Tuossa olet oikeassa ei jaksaisi mitään kirjotella tämmösenä krapulapäivänä mutta kirjotan nyt niin ehkä tämä vois auttaa jota kuta.
Tuo oli vähän ylimenevä heitto että olisin miljonääri jos vain olisin sijoittanut pelkästään bitcoiniin mutta mitä halusin huomautta oli että olisin parhailla tuotoilla tänä päivänä jos olisin kaikki sijoitukset vain ja ainoastaan laittanut suoraan pitkoon.
Itse asiassa olen kuten kaikki muutkin.
Katsoin jo 2014 bitcoinkurrssia enkä silloin tohtinut ostaa koska tykkäsin että on liian kallista. 2017-2018 vuoden piiki herätti taas sitten mielenkiinnon, laskeskelin että pienemällä riskillä pääsen mukaan karuselliin jos aloitan louhimaan. Ostin mainauskalustoa sitten jollain tietyllä sumalla ja aloitin hommat sitten aloin miettimään että eihän tämä nyt niin kannattavaa olekkaan eikä tuotot tullu laskemani exceltaulukon mukaan niin möin kalustoni pilkkahinnalla. Myyntihinnalla ostin sitten Shitcoineja aivan nuubimaisen ajattelutavan mukaan koska silloin ajattelin että Pitko on vielä liian kallista, pitko ei ole liian kallista tänäpäivänäkään. Olen sittemin pikkuhiljaa tankannut shitcoineja ja pitkoa mutta nytten jälkiviisana sitä on huomannut että ois vain pitänyt ostaa pitkoa suoraan ois varmaan 5 kertaiset tuotot nykyiseen verrattuna, mutta kyllähän nytkin hyvin pyyhkii
Minun mielipide on se että älkää suomen sähköhinnoilla sijoita louhintakalustoon vaan ostakaa suoraan FIAT rahalla pitkoa jos tykkäätte että hinnat ovat liian kovia niin hajauttakaa ostot esim 10€/päivä tms...
Jos jotain shitcoineja haluu ostella niin sitten mielummin jotain rahastoa kuten Defi puolelta löytyy esim Piedao
Tämä ei ole Taloudellinen neuvvo vaan oma kokemus, päättäkää itse mitä teette rahoillanne.