Timanttilaikka ja rälläkkä hänelläkin käytössä. Annoin hieman palautetta kun teki sitä sisällä ja minulla oli rakennuslämmitin samalla päällä. Sitähän oli sitten koko asunto hienossa valkoisessa pölyssä. Pyysin ottamaan sen lämmittimen pois jatkossa. Oli siirtynyt ulos rälläköimään. Eihän tuota aina ymmärrä tehdessä. T. Puukkosahalla kipsilevyyn osunut. Tästä tuli rouvalta suoraa palautettaJoo en siis ole yksin asian kanssa tekemisen suhteen kuinka "vastenmielistä" tuo on
Tuo on vielä hankalempi kuin pysty/vaaka ladonta, jos haluaa sen "jatkuvan" nätisti aina seuraavalla seinällä.
Itse käytän reikien tekoon timanttikuppeja rälläkkään. Ei ole tullut niin kovaa laattaa vastaan mikä ei sellaisella antautuisi.
Niin sanotusti haaste on heitetty laatoitus. Valmiina näkee tekijän ammattiylpeyden ja taidon.
Ammattiylpeys ensin koska se määrittelee laadun vaatimuksen tekijältä ja taito tulee aika käsikädessä kuinka on sitten toteutunut.
Tämä on hieman väärin "arvostella" kun itsekin alan tekijä, mutta pisti nyt silmään tuo kulman alanurkka..
Tekijä hieman oikaissut eikä kaksi alinta vasemmalla seinällä jatku kuten muu seinä..
En siis tarkoita tekijään kohtaan minkäänlaista negatiivisuutta. Osui vain silmään, kun tekijänä aika kriittinen silmä omiin tekemisiin.
En ihan ymmärrä mitä kulmaa tarkoitat? Oletettavasti tätä jossa kalanruoto jatkuu. Kyllä se minun silmääni jatkuu? Tässä parempi kuva. Toisaalta, jos minä en sitä huomaa, niin sitten sillä ei kai ole väliä?