Itse en ottanut rokotteita, vaikka en "rokotevastainen" olekaan.
Ja nyt tuli ensimmäistä kertaa korona, maanantaina alkoi 38-39 kuumeella ja kuumetta on nyt pitänyt hyvin lievän nuhan ja yskän kera, sekä lievää kurkkukipua + makuaisti katosi. Ei kovin kiva olo mutta lievempää toistaiseksi kuin paha influenssa.
Testejä olen myös tehnyt aina kun on ollut jotain oireita.
Baareissa/bileissä en ole käynyt kun ei kiinnosta päihteet ja bileet, harvemmin tulee muutenkaan käytyä missään yleistötapahtumissa. Mutta esim kahtena kesänä tuli pyörittyä 7-10 päivää lontoossa ihmisvilinässä ilman tartuntaa.
Että saattaa se jossain vaiheessa kohdalle osua, itsekin ihmettelin että miten ei itselle tule kun kaikki rokotetut tutut on saaneet koronan monta kertaa jo.
Omasta näkökulmasta ihan hyvä että noita yleisötapahtumia ja baareja pistettiin kiinni, jos kyseessä olisikin ollut todella tappava kulkutauti niin jälkikäteen asia olisi ollut voi voi. Ja toisaalta olisi ollut ihan ok antaa kunnon sanktiot kaikille "salabileisiin" osallistujille, koska ei se ryyppäys ja biletys nyt vaan voi olla niin tärkeää että ei voi hetkeksi lopettaa. Ja toisaalta jos ihmiselle on tärkeintä vain ryypätä ja bilettää, niin on aika turha yhteiskunnan jäsen.
Varmaan jos oikeasti tulisi joku espanjantauti potenssiin 10 niin edelleen narsistinen jengi juoksisi bileissä ympäri maata ja ulkomaita kun "wää mulla on oikeus!"