Vai rupeeko tuottaan mitään raaka-aineita ollenkaan? Hokasin nyt aktivoida noi sivutehtävät kartalle, siellä on hiiltä, viljaa, kiveä ja karjaa noudettavana - kaikki pitää vaan käydä itse ostamassa ja sopimassa kuljetus kylään??
Mariuksen mukaan porukkaa tulee ihan itsestään sitten paikalle, kun sana leviää. Juu kai, jos kerran minä joudun kaikki valmiiksi maksamaan. Eikö nää läskiperseet mitään tuottavaa työtä viitsi tehdä? Mikä hemmetin kolhoosi tämä oikein on, artisti maksaa viulut? Ilmeisesti sitten kun on upottanut sen 250k rahaa tähän tuppukylään, voi tulla jokunen zloti voittoakin jo? Hieno pisnes.
Ei nyt oikein uppoa tämän voudin homma mulle... onneksi metsät on vieläkin pullollaan rosmoja, joilla on yllään monen tuhannen peltipaidat. Rosvojen ois kyllä itte kannattanu myydä kamansa ja elää herroiksi loppuelämänsä...
Mutta joo, tavallaan helppoa rahaa niistä saa, kunhan vaan viittii raahautua etelään myymään noi pois. Rahakkaat kauppiaat kun on aika vähissä, Radzikissa taitaa olla vaan? Ei tän pelin finanssit oikein avaudu mulle. Menis tää kai muun pelin ohessa keinona hukata liikarahat, mutta kun on jo pääjuonen menny loppuun, niin vähän ohkanen tapaus on itsessään tämä DLC.
Mitäs muuta hauskaa tässä olikaan, juu hokasin kylän keskellä olevan puun oksalla jonkun punasen läntin ja sitä jousella alas ampumaan. Joku eukko rupes murhaa huutamaan, ja paikalle laukkaa kylän ainoa vahti pidättämään mua. Eiks se tiedä kuka mää oon, kylän bailiffi nimittäin?
Sitten jos käy lähimetsässä vähän riistaa kaatamassa, niin onkin salametsästystä se, vaikka se vanha käpy sanokin, että voit tehdä mitä haluat siellä. Ilmeisesti ei tarkottanut metsästystä.