Alkaa olemaan aika absurdi tämä maskigate, siis se miten on toimittu, ei se mitä tuli ostettua. Fiksunkin kaverin luottokortinnumero voidaan hakkeroida, mutta tässä tapauksessa on pikemminkin lähetetty se vastauksena nigerialaiskirjeeseen kiltisti itse.
Alkaa pikkuhiljaa mietietyttää, että voiko asia oikeasti olla näin farssimaisen huonosti hoidettu, vai onko kyse ihan vaan korruptiosta. Asia on todellakin syytä tutkia tarkkaan, enkä nyt tarkoita sitä mitä roskaa ne maskit ovat, vaan miten asia on voitu hoitaa näin.
Näinpä. Olen tässä päivän mittaan miettinyt useaan kertaan, että mitään näin älytöntä kohellusta ei ole Suomessa tullut vastaan sitten legendaarisen hiihtoskandaalin parikymmentä vuotta sitten. Olen niin vanha, että hyvässä muistissa kaikki huoltoasemalle unohtuneet lääkärilaukut ja katkotut sauvat.
Mutta tää menee kyllä vielä hurjemmaksi Helvetin Enkekeineen ja kahteen kertaan (?) maksettuine rahoineen. Vai oliko se niin, että Jylhän jäädytetyillä varoilla piti vielä jotain maskeja olla tulossa? Joista myyjä itse (Jylhä) ei mystisesti oikein edes tiennyt, että monta koneellista niitä tulee. No, mitäs pienistä yksityiskohdista.