Kannattaa olla tarkanna. Mulla on sellasia kiinan splittereita missä on juuri unohdettu tuo pci-e liittimen lovi eli piti juuri survoa. Poltin yhden virtalähteen niillä. En tiedä mitä niissä on väärin kytketty tarkalleen. Niillä voi virroittaa 6pin risereitä, mutta 8pin käyttöön ei sovellu. Sitten toisia ohuen ohuia on tummunut useampia. Olen hyljännyt Alin täysin mining kaman ostamisen suhteen. Amazonista tulee samaa kiina paskaa, mutta laatukontrolli on parempi ja palautteet ei ole feikattuja.
Tyylejä on monia eikä mikään niistä väärä ole. Eri ihmisillä ja eri tilanteissa eri tyylit...
Tuotto ja riski kulkee näissä ja sijoituksisa aika käsi kädessä. Jos löytyy joku riskittömältä kuulostava hyvätuottoinen keino ansaita rahaa niin hetken päästä siinä on ihmisiä ympärillä enempi kuin kärpäsiä paskakasalla ja tuotto romahtanut. Jos pelaa sellasilla rahoilla millä ei ole väliä niin tällöin myöskään ajalla ei ole väliä. Ajan pidentyessä myös riski pienenee. Hodlaat pitkään niin aina vaan epätodennäköisemmäksi käy, että romahdetaan sinne alkujuurille. Lyhyellä tähtäimellä pelatessa riskit on isoimmat. Osakemarkkinoilla pätee samat lainalaisuudet.
Itse käytän sijoitamiseen ja cryptoihin sellaista rahaa millä ei ole vaikutusta muuhun elämänlaatuun. Ts. ei ole niin nuukaa vaikka ne ei aina menisi nappiin, eikä tarvitse panikoida jos välillä menee huonommin. Toki yritän säätää aina parhaani mukaan parhaat tuotot. Välillä siinä epäonnistutaan XD. Muksujen tylsä salkku tuottanut varmaan 2x vs. mun nordnet salkku. Onneksi muut säädöt onnistuneet paremmin niin taidan olla paremmissa tuotoissa tylsään salkkuun verrattuna.
Ei oo korvamerkattua rahaa vaan rahaa kerätään rahan keräämisen takia
. Oishan cybertruck kiva jos sellainen eurooppaan/suomeen joskus tulee ja tilauksessa onkin, mutta se rahoitetaan jollain muulla kuin sijoituksilla. Jos sen rahoitus muita konsteja käyttämällä ei onnistu niin sitten jää auto ostamatta. Yritän pitää sijoituksiin (oli ne sitten cryptoja tai mitä vaan) laitetun rahan sijoituksissa koko ajan. Ns. korkoa korolle. Ei viitsi syödä kuormasta. Kun taas on fyffeä tarpeeksi syrjässä niin ei ole niin naimisissa kasista neljään töiden kanssa. Ei tartte niellä kaikkea paskaa työnantajan osalta eikä haittaa vaikka heti seuraavaa paikkaa ei olisi tiedossa.
RTM:stä vielä kuumottais kyllä hemmetisti lyödä noi loputkin tyhjänpanttina olevat koneet tohon töihin. Luulen, että samaa miettiii nyt iso osa ihmisistä ja vaikeustaso tulee ottamaan kertoimia ja paljon lähipäivinä/viikkoina. Että maksaako vaivaa? Joutuis asentelee niihin wintöötit tai sitten näyttikset rigeistä. Hemmetti kun toimisivat ilman näyttistä niin laittelisin vaan usb tikkujen kautta hiveossia kehiin.