Tämä selittää kaiken.
Juu, koska yrittäjä paha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä selittää kaiken.
Mitä höriset...? Mitä kommenttisi liittyy mihinkään. Lähinnä typerä onlineri.Juu, koska yrittäjä paha.
Mitä höriset...? Mitä kommenttisi liittyy mihinkään. Lähinnä typerä onlineri.
...ja sitten mentiin henkilökohtaisuuksiin joka on jo säännöissä kielletty. Joo, lopetan keskustelun kanssasi tähänJuu, ja sun typerät one-linerit eivät ole typeriä koska yrittäjä. Koita nyt kasvaa aikuiseksi.
Minusta tämä osoittaa lähinnä sen, että jalkapallo on valtionjohtoa voimakkaampi entiteetti.Pointti oli se että jos aikuiset ihmiset tarvitsevat THL:n suositusta päätökseen että lähteekö Putinia tapaamaan, niin ei mene hyvin.
Tämä selittää kaiken.
Ei mitään. Se että joku heittää tähän väliin "olen yrittäjä", kertoo paljon keskustelijasta. Kun oikeat syyt loppuvat niin vedetään "ässä hihasta".mitähän tämä selittää`?
Ei mitään. Se että joku heittää tähän väliin "olen yrittäjä", kertoo paljon keskustelijasta.
En ole kommentoinut tätä joten en ota siihen kantaa. Kysy oikealta kommentoijalta sitä, en vastaa muiden kommenteista.niin siihen kun joku haukkui että pilaan monien yrittäjien elämän, totesin että olen itsekkin. Mitä se ny kertoo, kerro toki?
En ole kommentoinut tätä joten en ota siihen kantaa. Kysy oikealta kommentoijalta sitä, en vastaa muiden kommenteista.
Niin, jos heittää kommentin että olen yrittäjä. Mitä sitten, liittyykö itse aiheeseen. Jos liittyy niin perustele paremmin millä tavalla se liittyy koronaan.justiin mulle kommentoit että kertoo paljon keskustelijasta ja nyt ei sitten kerrokkaan
Niin, jos heittää kommentin että olen yrittäjä. Mitä sitten, liittyykö itse aiheeseen. Jos liittyy niin perustele paremmin millä tavalla se liittyy koronaan.
Niin, jos heittää kommentin että olen yrittäjä. Mitä sitten, liittyykö itse aiheeseen. Jos liittyy niin perustele paremmin millä tavalla se liittyy koronaan.
Niin ja kysyin että miten se liittyy että olet yrittäjä itse aiheeseen. Yrittäjistä jos keskustellaan niin puhe on niistä yrittäjistä jotka ovat kärsineet rajoituksista. Se että kertoo tässä ketjussa olevansa "yrittäjä" ei kerro yhtään mitään.keskusteluko ei voi vähän rönsyillä? Se liittyy siten että joku sanoi että pilaan monen yrittäjän elämän kun kävin Pietarissa, niin totesin siihen että olen itsekin yrittäjä
Niin ja kysyin että miten se liittyy että olet yrittäjä itse aiheeseen. Yrittäjistä jos keskustellaan niin puhe on niistä yrittäjistä jotka ovat kärsineet rajoituksista. Se että kertoo tässä ketjussa olevansa "yrittäjä" ei kerro yhtään mitään.
Kävin pietarissa katsomassa jalkapalloa. Olen yrittäjä. Selvä. Liittyy toki vahvasti kaikkeen."Yrittäjät kiittävät teitä" --> "Olen itsekin yrittäjä"
Ei liity mitenkään? Lue nyt niitä viestejä ennen kuin alat liikaa pätemään.
Kävin pietarissa katsomassa jalkapalloa. Olen yrittäjä. Selvä. Liittyy toki vahvasti kaikkeen.
Tämä keskustelu ei johda mihinkään joten jätän tämän vänkäämisen teille yrittäjille.
No heh, sen verran vielä vastaan että en todellakaan ole yrittäjä.Ok, yrittäjä olet sinäkin. Paha vaan että sun yritys jäi torsoksi. Parempi onni seuraavalla kerralla.
No heh, sen verran vielä vastaan että en todellakaan ole yrittäjä.
Hyvä, että kävit!Ketään ei varmaan voisi vähemmän kiinnostaa, mutta ei ole toivon mukaan off-topic:
minä menin tänä aamuna otille, pistettiin vasurin puolelle Comirnatyn toka satsi ja nyt on käsi kipeä.
Ei kuumetta, ei hullunhourailuja ym. Vissiin se 5G- sirukin deaktivoitui kropassani, koska meillähän on vittumaiset sisuskalut ihan jo sukuperintönä
Kyllä, miltei 100%:n varmasti olisi tullut, mutta miltei 100%:sen todennäköisesti Yli kuukauden myöhemmin, jolloin taas suurempi osa olisi saanut rokotteen ja varsinkin sen toisen piikin (Joita nyt etupäässä jaetaan).no eiköhän se sieltä tuu. Ilman Pietarin matkaajiakin. Mutta eikö nyt kun rokotteet on otettu niin se ei pitäisi olla vaarallista??
