No puolue vaikuttaa ainakin rasistiselta, kun ei tuomitse riikan puuhia. Tämä keskustelu käytiin jo muutama sivu sitten.Etkö juuri ole puhunut, että äänestäjät ovat rasisteja, tai ainakin äänestävät rasistista puoluetta? Kaikki persut ovat siis rasisteja. Melkoista yleistämistä.
Kannattajien rasistisuutta olen tässä monta sivua yrittänyt kartoittaa mm. kyselemällä että olisikohan äänet tulleet samalla tavalla jos riikan tekstit ja puolueen reaktio olisi ollut tiedossa, johon minulle on täällä vastattu että suurin osa olisi varmaan samoin äänestänyt. Näiden minulle annettujen tietojen valossa voinee väittää että ainakin suuri osa persuja äänestäneistä on rasisteja. Jos olet eri mieltä, niin jaa toki näkemyksesi, niin voidaan keskustella aiheesta.
Harvassa on ollut persu joka pyytää purraa ottamaan kantaa tai tuomitsemaan rasistiset tekstinsä. Sen sijaan on annettu tukea ja uhriuduttu kympillä vasemmiston psykooseihin vedoten. Mitä se mielestäsi kertoo puolueen rasisminvastaisesta kannasta?