Mitä se vakava on? Riittääkö teholle moneksi viikoksi, jonka jälkeen ei kirjoittaminen ja puhuminenkaan ym sujunut.No kenellä olit oikeasti tavannut vakavan koronan vai onko kokemuksesi pelkästään median pelottelusta? Itse nyt en nähnyt kenenkään koronasta vakasti sairastuneen ja olen kärsinyt rokottamattomana Omicron Ba2-variantin. Oli lievin flunssa ikinä lukuunottamalla vajaan vuorokauden suht korkeaa kuumetta, lievää väsymystä ja yskimistä lukuunottamatta en ollut millään tavalla kipeä. Työkaverit sairasti rokottamattomana Wuhanin version ja olihan se osalla selvästi pahempi - osalla siinäkin tosin lievien oireiden takia se kotona pysyminen oli vaikeaa.
Ja onhan se nyt aivan selvää että mitään tutkimustulosta ei ole tullut että koronassa mikään muu ei aiheuta vaaraa terveydelle kuin itse piikkiproteiini. Sen ottaminen suoraan geeniterapiana flunssaviruksen sijaan ei varmasti paranna kenenkään terveyttä - hyvin yksinkertaisesti jos piikkiproteiini on ongelma kuten kaikki tutkimukset näyttävät osoittavan mahdollisimman vähäinen altistuminen on hyväksi. Nykyiset koronarokottteet paitsi itse pistävät elimistön tuottamaan kyseistä piikkiproteiinia myös alistavat itse koronavirukselle ja sen taudin pitkittyneille muodoille - kannattaa taputtaa itseään selkään jos on selviytynyt tämän propagandakoneiston jäljiltäkin ilman kyseisiä piikkejä.
Vai pitääkö kuolla, että pidät tilannetta vakavana?
------------
Maailman ihmisistä on rokotettu länsimaissa yli 3/4:osaa ja äärimmäisen harvalla on ollut pahoja ongelmia. Se että itselläsi oli hyvä tuuri koronan kanssa ja selvisit ehkä helpolla (tosin verisuoniesi tukkeutumiastetta ei tiedä, ehkä vielä kymmeniin vuosiin, jos olet nuori) ei merkitse mitään kokonaiskuvassa.
Fakta on, että koronan takia koko maailmassa oli täysin pakko ottaa ennennäkemättömät rajoitukset käyttöön. Joissain maissa yritettiin räpiköidä, mutta ei siitä mitään tullut pakko oli jossain vaiheessa rajoittaa.. Viimeistään kansalaiset itse tajusivat rajoittaa, kun homma meni pahasti vituiksi..