Kingdom Come: Deliverance

Ootteko tehny sille Woyzeckille tehtävää. Onko tää nimittäin bugi, vai kuuluuko mennä näin?
Piti varastaa hevonen Merhojedista. Varastin, vein ja sain rahat.
Sit tuli et varastetaan sormus Talmbergistä. Samalla kuitenkin tuli uusiksi käsky varastaa hevonen, mutta vaikka varastan, ei tule käskyä viedä sitä Myllärille.
Eli pitääkö tietty heppa varastaa, vai onko bugin vuoksi uusiksi käsky varastaa ja ei toimi ku oon jo vieny sen kerran..
 
Hieman rasauttelee kyllä kun koko Böömi tuntee sinut jo pelin alussa.
"Hey, Henry came to see us!" joka kylässä jossa ei ole edes käynytkään.
Tosin sama sonta muissakin rpg:issä, esimerkiksi Skyrimissä "It's dragonborn!" tai Oblivionissa "Hero of Kvatch!".
Joka paikassa...
Tunnettasko se siitä siteraakseni harry potteria "poika joka selviytyi"
Toisin valokuvia kun ei tuohon aikaa ollut keksittyä ja varsinkaan somea niin ei henryn pärtsä joka kylään olisi voinut levitä.
 
On kai se maine vähän kiinni siitä, mitä oot touhunnu kullakin alueella? Eli sana kulkee nopeaan. Mutta mitä huutelevat, jos ootkin 'infamous' jollain seudulla?:D Sekin lie mahdollista, ainakin jokin perkki oli joka perustu nimenomaan huonoon maineeseen? Mahtavaa ois, jos vois tehdä hahmosta Black Adder -tyyppisen luimun.

Mulla on tietyissä taidoissa vähän ongelmaa, kun ne ei tahdo millään nousta sen 5 tason yli millä sais lisää koulutusta näiltä janttereilta. Tiirikoiminen, hiippalointi ja alkemia muun muassa, pitäis paljon enemmän niitä tehdä. Vaikeelta tuntuu varsinkin tiirikointa, vaikka tiedän mitä pitää tehdä ja pari kertaa olen onnistutkin. Tiirikoinnissa on se ongelma vielä, että tiirikat hajoo eikä niitä tahdo mistään saada lisää riittävästi. Kukahan niitä myikään? Myllärit ei ainakaan vielä, joltain bandiiteilta niitä saisi. Ei ole yhtään perkkiä niin että saisi pudotettua rikkoutumismahdollisuutta. Jää hyvät lootit varmaan sivu, kun ei saa arkkuja auki? Rötöstely ei niin muuten kiinnostaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Onko kukaan kokeillut pelata peliä sekä hiirellä + näppiksellä ja ohjaimella? Meneekö enemmän preferenssin puolelle vai onko jommalla kummalla objektiivisesti parempi pelailla?
 
Omassa näytössä on ominaisuus, jolla saa tähtäimen keskelle ruutua. Sai huomattavaa helpotusta jouskarihommiin. :cigar2:
 
Onko kukaan kokeillut pelata peliä sekä hiirellä + näppiksellä ja ohjaimella? Meneekö enemmän preferenssin puolelle vai onko jommalla kummalla objektiivisesti parempi pelailla?

Jollain videolla oli, että PC:llä ei voi säätää padin herkkyyttä ollenkaan. En tiedä sitten pitäneekö paikkaansa.
 
Onko kukaan kokeillut pelata peliä sekä hiirellä + näppiksellä ja ohjaimella? Meneekö enemmän preferenssin puolelle vai onko jommalla kummalla objektiivisesti parempi pelailla?

Mulla on nyt PC:llä 42h peliä takana ja oon kokeillut pelata sekä että. Ohjaimella taistelut miekalla ja liikkuminen muutenkin mielekkäämpää, mutta tiirikointi on paljon hankalampaa kun vasenta tattia pitää pyörittää, kun taas näppäimistöltä riittää pelkän D:n painaminen ja hiirellä muutenkin kontrolli parempi. Joten ite pidän hiiren lähellä ja käytän sitä tarvittaessa, muuten pelaan xboxin ohjaimella.
 
Onko ne muuten 1.03 pätsissä konsoleille laskeneet grafiikka asetuksia?

They downgraded the game for better fps with latest patch 1.03. Before it looked so much better.
 
Vaikuttas aika mielenkiitoiselta peliltä tämä kaikenkaikkiaan, mutta saisivat kyllä tuolle gore systeemille tehdä jotain parannuksia.. Jotenkin syö ainakin itsellä immersiota kun ei ole kunnon body damagea.
 
