Iltasanomatkin oli eilen herännyt Marinin prioriteettejä ihmettelemään.
Marin järjesti Kesärannan Ruisrock-jatkot Uniper-sotkun vyöryessä täysillä päälle
Pääministeri Sanna Marin järjesti ystävilleen Ruisrockin jälkeiset jatkot pääministerin virka-asunnolla samaan aikaan, kun Saksan hallitus vaati Fortumia osallistumaan energiayhtiö Uniperin pelastamiseen.www.is.fi
"Pääministeri Sanna Marin järjesti ystävilleen Ruisrockin jälkeiset jatkot pääministerin virka-asunnolla samaan aikaan, kun Saksan hallitus vaati Fortumia osallistumaan energiayhtiö Uniperin pelastamiseen."
Mutta ehkä minä olen vaan tällainen toivoton setämies, enkä ymmärrä kuinka Marin edustaa "uuden ajan" ihmistä. Siinä showssa on osaaminen ja asioiden johtaminen vain tiellä. Ei sankari, jota Suomi tarvitsee vaan sankari, jonka Suomi ansaitsee.
Minäkin hölmöyksissäni olen aikoinani joustanut kun työnantajalla on ollut katastrofi päällä ja tullut lomaltani sitä hoitamaan + tehnyt pitkää päivää. Mutta tyhmähän (tai osaamaton) minä ilmeisesti olin, kun pääministeritasolla voi bilettää vaikka kuinka olisi paska tuulettimessa.
Uutisen kommenteista:
"Mikä tässä toimittajan mielestä on ongelma?
Kuten jutun lopussa on kerrottu Tuppurainen mainitsee Marinin roolin olleen todennäköisesti hyvin ratkaiseva
Uniper-solmun aukaisemisessa kun hän on keskustellut Saksan liittokanslerin kanssa.
Ja tämähän tapahtui ennen kuin valtava mediamyllytys alkoi pääministerin vapaa-ajanvietosta.
Ei aina tarvitse olla medianäkyvyyttä kun työtehtäviä hoitaa,
sillä Tuppurainen omistajaohjausministerinä oli vastuussa neuvottelujen etenemisestä."
Media voisi hiillostaa noita politikkoja enemmän(tai edes vähän kun eivät sitäkään tee) kun ei kansa tunnu ymmärtävän että tämä
"Uniper-solmu" aukesi kun sovittiin että Uniper tekee edelleen pari miljardia tappiota per kuukausi
kun sitten syksyllä voidaan nostaa hintoja niin tehdään vain 200 miljoonaa tappiota per kuukausi.
Tuon verran siis autetaan köyhiä saksalaisia.
Fortum kertoi tuloksensa joka oli se että olivat tehneet
Viimeksi muokattu: