No joo, tietämättä mikä kone oli kyseessä, mutta itselläni Telian aski rytsölällä ja hintaa oli se 1099 kuukausi sitten. On itse asiassa niin hyvä pelikone, että poikani on alkanut pelaamaan sillä (niin ei tartte omasta huoneestaan poistua), joten alkuperäinen pelikoneeksi ostettu 5900X/3090 saa nyt louhia täysipäiväisesti.
Mutta anyways, tuo 45 on minun mielestäni absoluuttisena arvona ilman RTM:ääkin jo aika hyvä lukema, kun ei tästä kauaa ole kun joku täällä mainitsi mainaavansa 3080:llä 80Mh...
Enpä tiedä kun tuntuu ei-oota myytävän monessa paikassa noistakin. Esim mainitussa teliakaupassa oli tänään valikoimassa 3kpl eri merkkisiä 3060ti kortteja muistaakseni 700 hintaluokassa, mutta kaikki oli lopussa ja leimalla "ei tilattavissa". Siellä missä kortteja näkyy olevan, hinta onkin 800€ ja yli.
Jos viittaat siihen 1111 hinnalla myytyyn, eikös se ollut lhr kuitenkin?
Itse kotiutin turvaan ensimmäisen kymppitonnin vähän aikaa sitten (tai siis itse asiassa vaihdoin bitcoiniin). Ja tietysti tein sen alle viikkoa ennenkuin kurssi kymmenkertaistui. Mutta nää on näitä...
Kun RTM:n laskee ETH-tuottojen päälle, niin väitän melkeinpä että puhdasta tuottoa tulee saman verran kuin ei-lhr-näyttiksellä pelkästään. Tuo HP:n pakettihan tuottaa noilla kahdella kryptolla yhdessä 4-4,5€ päivässä.