Muuhun ei tietoa, mut Aqaran hubi on Verkkokauppa.comissa ja Powerissa alessa nyt 39,90€. Tuolla saat suoraan toimimaan nuo sensorit, jos kuitenkin Homebridge on tulossa niin voi harkita myös Conbee/Raspee USB-tikkua mistä Zigbee-hubi - en tiedä toimiiko tuon Aqaran kanssa muut laitteet vai onko vika käyttäjässä?
Itse ostin tuon Aqaran nyt kun meni Raspin ja Homebridgenkin asennuksessa (tai itse asennus oli suht virtaviivaista valmiilla imagella, mutta laitteiden lisääminen (pluginit) tuottaa tuskaa).
Meni kalja jos toinenkin ja alkoi suoranaisesti vituttamaan

- 5min meni Aqara hubilla out of the box ja sensorit HomeKitissä näkyvissä. Nyt täytyisi vaan löytää tapa saada nuo ei muut Ei-Zigbee Xiaomin laitteet (kamera, pölynimuri, ilmanpuhdistin) yhdistymään Homebridgeen. Luulin, että menisi tuon Aqaran kautta helposti, mutta ilmeisesti olin väärässä ja tarvitsen tuon Conbee/Raspee hubin jos oikein ymmärsin. Täytyy perehtyä ajan kanssa hieman ja alkoi 15 vuoden takaiset koodausopinnot muistumaan mieleen

ja sama juttu tietty Ikean valoilla - ne sain Ikean Apin kautta suoraan HomeKittin mutta ilmeisesti Aqara toimii vain omilla vehkeillään toisin kuin ymmärsin.