Okei. Mä taas nään noi muut menee hinnalla millä hyvänsä -jutut ihan perusjuttuna politiikassa, siis kannattajien keskuudessa. Mun mielestä kaikkien puolueiden kannattajat sanovat kuinka se ja se myi perseensä, jotta pääsisi hallitukseen. En toki osaa sanoa, kuinka yleistä tuo on minkin puolueen kannattajissa.Ei. Alunperin kommentoin lähinnä tuota että monesti olen lukenut persukannattajilta tekstejä joissa kertoillaan että muut menee hinnalla millä hyvänsä ja persut ei ja se on hyvä juttu. Siitä muodostuu ajatus että persut joko on tekemässä kompromissejä tai ei ole. Taaskin siis sieltä kannattajanäkökulmasta. Oikeasti oletan että tekevät kompromissejä ihan niinkuin muutkin mutta luultavasti vähemmän ja mutuna veikkaan ettei sinne hallitukseen ihan niin paljoa halutakkaan, koska kannattajille ne kompromissit luultavasti ei kelpaa samalla tavalla kuin muiden puolueiden kohdalla.
Olipas taas sekavasti selitetty... Toivottavasti tuosta nyt saa kuitenkin langan päästä kiinni![]()
Mutta Persuista, edelliseen hallitukseen mun nähdäkseni mentiin lähes hinnalla millä hyvänsä. Varmaksi en pysty sanomaan, mutta siinä käsityksessä oon, että kaikista vähiten Persujen asioita ajettiin hallituksessa. Ja tämä oli iso syy sille, miksi Persujen kävi miten kävi. Tätä silmällä pitäen, en pidä ollenkaan kummallisena, että nimenomaan sanotaan, ettei hinnalla millä hyvänsä.