• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Siedätetään kyllä, mutta mihinkään noista mainitsemistasi asioista ei tarvitse käyttää väkivaltaa. Eläimet yleisesti totutetaan uusiin asioihin etäältä ja siirrytään lähemmäksi vasta, kun uusi asia ei enää herätä reaktiota. Esineitäkin voi heittää kohti hevosta osumatta hevoseen. Tämän ansiosta ne kykenevät väkijoukossa olemaan

Älä nyt pilaa hyvää tunnekuohua ikävillä faktoilla.
Ikävä pilata tunnelma faktoilla, mutta tuollaista eläintä ei voi laittaa liikenteeseen ennen kuin tietää miten se reagoi arvaamattomista suunnista tuleviin iskuihin. Se olisi vaarallista kaikille.
Olen itse harrastanut hevosia koko teini-iän, sittemmin tajusin, että ratsastuskin on eläinrääkkäystä.
Hevosille on jo epämukavaa, kun poliisi röhnöttää niiden selässä ja vetää suitsista.

Tässä jutussa sanotaan, että hevosia mätkitään putken kaltaisilla esineillä. Toisella artikkelissa näin kun niitä heiteltiin palloilla. Poliisit tietysti kaunistelevat asioita ettei tule paha mieli lukijoille.

Ikävä pilata tunnelma faktoilla, mutta tuollaista eläintä ei voi laittaa liikenteeseen ennen kuin tietää miten se reagoi arvaamattomista suunnista tuleviin iskuihin. Se olisi vaarallista kaikille.
Olen itse harrastanut hevosia koko teini-iän, sittemmin tajusin, että ratsastuskin on eläinrääkkäystä.
Hevosille on jo epämukavaa, kun poliisi röhnöttää niiden selässä ja vetää suitsista.

Tässä jutussa sanotaan, että hevosia mätkitään putken kaltaisilla esineillä. Toisella artikkelissa näin kun niitä heiteltiin palloilla. Poliisit tietysti kaunistelevat asioita ettei tule paha mieli lukijoille.
Jo otsikon esikatselussa sanotaan "lötköpötköillä". Lötköpötköllä voit "mätkiä" vaikka kolmivuotiasta ja ainoa "haitta" on ääni. Tiedätkö mikä on 'lötköpötkö'?

Ja taas kerran "uutisesi", eli mielipidekirjoitus on vuodelta 2016. Hätäinen googlettelu oman agendan ajamiseksi? Netistä kyllä löytää ihan kaikkea omaa agendaa ajamaan, sen tietää jokainen nettiä joskus elämässään käyttänyt.

Varmaan mielestäsi myös koira tai kissa lemmikkinä on eläinrääkkäystä. Oletanko väärin? Jos en, niin miksi en? Koira kuuluu luontoon susilauman kanssa ja kissa metsästämään ties mitä jyrsijöitä ja siivekkäitä.

Statistiikka

Viestiketjuista
294 704
Jäsenet
80 750
Uusin jäsen
onlyantti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom