Asenteestasi päätellen et ole tainnut rokotteitakaan ottaa...?Jotenkin mietin, että miten te saatte sen? Kaksi kertaa olen käyttänyt käsidesiä ja maskia vain työnantajan pakollisen määrän. Olen siis koko ajan ihmisten kanssa tekemisessä ammatissani. Kerran flunssa 2019-2023, joka tuntui niin pahalta, joten päätin ensimmäisen ja viimeisen testauksen tehdä ja silloin negatiivinen tulos viralliselta testauspisteen aivokuoren pyyhkimiseltä. Tai ainakin sinne se keppi tuntui menneen.
Minulla on monia työkavereita, jotka ovat koronan sairastaneet 1-3 kertaa. Kukaan ei ole kuollut tai mitään muutakaan vaikutusta koronalla ei ole ollut kuin sairasloma. Ja mielestäni he ovat pysyneet vähintään yhtä tyhminä kuin ennen sairastumista.
Toki monilla on röökiä, nuuskausta, läskiä ja huonoa kuntoa, mutta onko tuo suoraan se syy? Entäs sinulla?
Anyway, muistelen kuulleeni, että 10 prosentilla ihmisistä olisi luontaista immuniteettia koronaan, eli heille ei tuu, ei millään.
Ehkä sitten kuulut heidän joukkoon.
Jos kuitenkin olet tuurilla seilannut tähän asti, niin nyt kun tämä kraken-variantti leviää, niin siltä tuskin voi kukaan enää välttyä edes tuurilla...