No mitä helvettiä nyt? Hei pahoittelen, jos meni mun viestit tunteisiin tai mielipiteeni eivät ole anonyymillä forumilla tarpeeksi suosittuja. Minä kuitenkin vastasin toisen kirjoittajan kysymykseen, johon sun piti tulla jauhamaan perään nollapostauksella.Tosi vaikea ymmärtää, miksi jatkat tota vänkäämistä täällä. Jos olet sitä mieltä, että lentoyhtiöillä ei olisi pitänyt olla oikeutta rajoittaa koronapositiivisten lentomatkustusta, niin tämä mielipiteesi on jo kuultu. Voin kertoa, että olet aika yksin mielipiteesi kanssa. Ei täällä kukaan järkevä vastakkaista mielipidettään muuta tuon vänkäämisen johdosta, voi käydä jopa päinvastoin.
Minä olin kuitenkin koko koronajan töissä ihmisten kanssa ja altistuin joku 200 kertaa. Siinä sitten hieman kyseenalaistin onko meidän kansanterveys oikeasti siitä kiinni, koska baarit menee kiinni tai onko varusmiespalveluksessa kaikilla paskainen ja hikinen kankaanpala suun edessä 365 päivää kellon ympäri. Tai mitä hyötyä on rokotteesta johonki varianttiin mitä ei ole ollut pariin vuoteen enää olemassa. Mut hei mähän olen varmasti yksin näiden mun tyhmien mielipiteiden kanssa ja jos sulle tulee paha mieli niin ei muutakun hyvät viikonloput vaan sitte sinne.