Avaa vielä mikä se perussuomalaisten kannattama laki on, mulla mennyt ohi?
Eikös koko halpatyö ongelma ratkea tukia heikentämällä. Enää puuttuu se puolue joka sen suostuu tekemään. Itse lähtisin asumistuista liikkeelle ja siirtäisin työmatkavähennyksiin sieltä säästettyä rahaa.
Kannattaa lukea ne viestit, joihin vastasin. Siirstin ketjusta toiseen koska meni jo ohi aiheen mutta linkit quotessa ohjaa oikeaan. Tässä lähdettiin siitä, että tänne ei haluta matalapalkkaduunareita ulkomailta eikä haluta järjestelmää muuttaa niin, että ne löytyy sisältä. Oletettavasti silti halutaan, että ihmiset voi palveluita ostaa ja tekevät töitä elääkseen -> umpisolmu koska nykyisellään äärimmäisen harvalla on mahdollisuus ostaa toisen työtä ja siksi korkeasti koulutetutkin tekevät itse ne hommat, joita kouluttamatonkin osaa mutta ei viitsi tehdä kun ei ole pakko.
Mitä useampi tekee töitä, sitä vähemmän tarvitsee verottaa ja sitä useammalla on mahdollisuus ostaa kotimaista työtä. Voisi auttaa siihen kotimaisten kulutustuotteidenkin olemattomaan valmistamiseen jolloin voisi kuluttaa kotimaista.
Muuten oon ihan samaa mieltä viestisi lopusta
2e/h on ihan käypä liksa monissa maailmankolkissa
Mutta tässä ketjussa pelkkä olkiukko koska kukaan ei sellaisesta ole puhunut eikä nykyisellään olla lähimaillakaan.
Eli kapitalistisen järjestelmän?
Missä järjestelmässä ihmisellä on paremmat mahdollisuudet kohentaa omaa osaansa kuin kapitalistisessa? Tietenkin kontrolloidussa kapitalismissa, joka huolehtii niistä jotka eivät millään voi itse selvitä mutta ei pummeista.