Huoh, minun viestejä sinä nyt lainasit, jos viestisi eivät ole tarkoitettu vastauksiksi niihin niin älä lainaa niitä. Muutenkin, mikäli haluat pitää omaa monologia (ihan ok), niin kerro sitten, että vuodatus on sellaiseksi tarkoitettu, muuten jää kuva ettet joko ymmärrä tai halua ymmärtää muiden kirjoituksia kun puhut vastaukseksi ihan omiasi.
Ja kyllä säännöt ja nykyisen koululaitoksen kyvyttömyys ovat valitettavasti tiedossa.
Niiltä osin kun lainasin viestejäsi, mielestäni vastasin niihin ja aivan järkevästi, ja sitten käsittelin samassa viestissä lisäksi myös aihetta yleisemmin tai muiden viestejä. En tiennyt että tämä on jossain kielletty, mutta toki korjaan tapojani kun sen kieltävän sääntöpykälän löydän tai joku mode minua opastaa sopivan ankaralla kädellä. Sen oman monologin varmaan erikseen merkitsemättäkin jokainen huomaa ihan lukemalla, siitä ettei ole suoraa vastausta/viittausta muiden viesteihin. Jos toiminnastani kuitenkin aiheutui mielipahaa, tiedä ettei se ollut tarkoitukseni. Tarkoitus oli ihan vaan kommentoida tätä koulukiusaamisen aihetta, myös vähän pintaa "syvemmältä."
Olen monta kertaa miettinyt miksei Poliisi vain MENE koulujen käytäville kun osuu sopivasti partiomatkan kohdalle?
Kiire, resurssipula, jne. se sama tuttu virsi. Meillä on aivan liian vähän poliiseja suhteessa väkilukuun ja vielä enemmän asuttuun pinta-alaan. Poliisien näyttäytyminen kouluissa ja kaupungeilla, usein ja jalkaisin, olisi kaikin tavoin pelkkää plussaa, mutta hyvin paljon saa tapahtua ennen kuin sitä nähdään.
Jos tunnette esim. ranskalaisia ja italialaisia jotka ovat käyneet Suomessa, olette ehkä kuulleet heidän ihmettelevän: missä kaikki poliisit ovat? Itse olen tuota kuullut melkein kyllästymiseen asti, minkä toki ymmärtää kun noissa maissa on aseistettuja poliiseja hyvin näkyvästi esillä vähän joka paikassa.