Ei se minun tehtäväni ole kaivaa sulle lähteitä, olet esittänyt väitteen johon olet itse velvoitettu esittämään lähteet. Kunnes niitä näkyy niin pidetään nämä tyhjänpäiväisenä käsienheilutteluna.
Mitä ihmettä, linkki postattu, ei maksumuuria ja kokonaisia artikkeleja ei tänne edes saa postata. Joten en tiedä mitä sä vielä kaipaat. Mene vaikka kirjastoon/eKirjastoon lukemaan se juttu jos et saa tuota auki. Lähteen kuitenkin postasin enkä sitä kirjautumisvaatimusta saa pois taiottua, se koskee kaikkia yli 1v vanhoja artikkeleita.
Ai nytkö maalitolppa siirtyi jo 2900 euroon 1600 eurosta? Selitähän nyt meille muille että millä matematiikalla 1600 e ansaitseva Wolt-kuski kustantaa samansa tuet häneltä kerätyin verovaroin? Tämähän on se ydinongelma, joka pitäisi saada ratkaistua, jotta nykymenossa olisi edes järjen hiventä pitkässä juoksussa.
TEMin mukaan 1500e on raja nettotulonsiirroille vuoden 2018 aineiston mukaan. Eli 1600 ansaitseva on nettotulonsiirtojen osalta positiivinen tapaus. Mutta voi olla että nyt inflaation takia on jo rajoilla. Mutta 3000e oli raja jota PS:n talousgurut kaipasivat. Sitä eivät saaneet.
– Vuoden 2018 aineiston perusteella ulkomailla syntyneiden ulkomaalaistaustaisten nettotulonsiirrot olivat kuitenkin lähes poikkeuksetta positiivisia ammateissa, joissa keskimääräiset palkka- ja yrittäjätulot olivat yli 18 000 euroa vuodessa (1 500 euroa kuukaudessa), selvitys jatkuu.
/img-s3.ilcdn.fi/baccfc34f32822cbde8b331b68e11dd9e62b6e8c3c8bc5aec30574cd7b08b621.jpg)
TEM teki hallitusneuvottelijoille selkoa maahanmuuttajien sosiaalituista – Näin he vertautuvat Suomessa syntyneisiin
TEM: Työn perusteella muuttaneet työikäiset saavat sosiaalietuuksia Kelan tilastojen mukaan keskimäärin vähemmän kuin Suomessa syntyneet työikäiset.

Sä siis väitit:
ei persuilla ole mitään työperäistä maahanmuuttoa vastaan jos sitä ei tarvitse tukihimmeleillä pitää pystyssä
PS:n 3000e tuloraja on ihan puhdasta paskapuhetta eikä perustu mihinkään faktaan. Se kertoo nimenomaan siitä, että PS vastustaa hyvin voimakkaasti Suomelle taloudellisesti hyödyllistä työperäistä maahanmuuttoa. Ja olen iloinen, että se paskapuhe ei vaikuttanut muihin hallituspuolueisiin. En tajua, miksi yrität puhua mustaa valkoiseksi. Harvoin on yhtä selkeää idologista vedätystä näkynyt kuin tuo PS:n yrtys. Metsään onneksi meni.
Viimeksi muokattu: