Jos tälle linjalle lähdetään, niin Razmyar on tullut sodan runtelemasta maasta Suomeen ja integroitunut aika hyvin, ainakin minun mittapuillani.
Toisin kuin tämä koulukiusattu, siviilipalveluksen käynyt mies jolle koko siivilipalveluksen käymisen mahdollisti hänelle vasemmistolainen mies nimeltään Pekurinen.
Uskallan myös väittää, että Razmyar on ollut hyödyllisempi Suomelle kuin tämä kaveri joka on tuhlannut aika monen mielestä yliopistomme rahoitusta jonkun muinaisen kirkkoslaavin tutkimukseen.
Eli kyllä, mielummin ottaisin koko Suomen täyteen Nasiman kaltaisia ulkomaalaistaustaisia ihmisiä jotka eivät ole katkeroituneet koulukiusaamisesta ja muuttuneet näköalattomiksi homoja (ja heidän ampumisella julkisesti miettiviksi) ja muita vähemmistöjä viihaaviksi näköalattomiksi luuseriksi.
Oon tehnyt kotiläksyni Halla-ahosta. Näköalaton ja katkeroitunut etnonationalistinen älykäs mies, ainakin minun mielestäni.
EDIT: Lisätääs löylyä vielä:
Hyvä kuva keskimääräisestä Halla-ahon kannattajasta. Huivi ja aurinkolasit päässä oikeussallissa. Kyllä me vasemmistoonkin päin kallellaan olevat osataan tarvittaessa tälläinen öyhöttäminen, jos tälle tielle lähdetään