Perussuomalaisten tiedotustilaisuus parin minuutin päästä:
Perussuomalaisten eduskuntaryhmä pitää tiedotustilaisuuden – Yle näyttää suorana klo 9.40 alkaen
Kuka tiesi? Kuka tiesi! MINÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Perussuomalaisten tiedotustilaisuus parin minuutin päästä:
Perussuomalaisten eduskuntaryhmä pitää tiedotustilaisuuden – Yle näyttää suorana klo 9.40 alkaen
Kike Elomaa loikkaa takaisin? Se on ainoa, joka näyttää julkisestikin vähän epävarmalta, että mitä mahtoi tulla tehtyä.
Kike Elomaa loikkaa takaisin? Se on ainoa, joka näyttää julkisestikin vähän epävarmalta, että mitä mahtoi tulla tehtyä.
Onneksi olkoon, oikein arvattu.
Uuvatit -1, PS +1
Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.
Tai Sipilä 103 - muut 97.
Näyttää vähän neloskalja heikolta, jos tuosta häipyy vielä kymmenen kepulaista. Ellei oppositio anna armoa.
Vaan ehkä itse voisin sen verran vielä puuttua, että kun kysymys olisikin pienestä tavoitteista jäämisestä Ministerinä, vaan siitä mitä tapahtui myöhemmin.Minä varmaankin tarkoitin kommenttillani JUURI SINUA henkilökohtaisesti.
Ainakin hyvin pääsin ihon allesi yleisellä huomiollani.
Tai Sipilä 103 - muut 97.
Näyttää vähän neloskalja heikolta, jos tuosta häipyy vielä kymmenen kepulaista. Ellei oppositio anna armoa.
Klo 05:55 julkaistiin kannatusgallup jossa tuli heikko kannatus uuvateille ja klo 09:40 Kike loikkasi
On sitä kyllä valvottu..
Kovin on väsyneen näköinen.
Mestari valvoo, jotta me voimme nukkua rauhassa.
Onko kellään tietoa oppositiopuolueiden kannoista? Persut voisivat aika huoletta kannattaa tätä lakia, kun olivat alunperin siitä sopimassa. Toisaalta oppositiossa on aina houkutus olla vastaankin.Kesää ei kyllä todellakaan antaisi tuota päätöstä odotellessa mitenkään pilata. Keskustalainenhan tuo Pekka Puskakin taustoiltaan on, joten en yhtään ihmetellyt, kun totesi "hymähtävään sävyyn" uskovansa lööpeissä kaatumiseen. Eritoten mainitessaan "omantunnon äänestys" valtin.
Olen jopa hivenen yllättynyt näillä näkyvin, jos menee läpi.
Hitto, hyvä jos sitä itse sai kunnolla nukuttua persujen hajoamisen jälkeen ihan pelkkänä äänestäjänä, saati sitten puolueen puheenjohtaja.Kovin on väsyneen näköinen.
Mestari valvoo, jotta me voimme nukkua rauhassa.
Heh kohta on Väyrysellä paikka iskeä puukko Sipilän selkään.
Tuskin liittyi siihen, kun tuo tiedotustilaisuus julkistettiin jo eilen. Mutta, ehkä siitä tulee vauhtia.
Jep, nössöimmät voivat lähteä tuon jälkeen nössöilemään nössöpuolueeseenYksi tapa lisätä vauhtia olisi soitella ja meilailla noille uuvateille:
"Minä äänestin sinua viime vaaleissa mutta nyt on turha luulla että ääntäni saat, loikkari. On jo seuraajasi katsottuna vaaleihin <nimi jotakin>", jossa luonnollisesti <nimi jotakin> on PS:n listoilta, ei uuvateista.
Pitää olla lujahermoinen kaveri, että jaksaa tuollaista palautetta kuunnella.
Toinen virhe Ruohon mielestä on poliittisen pelisilmän puute.