Koko kisojen järjestäminen (ylipäätään ja Pietarissa erityisesti) oli typerä teko UEFA:ta, etenkin live-yleisölle!Kyllä, miltei 100%:n varmasti olisi tullut, mutta miltei 100%:sen todennäköisesti Yli kuukauden myöhemmin, jolloin taas suurempi osa olisi saanut rokotteen ja varsinkin sen toisen piikin (Joita nyt etupäässä jaetaan).
On umpityperää matkustaa tässä tilanteessa maahan, jossa riehuu tarttuvinta laatua oleva koronan versio valtoimenaan. Asiahan oli täysin tiedossa ennen tuota kisamatkaa.
---------------
Saa nähdä, miten käy, firman kalenteri täyttyi ekan kerran pitkään aikaan tuossa pari 3 viikkoa sitten. Silloin, kun korona alkoi, niin kalenteri tyhjeni viikossa, kun hommat kusahti. Pahoin pelkään, että 2-3 viikkoa tästä ja sama homma.
Pahinta on jyrkkä edestakaisin sahaaminen. Monia asioita pitää valmistella (Esim kuukausi ja yli) ja niihin menee miestyötunteja, jotka maksaa. Lisäksi on byrokratiaa ym, joka kanssa maksaa..
Tuo koronan hakuturismi Venäjältä olisi kyllä todellakin saanut jäädä väliin. Tuo oli todella vastuutonta ja hölmöä toimintaa!
Mutta katsomossa oli hyvä fiilis.Suomalainen jalkapallofani sairastui koronaan Pietarissa, mutta toinen ikävä yllätys oli vielä edessä – ”Pääsenkö täältä koskaan pois?”
Suomalaismies on jäänyt jumiin pietarilaiseen Airbnb-asuntoon.www.is.fi
-= !! Eli, kun menet nyt Venäjälle !! =-
Ja JOS sairastut koronaan JA annat siellä positiivisen koronatestin (PCR).
Niin...
Sitten olet siellä, kunnes PCR antaa negatiivisen. Siihen voi mennä ilmeisesti kuukausia.
Kannattaa siis nyt ihan oikeasti miettiä, haluaako riskeerata. Tartunnan riski on kuitenkin todella suuri juuri nyt.
Ilmeisesti jotakin suomalaisia on Venäjällä juuri nyt "pidennetyllä lomalla!, loman loppu ei ole tiedossa!
Näyttö perustuu mihin?Mutta katsomossa oli hyvä fiilis.
Tällä hetkellä näyttä siltä että deltatartunnat ovat suomessa laskemaan päin. Niin kuin olettaa saattoi.
Jos ei olisi käynyt testissä niin olisi päässyt rajan yli kuten sadat muutkin positiiviset jalkapallo-fanit.
Päivälukemiin. Mihin muuhunkaan..?Näyttö perustuu mihin?
Ja mites ne päivälukemat on nyt menneet, viimeisen parin viikon aikana?Päivälukemiin. Mihin muuhunkaan..?
Mutta katsomossa oli hyvä fiilis.
Tällä hetkellä näyttä siltä että deltatartunnat ovat suomessa laskemaan päin. Niin kuin olettaa saattoi.
Miksi vertaat nyt siihen "pariin viikkoon" ..?Ja mites ne päivälukemat on nyt menneet, viimeisen parin viikon aikana?
Raketoivat? Mitä tarkoitat?Miksi vertaat nyt siihen "pariin viikkoon" ..?
Venäjän tartunnat relisoituivat tällä viikolla ja huipusta ollaan tultu alas päivittäin.
Jos lukutaito on tuota luokkaa niin kannattaako edes vastata tähän. Lainaat tekstiä jota en edes käyttänyt.Raketoivat? Mitä tarkoitat?
No, pistä nyt edes tämän viikon päivittäiset lukemat sitten. Toki kiinnostaa, mitkä ne lukemat oli ennen "Venäjä tempausta", joten siksi 2 viikon lukemat.
Koska vetosit niihin lukemiin, niin oletan, että sinulla on silloin ne lukemat saatavissa!
Eli pistäppä nyt ne lukemat tiskiin, kiitos.
Suomalainen jalkapallofani sairastui koronaan Pietarissa, mutta toinen ikävä yllätys oli vielä edessä – ”Pääsenkö täältä koskaan pois?”
Niin...
Sitten olet siellä, kunnes PCR antaa negatiivisen. Siihen voi mennä ilmeisesti kuukausia.
Kannattaa siis nyt ihan oikeasti miettiä, haluaako riskeerata. Tartunnan riski on kuitenkin todella suuri juuri nyt.
Ilmeisesti jotakin suomalaisia on Venäjällä juuri nyt "pidennetyllä lomalla!, loman loppu ei ole tiedossa!
Huom! Rokotettukin voi sairastua.
