutisen mukaan:
Korkein oikeus linjasi – irakilaismies ei suunnitellut siskonsa kunniamurhaa

Eli saa myös ilmoittaa tappavansa siskonsa, polttavan hänet ym ym, niin syytettä ei tule rikoksen valmistelusta.

Sietää vain toivoa, että tuota ennakkopäätöstä sitten käytetään ihonväriin ja kulttuuriseen suuntaukseen katsomatta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
557
Helvettiäkö tulevat suomeen. Pelaisivat WoWia ja katsoisivat pornoa kuten normaalit ihmiset.
 
Liittynyt
09.05.2017
Viestejä
79
Kulttuuri rikastuu tehokkaammin kun kantaväestö ei lisäänny.
Helsingin Sanomat kertoo:

Suomessa syntynyt tänä vuonna ennätysvähän lapsia
Syntyneiden määrän laskusta huolimatta Suomen väkiluku on kasvanut alkuvuonna. Syynä on maahanmuutto ulkomailta.
TILASTOKESKUKSEN ennakkotietojen mukaan Suomessa on syntynyt alkuvuonna ennätysvähän lapsia. Suomessa syntyi 26 517 lasta tammi-kesäkuussa 2016, mikä on itsenäisyyden ajan pienin luku.


(Koko uutinen löytyy linkin takaa Suomessa syntynyt tänä vuonna ennätysvähän lapsia )

Mitä tulisi tehdä? Panna lisää ilman ehkäisyä? Mutta onhan se kun on tottunut elättämään itsensä ja maksamaan laskunsa omilla työstä saaduilla tuloilla, niin siihen pari lasta ja lopputulos "lapset ovat rikkaus, mutta onko enää järkeä käydä töissä kun rahaa ei jää yhtään enempää käteen? Tuhlaa vain aikaansa työtä tekemällä".

Laskin pikaisesti, että jos maahanmuuton kulut ovat 1,5 mrd € vuodessa ja alle 17-v. lapsia noin 1 miljoonaa, niin järkevämpää olisi nostaa lapsilisää reilulla 100€:llä kuukaudessa (1500€/vuosi). Tai kertalahja valtiolta tyyliin 15000€/synnytetty lapsi. (Pelottava skenaario tuo viimeinen tosin....)
Tai vieläkin järkevämpää olisi hoitaa asia verotuksen kautta siten että työtuloista maksetuista veroista voisi tuon vähentää.

Joko alkaa pätkätyöt, epävarmuus tulevasta, siirtolaistulva ym. seikat näkymään suomalaisten syntyvyysluvuissa? Poliitikkojen vastaus on lisätä maahanmuuttoa, he lisääntyvät.
Kyllä Suomi on menossa sellaiseen suuntaan että kohta on realisoitava omaisuus ja muutettava esim. Filippiineille jonkun paikallisen katolilaisen neidin luokse. Kysyntää on, toki länkkärien lompakolla on oma osuutensa, mutta näen tuon vaihtoehdon yhä enemmän win-win tilanteena.

Terveiset vaan Suomen poliitikoille, Filippiineillä Dutertella on sentään pallit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Muistikuva, että tämäkin kuuluu otsikon alle?

Ylöjärvellä ikätoverinsa raiskannut 15-vuotias poika sai kahden vuoden ja 10 kuukauden tuomion
Poika sai kahden vuoden ja 10 kuukauden tuomion nuorena henkilönä tehdyistä törkeästä raiskauksesta, törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, salakatselusta ja sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan kuvan levittämisestä.

Tuomio on salainen, mutta poliisi kertoi aiemmin, että raiskaus tapahtui Soppeenmäen koulutiellä sijaitsevassa yksityisasunnossa. Aamulehti uutisoi tuolloin poliisioperaatiosta, joka Ylöjärven yhteinäiskoululla tapaukseen liittyen oli.
Ylöjärvellä ikätoverinsa raiskannut 15-vuotias poika sai kahden vuoden ja 10 kuukauden tuomion - Aamulehti
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 955
Muistikuva, että tämäkin kuuluu otsikon alle?
Kuuluuhan se. Alusta asti oli selvää kun jankattiin koko ajan ylöjärveläisistä pojista.
Jos olisivat olleet kantiksia niin aamulehti olisi sitä toitottanut koko ajan (maininnut että ovat kantiksia/suomalaisia), nyt paras millä pystyttiin lukijoita
hämäämään ilman suoranaista valehtelua oli käyttää kuvausta ylöjärveläiset pojat.
Muutana suvis muron puolella tällä bingosikin ihan onnesta soikeana, kunnes totuus paljastui.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Kulttuuri rikastuu tehokkaammin kun kantaväestö ei lisäänny.
Helsingin Sanomat kertoo:

