Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Tulee kiinni Victronin Multiplus 48/5000 GX invertterilaturiin kunhan saan sähkärin paikalle kytkemään sen. Home Assistant tarjoilee Victronille talon kulutusdatan ja aurinkosähkön tehodatan. Talon kulutus saadaan P1 portista itse rakennellun piirilevyn kautta ja aurinkosähkötiedot OpenDTU laitteella.aikas edukas. talon akuksi? millaista älyä saat laitettua oheen?
Jep. Tulee kiinni Victronin Multiplus 48/5000 GX invertterilaturiin kunhan saan sähkärin paikalle kytkemään sen. Home Assistant tarjoilee Victronille talon kulutusdatan ja aurinkosähkön tehodatan. Talon kulutus saadaan P1 portista itse rakennellun piirilevyn kautta ja aurinkosähkötiedot OpenDTU laitteella.
Victron osaa perus ESS toiminnon, jossa akku ladataan ylimääräisellä aurinkosähköllä ja puretaan kun kulutus ylittää tuotannon. Victronilla on myös Dynamic ESS joka osaa latailla akkua halvalla ja sopivassa tilanteessa myydä kalliilla. Jos nämä ei riitä niin Home Assistantilla voi ottaa ohjauksesta kopin ja kikkailla varttinettojen sun muiden kanssa, mutta veikkaan että Dynamic ESS riittänee.
Yksi kappale 16A johdonsuojan taakse. Reilu 3,6kW teho riittää helposti kattamaan talon tarpeen. Olen seuraillut vaiheita ja meidän naapurustossa L1:n jännite on tyypillisesti matalin, joten kytketään laite siihen.