Rosa Meriläinen kuvautti itsensä Porschen etupellillä - omistaja pyysi korvausta naarmuista: Katso kuva vaurioista
Torstai 9.11.2017 klo 14.13
Rosa Meriläinen naarmutti 120 000 euron arvoista autoa, mutta lupasi korvata vahingot.
- Rosa Meriläinen istahti Porschen konepellille kuvaa varten.
- Kuva alkoi levitä Facebookissa.
- Arvoauton omistaja ei pitänyt naarmuista, joita Rosan poseeraus aiheutti.
Rosa Meriläinen istahti Porschen etupellille. (ERIHINAUS)
Rosa Meriläinen oli viettämässä Vihreän puolueen iltamaa Sokos Hotel Vantaalla.
Samaan aikaan hotellissa järjestettiin Radalle.com -gaalatapahtuma. Sen kunniaksi hotellin edessä oli muutama arvoauto. Autot olivat suojaköysien takana, ja niissä oli kyltti joka kielsi koskemisen.
Jostain syystä vihreän puolueen jäsen Rosa Meriläinen päätti kuvauttaa itsensä Porschen kanssa.
- Hän istui Porschen vasemman etupuskurin ja etupellin päällä. Samalla hän oli laittanut käsilaukkunsa etupellin päälle. Näistä toimista aiheutui naarmuja, Porschen omistaja kertoo.
Auto on noin 120 000 euron arvoinen. Kyseiset vahingot olisivat voineet nousta jopa tuhansiin euroihin, mutta tällä kertaa naarmujen hiomisesta selvittiin omistajan mukaan noin muutamalla sadalla eurolla.
- Minulla on autopesula, jonka yhteydessä auto "myllytettiin", ja auto sai uuden pinnan. Auton maalipinnan korjaaminen aiheutti minulle varsin vähän vaivaa, Porschen omistaja perustelee alhaista korvausvaatimustaan.
Hän sai selville Facebookissa pyörivän valokuvan perusteella, että naarmut ovat Rosa Meriläisen poseerauksesta johtuvia.
- Minulla ei ole kenestäkään mitään pahaa sanottavaa. Vaikka asia ensin hieman harmitti, nyt asia on pois päiväjärjestyksestä.
- Ehkä tällä tarinalla on hyvä opetus siitä, ettei kenenkään autoihin pidä mennä nojailemaan.
Iltalehti tavoitti myös Rosa Meriläisen, joka myönsi tapahtuneen.
Sitä Rosa ei osannut sanoa, miksi hän päätyi poseeraamaan moisen ökyauton kanssa.
- Siinä oli autolle jonoa, aika moni muukin otti itsestään valokuvia. Olin siinä vain jonon jatkeena, Rosa kertoo.
- Asia on hoidettu, hän jatkaa.
Rosan ja Porschen kohtaamisesta uutisoi ensimmäisenä
Seiska.
Ilmeisesti Rosan laukku naarmutti Porschen etupeltiä. Hän piti laukkuaan siinä kuvauksen ajan. Myös lokasuojassa oli pahoja naarmuja. (ERIHINAUS)
LEENA YLIMUTKA