Tällaisesta asiasta todistelu aka. mutuilu on ihan yhtä ontuvaa tekee sen kummalta puolelta tahansa. Mut joo, voin mä tässä nyt yhtä vahvana todisteena sanoa, että vain suomalainen on niin kateellinen, että on valmis maksamaan satasen, ettei naapuri saa viittäkymppiä ja hyvänpäiväntoivotuksia ilman, että itse saa. 20 vuotta sitten ois ollut vaikea kuvitella, että 2020 eletään maailmassa, jossa ihmiset oikeasti pahoittaa mielensä ja vinkuu siitä, että jollekin toiselle toivotetaan jotain hyvää, aivan kuin se olisi jotain pois itseltä.Itse et viittsinyt esittää yhtään mitään todisteita vastakkaiden väitteidesi tueksi ja todella todennäköistä että twitteristäkin löytyy toinenkin kokoomuslainen joka on samoilla linjoilla jos minun feedistäni löytyy 1 tällainen ja minulla on varmaan alle promille twitterin kokoomuslaisista seurannassa.
Joka tapauksessa se, että jossain on uskoaksesi jotain ei ole sama asia kuin että olisit itse käynyt toteamassa, että niin todella on, eikä sitä asiaa voi silloin myöskään tuoda siten esille. Mutta populismissa ja muissa vastaavissa uskonnoissahan sitä eroa ei ole koskaan oikein taidettu tai haluttu ymmärtää.