Telaketju88
Tukijäsen
Olen itse laittanut vastaaviin tiloihin shellyn pistorasian ja porssarista säätänyt pakkolämmitysajan (paljonko maksimissaan on pois päältä ennenkuin lämmittää) ja sitten se etsii vuorokaudesta halvimmat tunnit ja pyrkii lämmittämään niin.En ole lukenut tätä massiivista viestiketjua läpi mutta en ole löytänyt hakemalla vastausta tarpeeseeni. Tarvitisisin 3 x 6 m työmaaparakkiin parin pienen patterin ohjaukseen pörssisähköä ymmärtävän ratkaisun. Tarkoitus olisi vain pitää koppero plussan puolella, ettei ala muodostumaan kosteutta, mutta jos sähkö on halpaa lämpötilaa voisi silloin olla enemmän. Minulla on talossa lattialämmityksessä themo käytössä ja se on helppo. Ratkaisu saisi olla helppo ja luotettavasti toimiva kuten mielestäni themo on. Lisäksi on yksinkertaisia automaatiota tuya smartilla toteutettuna ja talossa/tallissa kattava wifi/ethernet verkko jonka saa jatkettua parakkiin helposti. Sopiiko themo sähköpattereiden ohjaukseen ja jos niin miten tarkalleen toteutettuna? Lattialämmitysanturi ei lie toimi ilmasta mittaamiseen? Yksi vaihtoehto olisi tietysti vaihtaa patterit älymalleihin. Adax wifi pattereita onkin muutama kappale talossa mutta ne ei tietty pörssisähköä ymmärrä. Mikä lien sitten järkevin kombinaatio.
Noita plugeja jos on ympäri kiinteistöä niin ne yhdistyy toisiinsa ja jatkaa sitä wifiverkkoa kun laittaa betaominaisuuden päälle