Täytyy olla varovainen mitä perkkejä ottaa ettei ammu itseään jalkaan. Esim "Manly odour” on hirveä riesa eikä sitä saa mitenkään disabloitua
 
Täytyy olla varovainen mitä perkkejä ottaa ettei ammu itseään jalkaan. Esim "Manly odour” on hirveä riesa eikä sitä saa mitenkään disabloitua

Itsellä myös vahingossa otettu Ken perks, -2 voimaa...hieman tuottanut ongelmia, eikä tosiaan saa pois.
 
Onko kukaan kokeillut pelata peliä sekä hiirellä + näppiksellä ja ohjaimella? Meneekö enemmän preferenssin puolelle vai onko jommalla kummalla objektiivisesti parempi pelailla?

Ite pelaan xboxin ohjaimella mutta lukkojen tiirikointi pakko tehdä hiirellä ja näppäimistöllä kun ohjaimella lähes mahdotonta. Myös jouskarin tähtäämisen suoritin aluksi hiirellä kun Henryn käsi tärisi liikaa, mutta nyt sujuu jo ohjaimellakin.
 
Vaikuttas aika mielenkiitoiselta peliltä tämä kaikenkaikkiaan, mutta saisivat kyllä tuolle gore systeemille tehdä jotain parannuksia.. Jotenkin syö ainakin itsellä immersiota kun ei ole kunnon body damagea.

Pelissä pyritään realismiin joten lenteleviä raajoja ei tulla näkemään. Raajat kyllä ottavat vahinkoa ja voivat loukkaantua ja vuotaa verta.

Taistelut ovat kyllä niin vaativia ja intensiivisiä kokemuksia että en huolisi tuosta
 
Itsellä myös vahingossa otettu Ken perks, -2 voimaa...hieman tuottanut ongelmia, eikä tosiaan saa pois.

Noi kannattaa tosiaan harkita tarkkaan, itse tykkään ideasta, että saat jonkun edun mutta toisaalta jonkin muun kustannuksella. Hahmosta tulee yksilöllisempi, etkä saa 'mulle kaikki' -tyylistä hahmoa. Sopii mielestäni pelin tyyliinkin, joka on hiukan realistisempi (ainakin jossain asioissa) ja haastavampi kuin useimmat nykypelit.

Eikä niitä perkkejä tarvi tietenkään ottaa heti kun saat sen pisteen, voit odottaa jotain parempaa, kun aukeaa uusia. Niitähän näkee etukäteenkin, niin voi vähän suunnitella.
 
Noi kannattaa tosiaan harkita tarkkaan, itse tykkään ideasta, että saat jonkun edun mutta toisaalta jonkin muun kustannuksella. Hahmosta tulee yksilöllisempi, etkä saa 'mulle kaikki' -tyylistä hahmoa. Sopii mielestäni pelin tyyliinkin, joka on hiukan realistisempi (ainakin jossain asioissa) ja haastavampi kuin useimmat nykypelit.

Eikä niitä perkkejä tarvi tietenkään ottaa heti kun saat sen pisteen, voit odottaa jotain parempaa, kun aukeaa uusia. Niitähän näkee etukäteenkin, niin voi vähän suunnitella.

Juu itsekin ideasta pidän paljonkin. Ongelma vain se, että tuossakin katsoin sen tuovan sekä karismaa, että voimaa. Toinen plussa olikin vain miinus. En siis missään nimessä olisi moista ottanut, jos olisin lukenut sen oikein. Eli pitäisi olla mahdollisuus jollain konstilla purkaa noita.
 
Siitäkin voi olla kahta mieltä, tavallaan vesittää tuon +/- osittain. Vaikeita valintoja, jotka jää pysyviksi on mun mielestä hengen mukaista.Tietysti harmi jos epähuomiossa valitsee jonkun.
 
Eikös tässä pelissä ole irtoavia raajoja, jos ei niin mitäs realismia se muka on?
 
Eikai realismista ole luovuttu, että tätä lapsetkin saisi pelata :facepalm:

Luulen, että k18 peliä ei kovin pienet firmat ihan äkkiä lähde tekemään. Se vaikuttaa rahallisestikin todella paljon ihan julkaisun osalta. Eri maiden säännökset ja niiden viranomaisten tarkistukset, pelin markkinointi vaikeampaa jne.
En ihan äkkiä usko, että tän tason firma haluais sellaista rumbaa ja rahanmenoa. Ehkä joskus KC4:ssa.

Mut asiasta toiseen. KC2:sta ajatellen:
Ois siistiä ku pystyis opiskelee itelleen ammatin. Et susta kehittyisi tarinan myötä ritari, pappi, kerjäläinen/paskan kerääjä (jos huonosti käy), pyöveli, kauppias tms.

