Jep noi varmaan ilmestyy tuonne Coingeckoon sitten kun niitä voi varsinaisesti vaihtaa siellä. Sitä mä siis ihmettelin että miksi tuolla ei ollut mainintaa moisen ison pörssin jo sisältävän tuota. Mutta tuo että ne on read-only tilassa selittää sen.
Kyllä mä uskon että on paljon muitakin mun lisäksi joilla on Intellit nimenomaan tuota mainaamassa. Ja sitten kun tuotto per hinta vähenee tarpeeksi, niin Intellit poistuu verkosta. Tällä hetkellä monet varmaan holdaa ja odottaa että tuo listataan isompiin pörsseihin myytäväksi asti.
Kyllä varsinkin jos sulla on Ryzeneitä niin niitä kannattaa laittaa. Intellitkin kannattaa mutta Ryzenit kannattaa selvästi enemmän.
Jos esim. noista etähallinnoista niin käyttää vaan Windowsia ja laittaa perään Chrome remote desktopin. Ei noita CPU mainereita tarvitse perään katsella sen jälkeen kun on asentanut ja säätänyt kohdalleen. Muistaakseni jollain tempulla voi minerin säätää käynnistymään automaattisesti vaikka se käyttäisi admin oikeuksia, oliskohan ajastettuna tehtävänä. Mulla on batti jolle mä olen tehnyt pikakuvakkeen johon olen säätänyt sen että se käynnistään sen admin oikeuksin, mutta mulla se vaatii sen ylimääräisen klikkauksen kun sen käynnistän.
Ite tein about tällä ohjeella ja käynnistyy.. tällä hetkellä itellä 5 min bootista niin käynnistyy maineri..
Windows 10: Create Scheduled Task
How to create a scheduled task in Microsoft Windows 10.

Ainakin tilaan kertaantua vielä market cappien mukaan positio 600 jotain.