Suomessa syntynyt tänä vuonna ennätysvähän lapsia
Syntyneiden määrän laskusta huolimatta Suomen väkiluku on kasvanut alkuvuonna. Syynä on maahanmuutto ulkomailta.
TILASTOKESKUKSEN ennakkotietojen mukaan Suomessa on syntynyt alkuvuonna ennätysvähän lapsia. Suomessa syntyi 26 517 lasta tammi-kesäkuussa 2016, mikä on itsenäisyyden ajan pienin luku.


(Koko uutinen löytyy linkin takaa Suomessa syntynyt tänä vuonna ennätysvähän lapsia )

Mitä tulisi tehdä? Panna lisää ilman ehkäisyä? Mutta onhan se kun on tottunut elättämään itsensä ja maksamaan laskunsa omilla työstä saaduilla tuloilla, niin siihen pari lasta ja lopputulos "lapset ovat rikkaus, mutta onko enää järkeä käydä töissä kun rahaa ei jää yhtään enempää käteen? Tuhlaa vain aikaansa työtä tekemällä".

Laskin pikaisesti, että jos maahanmuuton kulut ovat 1,5 mrd € vuodessa ja alle 17-v. lapsia noin 1 miljoonaa, niin järkevämpää olisi nostaa lapsilisää reilulla 100€:llä kuukaudessa (1500€/vuosi). Tai kertalahja valtiolta tyyliin 15000€/synnytetty lapsi. (Pelottava skenaario tuo viimeinen tosin....)
Tai vieläkin järkevämpää olisi hoitaa asia verotuksen kautta siten että työtuloista maksetuista veroista voisi tuon vähentää.

Joko alkaa pätkätyöt, epävarmuus tulevasta, siirtolaistulva ym. seikat näkymään suomalaisten syntyvyysluvuissa? Poliitikkojen vastaus on lisätä maahanmuuttoa, he lisääntyvät.
Kyllä Suomi on menossa sellaiseen suuntaan että kohta on realisoitava omaisuus ja muutettava esim. Filippiineille jonkun paikallisen katolilaisen neidin luokse. Kysyntää on, toki länkkärien lompakolla on oma osuutensa, mutta näen tuon vaihtoehdon yhä enemmän win-win tilanteena.

Terveiset vaan Suomen poliitikoille, Filippiineillä Dutertella on sentään pallit.
Nouseehan se väkiluku nousuun, kun raijataan toisten kulttuurien edustajia tänne lisääntymään verovaroilla. Se vain tietenkin on etnistä puhdistusta ja muutenkin täysin sairasta. Eihän tietenkään kannata panostaa niitä verovaroja oman väestön lisääntymisen kannustamiseen, vaan kannustetaan ennemmin muslimiturhikset lisääntymään meidän puolestamme. Aivan kuten Ruotsissa ja Saksassa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 955
Eihän siinä muuta kuin että yhteiskunnat alkaa rapistua kun ei ole veronmaksajia.
Ensiksi kärsii koulutus sun muut ja matka kohti kolmannen maailman statusta alkaa.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Tuo homma kusee Euroopassa aivan totaalisesti kun suurin osa porukasta on sosiaalipummi- muslimeita, ja yhtäkkiä ei enää olekaan tarpeeksi alkuperäisväestöä elättämään heitä.
Tietenkin. Sitähän nämä maailmanhalaaja-suvakit eivät tajua ajatella. He tulevat tuhoamaan oman yhteiskuntansa ja luomaan siitä samanlaisen paskastanian kuin mistä nämä tulijat ovat lähteneet.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
539
"–Se paikka ei ole hyväksi meille, se on kuin vankila. Ei kahvilaa, ei mitään. Me vain syömme ja nukumme."

No jo on rankka elämä :D
No heiltä ilmeisesti puuttuu yksi kohta tuosta yhtälöstä, niin kyllähän se keskimäärin kanin lisääntymistaipumuksella varustettujen yksilöiden elämänlaatua muuttaa ihan täysin.

Sexual emergency jne...
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 385
Viestejä
4 284 573
Jäsenet
71 648
Uusin jäsen
AaKaarlela

Hinta.fi

Ylös Bottom