Joo oltiin siis ihan samaan aikaan kirjautuneena sisään joten mitään sellaista ei ole voinut käydä että olisi välissä tullut uusia. Kavereille ja vaimolle oli vaan täysin käsittämästtömästä syystä tarjolla vapaita aikoja aikaisemmin kuin minulle, samoja aikoja ei ollut näkyvillä kaikille ja vaikka tosiaan otin ekan rokotteen aikaisemmin.
Toi rokotuslinja teoria selittää tämän jos asia niin. Tosin todella epäoikeudenmukainen. Jo saisin tarjolle saman ajan kun mun kaverilla on niin saisin toisen rokotteen jo ennen ensimäistä ulkomaan työmatkaa syksyllä. Nyt joudun lähtemään yhdellä rokotteella joten tällä oikeasti vaikutusta.
Toi rokotuslinja teoria selittää tämän jos asia niin. Tosin todella epäoikeudenmukainen. Jo saisin tarjolle saman ajan kun mun kaverilla on niin saisin toisen rokotteen jo ennen ensimäistä ulkomaan työmatkaa syksyllä. Nyt joudun lähtemään yhdellä rokotteella joten tällä oikeasti vaikutusta.

Ne vuonna 1989 luodut patentit omistaa Salk Institute missä hän työskenteli tuolloin.