Itse olen jo vähän kypsä tähän jatkuvaan skandaalien kaiveluun, mielensä pahoitteluun ja niissä loputtomasti kieriskelyyn. Näitä kun löytyy kaikista puolueista. Milloin "kaikki kehä-III:n ulkopuolella naivat serkkujaan", lähetellään teksti- tai whatsapp viestejä, juhlitaan, syödään aamupaloja, pidetään vääränlaista kravaattia tai ihmetellään 15 vuotta vanhoja kirjoituksia. Viikkokausia haastatellaan, jutellaan ja päivitellään turhanpäiväisiä uutisissa, A-studioissa ja muissa. Toki asioista pitää uutisoida ja sananvapauden toteutua, mutta loputon jauhaminen näistä saa itseni vaan skippaamaan uutiset. Luulisi olevan oikeitakin ongelmia ratkottavana ja uutisoitavana kuin näitä. Turhaa resurssien ja ajan tuhlausta tämä.
Purran kirjoituksista sanoisin, että aika moni ihminen on ajatellut ja sanonut ääneen melko sairaita ja julmia asioita muista ihmisistä pikapäissään kiivastuessaan. Johtui se sitten itseen tai läheisiin kohdistuneesta väärinkäytöksestä, rikoksesta, uhasta, pettymyksestä tai vastaavasta. Tyhmää on on ollut purkaa tuo julkisesti "v*tun änkerit..." tyylisillä viesteillä, mutta itse en juurikaan anna painoa moisille purkauksille. Oli kyseessä minkä puolueen edustaja hyvänsä... siinähän päästelevät höyryjä. Jotenkin nykyään lähtenyt hommat laukalle niin, että jos joku on mennyt möläyttämään jotain tyhmää, niin kohta ollaan mukamas 100% natsismin tiellä ja alistetaan kaikki kansalaiset. Ja se Suomikuva... veikkaan että ulkomailla selataan lehti / nettisivu, nähdään raflaava otsikko natseista Suomessa ja unohdetaan homma kokonaan seuraavan uutisen kohdalla.