Ihan mielenkiinnolla kuulisin millaisia oireita olette rokotteesta saaneet. Siis lyhyesti ilman liikaa offaria.
Vaimo sai ensimmäinen piikin Modernalta. Oireita ei tullut vielä tuntien sisään. Oletimme kaiken olevan kunnossa. Myöhemmin rokotusalue alkoi kutisemaan ja koko käsi oli ihottumassa. Toinen piikki oli Pfiezer. Oireita ei ole ollut muutamiin viikkoihin. Kaiketi ei tule.
itse sain ekana piikkinä Pfiezerin. Sama kuin vaimolla. 15min odotin ja lähdin pois. Vuorokauden sisään alkoi rinnassa poltteet, migreeniä esiintyi monta kertaa vuorokaudessa, kutinaa esiintyi pitkin kehoa ja muuta ongelmaa mitä tähän en mainitse, ettei rokotetta vastustavat käytä tekstiä hyväksi. Ongelmia oli siis viikoja päivittäin.
Puikko testi epäonnistui. Kipu oli myös elämäni kovin. Edes peukalon repeäminen sähkötyökalun haukatessa siitä ei sattunut niin paljoa. Kurlaus testejä olen tehnyt 4. Viimeisen tein kun sain tartuntaepäily soiton. Kaikki testit negatiivisiä.
Maskia en ole käyttänyt missään ja turvavälejä en ole noudattanut. Olen matkustellut huoletta. Kuitenkin olen ajatellut, että en rokota itseäni enempää, koska en tahdo kärsiä viikkoja rokote oireista. Sitä suomalaista nenäsumutetta voisin testata. Olen varma, että seuraava piikki aiheuttaa pahemmat oireet.
Tähän ketjuu laitoin aiemmin, mutta laitetaan uudestaan. Ensimmäinen oli Pfizer, normi rokotuksen oireet, pari päivää olkapää vähän kipeä ei muuta. Toinen Modernaa torstaina, piikityspäivänä vain olkapää kipeä. Seuraavana aamuna olkapää todella kipeä, kosketusarka, punotti sekä tuntui kuumalta, noin puolen päivän aikaa alkoi tuntua kun flunssa olisi tulossa. Illalla olikin sitten jo olo kuin kunnon flunssassa, väsytti, paleli ym. oireet mitkä yleensä flunssassa. Kaikki sovitut hommat hoidin perjantaina, mutta la-su suosiolla lepäsin kun olo sen verran vetämätön. Maanantaina taas iskussa ja kohti uusia haasteita. Modernasta ilmeisesti tullut voimakkaammat reaktiot, tosin siinä annos on isompi, joten voi selittyä osaltaan sillä.
Kipu on jännä asia, itsellä lähti iso pala varpaasti (vaati leikkauksen) ja se ei sattunut ollenkaan. Nenästä on näyte puikolla otettu (aika ennen koronaa) ja ei kyllä tuntunut juuri missään. Kymmenittäin muita kipeämpiä vammoja tullut elämä aikana.