Onko täällä moni saanut asennettua ilmalämpöpummpua ha:n? Mulla olisi tarkoitus se tehdä, mutta ongelmia saada tuo tokeni pumpusta ulos...
Mulla siis Samsungin uusi pumppu, joka pitäisi vastata portissa 8888 (new generation, REST API). Pumppu on jo liitetty kodin iot-verkkon, saanut ip-osoitteen, vastaa pingiin ja liitetty SmartThingsiin, mutta toketia en siltä saa ulos ohjeilla. Tosin ei vastaa telnet pyytöön portissa 8888. Yritykset tehty Windows 10 koneella, admistrator tunnuksilla ja cmd:llä
Unifin päästä näkyy, että verkossa
Ping vastaa
Telnet ei tosin onnistu porttiin 8888
ja kun sitä toketia pythonilla yrittää saada ulos tokenia niin virheilmoitusta pukkaa koska yhteyttä ei voida muodostaa.
Skannis myös laitetta nmapin avulla, mutta vähän heikkoa

Tässä vielä ihan hyviä ohjeita / linkkejä, joiden avulla yritin. Tipsejä otetaan vastaan
www.creatingsmarthome.com
community.home-assistant.io
Mulla siis Samsungin uusi pumppu, joka pitäisi vastata portissa 8888 (new generation, REST API). Pumppu on jo liitetty kodin iot-verkkon, saanut ip-osoitteen, vastaa pingiin ja liitetty SmartThingsiin, mutta toketia en siltä saa ulos ohjeilla. Tosin ei vastaa telnet pyytöön portissa 8888. Yritykset tehty Windows 10 koneella, admistrator tunnuksilla ja cmd:llä
Unifin päästä näkyy, että verkossa
Ping vastaa
Telnet ei tosin onnistu porttiin 8888
ja kun sitä toketia pythonilla yrittää saada ulos tokenia niin virheilmoitusta pukkaa koska yhteyttä ei voida muodostaa.
Skannis myös laitetta nmapin avulla, mutta vähän heikkoa

Tässä vielä ihan hyviä ohjeita / linkkejä, joiden avulla yritin. Tipsejä otetaan vastaan
Guide: Samsung A/C to Home Assistant – Creating Smart Home
www.creatingsmarthome.com
Climate_IP - ClimateDevice for IP based units (not only Samsung AC)
Hi Everyone, I’ve done a custom component for controlling my Samsung AC unit. After that I did it more flexible and I think that it’s ready to work with other IP controlled devices. At this moment component supports: Samsung AC units available at port 8888 (new generation, REST API) Samsung...
community.home-assistant.io