Eteenpäin olet mennyt, mutta mutta. Time kyllä kusee aika pahasti, mikä tekee kuuntelemisesta aika epämiellytävää. Heti jo tuosta kun biisi lähtee rullaamaan niin kitarat menee omia polkujaan. Ei oikein tahdo osua iskuilleen.
Laita vaikka klikki päälle ja nauhoitat jotain ihan simppeliä ja kuuntelet sitten klikin ollessa päällä. Mitä enemmän huojuu, sitä enemmän vain korostuu kun muita soittimia tulee mukaan. Otat jonkun helpon riffin ja soittelet kunnes menee tahtiin. Sitten harjoittelemaan tuplausta, eli soitat toisen raidan samalla lailla päälle.
Ja jos soittelee biisejä, missä on jo ns. kitara taustalla (kone tai oikea), niin omaa soittoa vaikea arvioida itse jos siellä pauhaa kaikkea seassa. Raaka totuus kuuluu kun soittaa riffiä yksikseen vaikka vain rumpukompin päälle. Esim. itse kun nauhoittelen, niin karsin sieltä mahdollisimman paljon pois. Rummut/basso sekä jotain jos on oleellista, saa jäädä. Sitten mennään osio kerrallaan kahdella raidalla vuorotellen. Lopuksi sitten kaikista synista ja muista kilkkeistä mute pois. Videoita kun teen, niin silloin kokonaisuus on taustalla.
Jos tällä viikolla tulee aikaa, niin pitäisi pari videota lykkästä tulille. Helloweenia ja sitten jos kehtaa tuo Angran Nothing To Say. Jos Angra tulee, niin teen sen juuri toiste kuin äsken sanoin, että alkuperäisen päälle. Täytyy myöntää että taitaapi olla ehkä vaikein biisi mitä tässä on tullut rämpyteltyä. Reilun viikon soitellut ja jotenkin alkaa menemään. Ei ole tuo alternate ihan hallussa
Mutta ehkä lähinnä sitä, että kyllä pitempäänkin soittaneena turhautuu ja huutaa hiljaa mielessään vittuperkelettä jatkuvalla syötöllä. Pitempään soittaminen tosiaan ei ainakaan mun kohdalla korreloi harjoittelun määrään..