Et viesti kovinkaan selvästi, mutta ymmärsit kuitenkin mihin minä kommentoin. Sinun huumorintajustasi minä en tiedä, joten on vaikea tietää milloin olet tosissasi ja milloin et.Mihin kommenttiin viittaat? Vähän kuin pelaisi Kymppitonnia taas vaihteeksi. Eli Persut eivät ole ainoita, eikä ruoskiminen auta? Hmmh... aika paha.
Ilmeisesti tuohon minun huumorilla heittämään oletukseen, että juurikin sinun mielestä persut pitäisi ruoskia torilla. Kait ymmärrät, että se oli esimerkki keskustelua paskovasta random-kysymyksestä? Sama vielä rautalangasta:
Pirkko: "Taidan kuitenkin ostaa seuraavaksi farmarin bensakoneella"
Kimmo: "Eli olet siis oikeasti sitä mieltä, että sen auton tulisi olla keltainen?"
Pirkko: "Eh?"
Sinulla on useampia heittoja, mitä voi miettiä onko tarpeellista. Esimerkiksi Kymppitonni heitto ja ylipäätään keskustelu keskustelusta eikä aiheesta. En ala tarkemmin ruotimaan vastauksiasi, en jatka keskustelun syrjään vetämistäsi enempää.Mitkä kommentit?
Syyttäjän ja poliisin on helppo tutkia tuo ja antaa päätös, kaikki todisteet kun on näkyvillä ja selvillä. En usko aikaa paljon tuhraantuvan, todennäköisesti asian tutkintaa ei jatketa. Minusta munattomaksi nillittäjäksi kutsuminen ei ole kovinkaan vakavaa enkä katsoisi moista kunnianloukkaukseksi. Toki asiaa pahentaa se, että kutsuja oli lainsäätäjä eikä rivikansalainen, mutta silti tässä ei ole rikosta tapahtunut. Halla-ahon puuttuminen asiaan on se joka on enemmän arveluttavaa. Ohisalon tapaus sinänsä on hyvä rinnastus, että moni tuomitsee sen mutta puolustaa tätä. Vaikka Ohisalon tapauksessa ilmeisesti sisäministeri jonka velvollisuus on ohjata poliisia teki sitä?No nyt ollaan palattu taas asiaan. "Munaton nillittäjä" on sen verran mitätön heitto, että sen ympärillä tuhlatkoon aikaa media, poliitikot ja vihaiset fanit, mutta syyttäjä ja poliisi tehkööt jotain oikeasti tärkeää niillä vähäisillä resursseilla.
Halla-ahon sanoin "Oikeuslaitoksen kyseenalaistaminen on juuri sitä, mitä Putin haluaa". Samaa voi sanoa siitä, että rapauttaa luottamusta poliisiin. Täällä on ennenkin puututtu kaksilla korteilla pelaamiseen.
Munattomasta nillityksestä taas Halla-aho närkästyi Aamulehdelle valokuvastaan
Mutta ehkä Halla-aho on kasvattanut pallit tuon jälkeen.
Viimeksi muokattu: