Linkkasin videon käsittääkseni ihan sääntöjen mukaan jossa viittasin videolla näkyvään tilastoon. Sinä et vaivautunut edes katsomaan videolta kohtaa, mihin tein suoran linkin, mutta koet hyväksi ideaksi suoltaa useamman viestin verran offtopiccia? Jos sinulla ei ole mitään todellista kommentoitavaa, etkä halua edes katsoa videota, niin eikö olisi parempi vain olla hiljaa?
Ja kun olet huolissasi tuosta polarisoituneesta binäärimaailmasta: eikö sinua huolestuta, että lukuisat ihmiset suoltavat tuohonkin videoon satoja viestejä rokotevastaista agendaa, vaikka itse videon sisältö kertoo itse asiassa päinvastaista? Minun mielestäni tuo on nimenomaan sitä typerää öyhöttämistä, kun ollaan päätetty että kyllä se rokote on nyt ylikuolleisuuden takana ja kaikenlaiset päinvastaiset tilastot sivutetaan sujuvasti. Sanot vastustavasi disinformaatiota ja epärehellisyyttä, joten eikö sen pitäisi päteä tässäkin asiassa?
Jotenkin nyt vaan jää sellainen kuva, että on ihan ookoo jos ihmiset suoltavat antivaxx-propagandaa netissä, mutta viranomaisten sanomisiin ei ole luottamista, kun menivät tuhmeliinit tekemään kaikenlaisia ikäviä rajoituksia pandemian aikana.