– Hän on tarjonnut heppoisia ehdotuksia ministereiksi, kun ajattelee, mikä on tilanne. Tänä päivänä ulkoministerin salkku on entistä raskaampi.
Ei, ei sieltä oikeastaan voi. Tai siis sieltä voi huudella, väitellä, vänkätä ja solvata ja jos joku kommenteista sattuu riipaisemaan jotakuta tarpeeksi pahasti, niin sitten ehkä voi vaikuttaa edes välillisesti johonkin, mutta muuten se on lähinnä vain sellainen yleisesti hyljeksityn kusitolpan paikka.Mikä tää hokema on ettei oppositiossa voi vaikuttaa? En muista sitä aiemmin kuulleeni. Ja voihan sieltä vaikuttaa ihan hyvin jos osaa.
Ei, ei sieltä oikeastaan voi. Tai siis sieltä voi huudella, väitellä, vänkätä ja solvata ja jos joku kommenteista sattuu riipaisemaan jotakuta tarpeeksi pahasti, niin sitten ehkä voi vaikuttaa edes välillisesti johonkin, mutta muuten se on lähinnä vain sellainen yleisesti hyljeksityn kusitolpan paikka.
oikeamedia.comPekka Haaviston poliittinen ura ohi.
Pekka Haaviston asiakirjakepponen toi hänelle ehkäpä puolen miljoonan euron tienistit
oikeamedia.com
Kaveri laittaa kuvan, jossa väittää Haaviston sanoneen jotain.
"Pekka Haavisto kertoo yllä olevassa vuonna 2009 otetussa kuvassa Liittokansleri Angela Merkelille luovutettavassa kirjassa olevansa "useiden kansainvälisten instituutioiden vieraileva tutkija ja professori"."
Tätä ei tietenkään vahvisteta millään lähteellä.
oikeamedia.com
Kaveri laittaa kuvan, jossa väittää Haaviston sanoneen jotain.
"Pekka Haavisto kertoo yllä olevassa vuonna 2009 otetussa kuvassa Liittokansleri Angela Merkelille luovutettavassa kirjassa olevansa "useiden kansainvälisten instituutioiden vieraileva tutkija ja professori"."
Lukisit sen lähteen sen sijaan, että katsot onko linkkiä olemassaMitä siitä?
Oikea Media on ihan faktaa eikä huuhaata/huhuja postaava site, tarkastavat faktansa kunnolla.
Artikkelissa on selvät lähteet, linkit niihin dokakreihin joissa tuo esiintyy.
Että todella paskaa puhut kun väität ettei vahvisteta lähteillä.
Lukisit sen lähteen sen sijaan, että katsot onko linkkiä olemassa
Mitä siitä?
Oikea Media on ihan faktaa eikä huuhaata/huhuja postaava site, tarkastavat faktansa kunnolla.
Tämmöinen kaveri siellä: Aito avioliitto -yhdistys: "Julkinen keskustelu väritti mielipidemittauksia"
oikeamedia.com
Enemmän minä lähteitä kaipaan Hesarin artikkelihin. Eihän niissä ole niitä koskaan. Tai sitten lähteenä on "toimittajan saamien tietojen mukaan" ja lähdesuoja muka päällä tsädääm. Just joo....
Tässähän voisi oikein henklökohtaisesti lähestyä Saarakkalaa ihan oikealla nimelläänkin.Yksi tapa lisätä vauhtia olisi soitella ja meilailla noille uuvateille:
"Minä äänestin sinua viime vaaleissa mutta nyt on turha luulla että ääntäni saat, loikkari. On jo seuraajasi katsottuna vaaleihin <nimi jotakin>", jossa luonnollisesti <nimi jotakin> on PS:n listoilta, ei uuvateista.
Pitää olla lujahermoinen kaveri, että jaksaa tuollaista palautetta kuunnella.
