Sanotaanko näin että kuulen jatkuvasti paremmin ton epävireyden Mut en tarpeeksi hyvin. 1:18 alkavasta kyl jälkikäteen ajattelin että tää ei nyt ole iha sellanen mihin oon tyytyväinen mut ajattelin silti laittaa menemään. Bendaukset meni keturalleen ihan vaa mun mielest koska bendasin väärin, toki varmasti epävireyttäkin nois alakielis. Liikaa palm mutee. Tiedostan, mut sitku on se "h-hetki" nauhottaa niin se usein unohtuu. Tuossa ibanezissa pikkauskättä on pidettävä hieman kauempana tai kevyemmin kielten päällä tai tulee liikaa palm mutee vrt toho mun Harley Bentoniin. Joka tuo toki oman haasteensa ku tottunut veiva pitkään tuolla toisella skeballa.
Mut hyvät vinkit kiitos! Tässä tekemisessä on tosi paljo semmosii mikroasioita mitä otettava huomioon jotta se kokonaisuus alkaa pikkuhiljaa hahmottuu. Kuitenki jatkuva "kriittisyys" elää täs tekemisessä.
Voin tuon ääniraidan uppaa eriksee johonki ja linkkaa tänne, vaikka kaikista tulevist covereist
a) Kitara vireeseen ja b) Harjoittele sitä demppaamista. Ei se kitarasta ole kiinni vaan tekniikasta. Ihan kevyesti sieltä about tallapalan kohdalta. Itselläni paha tapa lähes aina dempata leadeissakin. Tai ei nyt paha tapa vaan tykkään siitä perkussiivisesta soundista. Ehkä inspis lähtöisin Ronni LeTekrølta (TNT).
Mä taas hyökkäsin Metallican Dyers Even kimppuun. Mukava rannejumppa koko biisi ja pysyy mielenkiinto koko biisin ajan kun pitää muistella kaikenlaisia pikkunyansseja siellä täällä niin soiton suhteen kuin tahtilajien kanssa. Ja se nopeus Tuohon en ainakaan itse sovella sitä, että parempi treenata vähän ylitempoon. Tai en tiedä. Katsotaan mihin menee.
Taas huomasi sen, mitä @Markqq :lle maininnut moneen otteeseen, että se päälle soittaminen on ihan eri juttu kuin mitä todellisuus. Tuossa kun jotain kitararaitaa nauhoittelee pelkän rumpu/basso päälle, niin kyllä siinä saa keskittyä ihan 100% että kaikki menee niinkuin pitää. Kun/jos siellä on se koko taustameteli takana, niin kaikki pikkuvirheet uppoaa sinne sekaan kuulumattomiin. Tee @Markqq itse niitä taustoja niin että ne on mahdollisimman aneemisia. Vaikka GM midinä rummut ja basso. Siihen kun soittelee (ja nauhoittaa päälle), niin hyöty on moninkertainen vs alkuperäisen päälle vetely. Alkuperäisen päälle soittelu on hyvää treeniä biisin hahmottelua ja haltuunottoa varten, mutta siihen se sitten jääkin.