Kannattaisi pelata venäläistä rulettia heidän omilla säännöillä eli "hommata" negatiivinen PCR-testitulos jostain ja jatkaa matkaa...Suomalainen jalkapallofani sairastui koronaan Pietarissa, mutta toinen ikävä yllätys oli vielä edessä – ”Pääsenkö täältä koskaan pois?”
Niin...
Tyyppi muuten oli saanut ensimmäisen annoksen rokotetta ja oli viikon kuumeessa.
Toikin kertoo siitä, että yksi rokoteannos ei oikein vielä kesää tee eikä paljon kannata riskeerata itseään eikä lähimmäisiä yhden annoksen saatuaan.
Jos olisi saanut kaksi annosta niin todennäköisesti ei olisi tartuntaa saanut eikä etenkään oireita.
Harva meistä haluaa ihan välttämättä mitään "normi-influenssaakaan" sairastaa. Lisäksi koronan pitkäaikaisvaikutuksiin liittyy paljon kysymysmerkkejä.No ei kyllä ihmeelliset oireet olleet, pahimmillaan 38,5c kuumetta. Eli ei normi influenssaa kummempi hänellä kun oli yksi piikki pohjalla.
Pointti oli kait siinä että kuitenkin yhden rokotteen saaneena sairastui vain suht lievästi.Harva meistä haluaa ihan välttämättä mitään "normi-influenssaakaan" sairastaa. Lisäksi koronan pitkäaikaisvaikutuksiin liittyy paljon kysymysmerkkejä.
Harva meistä haluaa ihan välttämättä mitään "normi-influenssaakaan" sairastaa. Lisäksi koronan pitkäaikaisvaikutuksiin liittyy paljon kysymysmerkkejä.
Suomalainen jalkapallofani sairastui koronaan Pietarissa, mutta toinen ikävä yllätys oli vielä edessä – ”Pääsenkö täältä koskaan pois?”
Niin...
Suomen karanteenisääntöjen mukaan eristyksissä pitää olla vähintään seitsemän vuorokautta. Sen jälkeen eristys päättyy, kun on ollut oireetta kaksi vuorokautta.
Heinäkuun 2. päivä, eli 12 päivää positiivisen testituloksen jälkeen, Arttu on edelleen karanteenissa. Hän kertoo olleensa jo kolme päivää täysin oireeton.
Edellisen kerran Arttu kävi koronatestissä 1. heinäkuuta. PCR-testin tulos oli edelleen positiivinen. Venäjällä karanteenisäännöt ovat erilaiset kuin Suomessa. Venäjällä karanteenista vapautuu vasta,
kun on antanut negatiivisen PCR-koronatestituloksen.
PCR-testi voi kuitenkin näyttää positiivista tulosta jopa useita kuukausia, kuten HUS:n infektiosairauksien ylilääkäri Asko Järvinen on aiemmin kertonut Ilta-Sanomille.
– En meinaa päästä täältä pois, Arttu pelkää nyt.
– Suomalaiset lääkärit ovat kertoneet minulle, että voi kestää puoli vuottakin, ennen kuin testitulos on negatiivinen.
Mitä tästä(kin) opimme: Venäjälle ei kannata mennä. Piste.Mitä tästä opimme: Venäjällä ei kannanta mennä koronatestiin!
En ihmettelisi, jos venäläiset itsekin tämän takia välttelisivät testejä.. ?
Niin liittyy myös rokotteiden pitkäaikaisvaikutuksiin.Harva meistä haluaa ihan välttämättä mitään "normi-influenssaakaan" sairastaa. Lisäksi koronan pitkäaikaisvaikutuksiin liittyy paljon kysymysmerkkejä.
Niin liittyy myös rokotteiden pitkäaikaisvaikutuksiin.
Mitäköhän toi rokote tekee, kun noi Pfizerin mRNA lipidipartikkelit menee lisääntymiselimistöön (munasarjoihin)48h kohalla kiitojuoksuna ylöspäin. Vaeltaa periaatteessa kokopuolella kehoa aivoissa, selkäytimessä ja sydämessä (selittäisi veritulpat ja sydänkohtaukset ja naisilla ongelmia kuukautiskierrossa)
Tässä hyvä podcasti asiasta tuntevilta henkilöiltä, 5 minuutin kohalla puhuu tosta ylemmästä taulukosta.
Juu, kiinnostaa edelleen ne lukemat, joihin viittasit. Et siis ilmeisesti tiedä niitä lukemia tai edes, mistä ne löytyy. Agendani on saada tietää ne lukemat, joihin viittasit perusteluna, että koronatapausten määrä on laskemassa.Jos lukutaito on tuota luokkaa niin kannattaako edes vastata tähän. Lainaat tekstiä jota en edes käyttänyt.
Voit ihan itse käydä tarkistamassa lukemia ennen potkupalloturistien tuliaisa. Vinkkinä kerron että olivat alle 100/päivä. Toki voit verrata lukemia ihan mihin haluat jotta se sopii agendaasi.