Mitäs sitten tapahtuu, jos lähteenä ja/tai ensimmäiseksi kirjoittaneena on todistettavasti MV-lehti tai PT-media? No luonnollisesti suljetaan kommentointi, etteivät ihmiset ulise hyvän journalistisen tavan noudattamatta jättämisestä, kun lähdettä ei mainittu.Itse kaipaisin myös, että ilmoitetaan suoraan mitkä jutuista on omia ja mitkä on kopsattu muualta. Muualle kopsattuihin tietenkin linkit.
Yksi syy siihen etteivät noin tee, on varmaan se, että näyttäisi nololta kun lehdessä ei ole kuin pari kolme omaa uutista. Kaikki muut tulee jostain muualta. Tosin sen ovat kyllä kaikki huomanneet, jotka lukevat eri lähteistä juttuja. Samat jutut kiertää sanasta sanaan.
Jos tämä laki nyt saadaan kustua, niin sitä alkaa väkisinkin näkemään liittovaltiokehityksessä kaukauisia positiivisia vaikutuksiakin. Jos alkoholipolitiikkakin yhdenmukaistetaan, niin eiköhän se mene Saksan ja Ranskan mallin mukaan.
Kyllä vituttaa tämän maan touhut välillä. Toisissa maissa kansanäänestyksellä päätetään kannabiksen laillistamisesta, mutta meillä muutamat jeesuksest haraa vuosikausia vastaan 0,8 prosenttiyksikön takia
Edit:
Vahva tämä
Ratkaisu alkoholiongelmaan – Kielletään viina yli nelikymppisiltä!
Entä sitten? Jokaisella vastuullisella medialla on päätoimittajansa. Paskahyysikällä montakin. Kaikilla heillä on omituisuuksensa.
Lähdemme olettamasta, ettei se OM:n päätoimittaja sen enempää vaikuta lehden linjaan kuin Paskahyysikän tai IS:N (Ulla Applesin) toimittajien artikkeleiden sisältöön eli liki nolla.
Voitaisiinko nyt keskittyä itse asiakysymykseen eli onko Haavistolla akateemisiä meriittejä vaiko ei?
Tekstissä sanotaan: "Pekka Haavistolla ei ole akateemisia opintoja eikä yhtään tieteellistä julkaisua."
Tuo pitänee paikkansa?
Haavistolla on akateemisia opintoja mutta ei tutkintoa. Ja Haavisto on toiminut niin vierailevana tutkijana kuin vierailevana luennoitsijana useassa eri yliopistossa.
Tuollaisilla toinen jalka haudassa elävillähän se ryyppääminen se vasta käsistä on lähtenytkin. Ollaan käyty sitä elämäm_koulua jo niin paljon, että sitten kun sitä viinaa saadaan, niin vedetään kaksin käsin, paskotaan housuun ja otetaan turpaan portsarilta ja parilta muultakin jos vielä jalat kantaa. Hienoa seurattavaa.Minusta parempi ratkaisu olisi viinan kieltäminen alle neljäkymppisiltä. Silloin olisivat nuoruuden kännisähläykset jo ohi tai eivät koskaan toteutuneetkaan kun ensimmäisen kerran pääsee alkoholia maistamaan.
Eikös asiakirjaväärennökset ole enempi maan tapa, tuskin tuo mitään mihinkään vaikuttaa jos on väärentänyt. (En viitsinyt lukea, kun ei referoitukaan.)Pekka Haaviston poliittinen ura ohi.
Pekka Haaviston asiakirjakepponen toi hänelle ehkäpä puolen miljoonan euron tienistit
Missä yliopistoissa Haavisto on vieraillut?
Mitä helvettiä? Minä kommentoin lähinnä tuota Oikea Media lähdettä, että sais olla hieman enemmän sitä lähdekritiikkiä kun aletaan väittämään sen olevan totuuden torvi.
En ole millään lailla ottanut kantaa Haavisto-asiaan. Koitetaanpa opetella sitä luetun ymmärtämistä nyt siellä Blurris. Itse asiassa minulle on tuo sinun ajama asia aivan sama.