Juu, tuo HA:n päivitys on aikalailla tehokas hajottamaan asioita. Nytkin kun katsoo tuota 2023.6 ja 2023.6.1 välistä korjausten määrää niin melkoisesti on korjailtu taas käyttäjäraporttien perusteella asioita. Yleensä tuo kuun ensimmäisen päivitys hajottaa paljon asioita ja siten seuraavissa korjaillaan niitä urakalla. Itse olenkin ottanut tavaksi että päivittelen HA:ta vasta joskus kuun puolivälissä tai loppukuusta niin suurin osa uuden releasen bugeista on jo korjattu ja ihan kaikki ei hajoa.Sama. Sekä aurinkopaneelien integraatio hajoo usein kun ha päivittyy.. seuraavalla päivityksella saattaa taas alkaa toimimaan tai sitten ei....
Voisivat kyllä testailla vähän paremmin noita kuukausittaisia päivityksiään, lähes joka kuussa on .1 ja .2 -versiossa kymmenittäin korjauksia hajonneisiin asioihin ja tasan joka kerta kun olen itse erehtynyt aikanaan päivittämään tuohon kuukauden ekaan versioon niin jotain itselle oleellista toiminnallisuutta on hajonnut. Onneksi ajelen HA:ta virtuaalikoneessa niin voi ottaa snapshotin ennen päivitystä ja palata siihen jos päivitys hajottaa liikaa kaikkea.