Sit mielivaltaisesti katkois päitä julkisesti. [emoji23]
Vois vaikka tarina olla sellainen, että riippuen omasta uravalinnasta, katseltais samaa tarinaa eri näkökannalta.

Toni vaatisi kymmenkertaisen määrän dialogia jne.
 
mutta saisivat kyllä tuolle gore systeemille tehdä jotain parannuksia.. Jotenkin syö ainakin itsellä immersiota kun ei ole kunnon body damagea.

Gorea ei ole eikä tule. Menisi muutenkin semmoiseksi mässäilyksi koko homma jos päät lentelisivät irti. Asiaa mutkistaa pelin kerroksiin perustuva pukeutuminenkin. Miten toteutat sen irtileikattujen ruumiinpalasten kanssa? Ei tuolla budjetilla saada semmoista toimimaan.
Lisäksi lienee mahdottomuus muutenkin irrottaa raajoja lyömällä panssaroidulta kohteelta oikeassa elämässä (realismi). Siviilit sitten erikseen.
Joku besserwisserihän se vitsaili mm. sillä että peli ei ole realistinen kun siinä ei ole lapsia.

Sitten spoileri asiaa (todella vahvoja juonipaljastuksia) vittumaisista bugeista luostari missiossa:
Tapasin ensimmäisenä päivänä jonkun rohtoja tekevän miehen (nimi oli Nevlas muistaakseni) joka antoi tehtäväksi varastaa kielletty rohtokirja kirjastosta. Samaisena (ensimmäisenä) yönä tämä kaveri kuitenkin tapetaan sänkyynsä jonkun toimesta ja kaikki kokoontuvat sisäpihalle paniikissa. Seuraavana aamuna luostarin elämää jatketaan normaalisti. Jokaisena päivänä messun ja aamupalan jälkeen pitäisi mennä ilmoittautumaan Nevlasin luo tehtäviin. Noh, kun kaveri on kuollut ei se ole mahdollista joten joka ikinen päivä joku spede nappaa hihasta käytävässä että en ole kuulemma ollut töissä ja saan varoituksen...

Nevlasia koskevia tähtäviä on muitakin jotka jäävät elämään kaverin kuoltua. Mm. jotkut pyytävät kaivelemaan paskaa hänestä vieläkin vaikka hemmo otti ja kuoli.

Joka tapauksessa homma johtaa siihen että kun luostarista pitäisi paeta erään kaverin kanssa saan jo kolmannen varoituksen töistä luistamisesta ja joudun kellariin kitumaan 16-22 tunniksi ja homma menee ns. vituiksi.
Mietin muutenkin että olisiko tuo kaveri joka pitäisi saada pois sieltä luostarista (elävänä tai kuolleena) mahdollista kolkata ja kantaa paikallisen Voudin luo (niin kuin Radzig toivoi). Mitä koitinkin melko pitkälle, mutta tajusin että viimeistään Rattayn kaupunkialueella alkaisi AI syyttelemään murhasta tjsp joten heitin kaverin luostarin syvimpään luolaan ja siitä screenshot. Tämän jälkeen menin pelissä nukkumaan ja peli ei enää suostunut tallentamaan (ikuinen tallennusikoni), ilmeisesti hajoitin pelin kun vein kaverin kolkattuna luostarialueen ulkopuolelle.
WvtTv1j.jpg


Muutenkin kun tuon etsittävän kaverin henkilöllisyys paljastuu ei se päivity kaikkiin tehtävähaaroihin. Jos löydät johtolankoja jo tämän paljastumisen jälkeen Henry selittää vieläkin innoissaan salapoliisityöstään.
Luostarin aikataulutus on muutenkin raivostuttavaa kun jos odottelet liian pitkään ja olet siirtymässä seuraavalle tehtäväalueelle peli tulkitsee että vitkuttelet ja taas joku nyhtää hihasta ja rangaistusta tulee. Sekin on hauskaa että rukoushetkissä/messuissa ei tarvitse olla paikalla kuin sen viimeisen minuutin kun messu loppuu ja peli rekisteröi että olit paikalla koko messun ajan eikä valitusta tule.
Bugeja täynnä koko luostari osio. Mutta siitä huolimatta -->

Luostarissa tapahtuva toiminta hiippailuineen ovat olleet kyllä aivan loistavaa vaihtelua tähän asti. Ehdottomasti mielestäni pelin parhaita missioita.

Spoilerissa (ei juonipaljastuksia) kuva hyvistä kaupoista:
8k9lSbb.jpg

Edit: Vielä yksi hauska bugi selostettuna ilman liiempiä juonipaljastuksia joten ei spoilereita.

Usutan kaverin linnaan kärsimään rötöksistään. Peli lataa ja siirtyy katsomaan kuritushuoneen ovesta sisään missä tämä jeppe onkin, mutta samalla kaveri aukaisee itse tyrmänsä oven (bugi) ja juoksee karkuun. Juoksen perään ja vetäsen miekalla takaraivoon. "Jaha, jätkä rettelöi täällä, antaudu T: Vartija". Hyvät AI:t taas, eikun load save. Ja tuo hemmo siis pääsee karkuun joka ikinen kerta. Avaa vaan oven ja juoksee vapauteensa. Kaikesta huolimatta quest menee läpi.
 
Viimeksi muokattu:
Eikös tässä pelissä ole irtoavia raajoja, jos ei niin mitäs realismia se muka on?
Must Read Before Posting - FAQ & AMA :: Kingdom Come: Deliverance General Discussions
rick5292 sanoi:
6) Will there be blood/gore or dismemberment?

We are considering some levels of gore (realistic, not over the top so-called gore-porn). Blood is used in the Beta and it's a key feature in combat. You will get signals letting you know that he is wounded/deeply hurt. Bleeding is clearly one of those signs. Keep in mind that it is nearly impossible to dismember a guy wearing a ring mail. It is also technically very challenging due to our cloth layers system.
 
Mitähän tuo on ku näkyy tommosta "viivaa". Jos katsotte tuon jäbän naamaa ja tuota porttikongia:
c2SOcqa.png
c2SOcqa.png

F1w59gk.png

Eikai realismista ole luovuttu, että tätä lapsetkin saisi pelata :facepalm:

Oikeassa taistelussa, erityisesti armori päällä, on aikalailla mahdotonta raajaa katkaista. Se on enemmänkin näitä hollywood hommia. Asiaan liittyen:
 
Viimeksi muokattu:
Juu itsekin ideasta pidän paljonkin. Ongelma vain se, että tuossakin katsoin sen tuovan sekä karismaa, että voimaa. Toinen plussa olikin vain miinus. En siis missään nimessä olisi moista ottanut, jos olisin lukenut sen oikein. Eli pitäisi olla mahdollisuus jollain konstilla purkaa noita.

Lataa aikaisempi tallennus ennen tuon Ken perkin valitsemista?
 
Tässä kun joku aiemmin valitti tuosta kehnosta AI:sta, niin tuota noppapeliäkin pelatessa sen huomaa. Muutamia kertoja tullut semmonen tilanne missä npc olisi saanut semmoset nopat että olisi takuulla voittanut pelin, mutta jostain syystä valitsi vain yhden nopan ja seuraavaksi hävisikin kaikki pisteensä.
 
Juuh elikkäs, kahta näyttöä käyttäessä kursori tykkää vilistää tuolle vasemmalla olevalle kakkosnäytölle. Ei merkitystä vetääkö fullscreeninä vaiko borderlessinä. Mikähän tähän auttaisi?

edit: En näemmä ole ainoa pikaisen googlauksen perusteella.

edit2: Eihän mulla näytä perkele olevan edes uusimpia ajureita. Kokeillaas auttasko.

Tällä ainakin onnistuu:
Dual Monitor Tools - Swap Screen page
 
Voiko tässä tarinan jälkeen jäädä tekee sivutehtäviä jne?
Oon jumittanu päätehtävissä varmaan 35h, koska haluan tehdä kaikkea muuta.
Ettei sit käy niin ettei oo mitään päätejtävien ohessa, niin ajattelin et jos lähden juonta etenemään kuitenkin, niin pystyykö tekee noi loppuun tarinan jälkeen jos on jotai kesken.
 
Jousiammuntakisat ei oikein tahdo sujua, kun yksi kilpailija jättää ampumatta ja seisoo vain paikallaan. Bugi siis kyseessä.
 
Mulla oli kanssa semmonen bugi, kun olin ratsastanu yön halki yhteen kylään ja odottelin perillä pari tuntia, että porukat herää, niin ihmettelin kun mummo vaan pötköttää petissä vaikka päivä on jo pitkällä. Odotin vielä puoleen päivään, niin sama homma jatku, kaikki vielä peteissä ja yövahdit vaan jöpötti soihdut kädessä raitilla. Kellekään ei voinu puhua ja kasvojaan edes voinu pestä.:confused:

Latasin sitten saven ja nukuin ensin enkä yöllä ratsastanu ja kaikki toimi taas ok.

Muutenkin toi päivärytmi ihmetyttäny, kun porukat makaa sinne 8-9 pintaan ja kaupat aukeaa 10 pintaan... melko nykyaikainen rytmi? Ennen muinoin kyllä kaikki oli ylhällä jo kun aamu sarasti ja pimeen koittaessani mentiin nukkumaan, käsittääkseni. