Purrahan kaipasi kontekstia, nythän sitä on aika kovasti tarjolla hänen itse kertomana. Kuten aikaisemmin olen maininnut, niin tämä hallitus kaatuu viimeistään syksyllä koska RKP:llä hirttää kiinni. Orpo tietää tämän, sekä sen että nyt ei uhkapeli toiminut. Orpo laitto panokset pöytään, mutta unohti että aina voi pyörähtään myös siihen nollaan. Olen todella,todella ihmeissäni jos nähdään vuoden vaihteessa vielä hallitus missä persut mukana. Eikä he selkeästi halua sitä itsekkään, koska niin lapsellista ja ihan vitun tyhmää sekoilua edelleen päivittäin heidän poliitikoilta.
”Eksoottisia lapsia... ei prkl” – Riikan viesteissä kohteina ovat muslimit, homot, romanit ja afrikkalaiset"
”Riikan” viesteissä kohteina ovat muslimit, homot, romanit ja afrikkalaiset
Nimimerkki ”riikan” kirjoitusten yhteispituus on yli 160 000 merkkiä. Niiden ansiosta Riikka Purra sai kutsun Suomen Sisun Keskiviikkokerhoon.www.iltalehti.fi
Ja jos lisää haluaa niin tässä hyvä esimerkki upeasta työstä toimituksessa.
Työmatkallaan ”riikka” kertoo kohdanneensa lastenvaunuja työntävän naisparin. Hän kommentoi naisten ulkonäköä halventavasti.
– Näin tänään työmatkalla lesboparin, jolla oli sateenkaarilippu lastenvaunuissa, sitten sen vaunun päällä oli sellainen sateenkaarikangas (sadekangas?). Naisilla oli vaaleat, palaneen näköiset hiukset, pitkä tumma juurikasvu ja molemmilla samanlaiset mustat tuulenpitävät ulkoilutakit ja rumat, ei-istuvat farmarit. En nähnyt kovin tarkasti. Lenkkarit vilkkuivat. En ole nähnyt ikinä heteroparia työntämässä vaunuja, joissa olisi koristeena heterosymboleita. Ajatelkaapa vaunuja, joissa olisi uros ja naaras merkkilippu! (Viesti numero 103)
Koko viesti, josta käy ilmi että tuo iltalehden "riikan" suuhun laittama teksti olikin ilmeisesti Minna Jokisen blogista lainattua tekstiä :
Nimi : | riikka |
Kotisivu : | http://minnajokinen.blogspot.com/ |
Viesti : | Lesbo puussa! Oltiin viikonloppuna ihmettelemessä Pridemenoja. Kotimatkalla Kallioon nähtiin Kaisaniemen terassin kohdalla lesbo puussa. Siellä se heilutti sateenkaarilippuaan ja huuteli iskulauseitaan: "Olen homo, olen homo, olen ylpeä siitä." Tyttöystävä oli sammuneena puun juurella. Ihmiset jäivät tuijottamaan heitä. Yhtäkkiä puussa oleva lesbo lähes tipahti puusta, meni puun taakse pissalle ja huusi: " Ootteko muuten nähny kun lespo kusee?" Ollaan nähty! Ihan saman lailla virtsaavat kuin heterotkin, paitsi hetero pissii ilman sateenkaarilippua. On niitä onneksi hauskojakin lesboja, jotka nauravat tuolle homoikonisoinnille ja sateenkaariymmärrykselle. Kuten tämä Jokisen Minna. Näin tänään työmatkalla lesboparin, jolla oli sateenkaarilippu lastenvaunuissa, sitten sen vaunun päällä oli sellainen sateenkaarikangas (sadekangas?). Naisilla oli vaaleat, palaneen näköiset hiukset, pitkä tumma juurikasvu ja molemmilla samanlaiset mustat tuulenpitävät ulkoilutakit ja rumat, ei-istuvat farmarit. En nähnyt kovin tarkasti. Lenkkarit vilkkuivat. En ole nähnyt ikinä heteroparia työntämässä vaunuja, joissa olisi koristeena heterosymboleita. Ajatelkaapa vaunuja, joissa olisi uros ja naaras merkkilippu! |
Vieraskirja | |
| 13. elokuuta 2008 14:10:42 |