Kiitos vinkistä, nostelin ne tuohon 130w. Katsotaan mitä käy.
Whattomine ilmoittaa kolmelle 3070 ethashiin 174.3 Mh/s ja bruttotuotoksi tuolloin eth kanssa 13.64$. Minulla on 183.7 Mh/s ja ethermine ilmoittaa bruttopäivätuotoksi 10.58$. Eikö minulla pitäisi olla yli tuon 13.64$ vai nouseeko tuo etherminen arvioitu päivätuotto, kunhan on jauhanut pidempään päällä?
Ainoa oleellinen asia mitä tuosta seuraat on hyväksytty hashrate. Silloin kun se on tuota 180 MH/s luokkaa niin tuotto on mitä sen kuuluu. Tuoton dollariarvo on sitten mitä on.
Täältä esimerkiksi näkee tuoton per 1 mh/s pidemmältä ajalta:
![]()
Tosta kannattaa laittaa vertailuarvoksi network feen arvo tai määrä.
Mä en todellakaan ymmärrä miksi niin usein puhutaan mitään tuosta difficultyn nousemisesta kun merkittävä tai suurin osa tuotosta tulee noiden siirtojen varmentamisesta. Se difficulty kutistuu täysin merkityksettömäksi niin kauan kuin noi on tuota tasoa. Ja sitten jos ja kun noi siirrot romahtaa, niin se difficultykin laskee.
Näkisi vaan että tässä ketjussa sitten kukaan valittaa sen difficultyn laskemisen perään kun se tapahtuu. Tai hurraa, heh.
Jos se eth2 kiirehditään jo tämän vuoden puolelle, niin täytyy varmaan alkaa katselemaan b-suunnitelmia eri kryptojen stakea varten tjm.
Mä luulen kyllä että sitä ETH2:sta tulee varhaisimmillaan ensi vuonna. Ennen kuin se tulee niin pitäisi jokainen hankittu ei-asic olla mainannut ainakin oman arvonsa verran.
Näyttää aika voimakkaaasti siltä että puuhailevat ETH2 jo lokakuuhun.
Viimeksi muokattu: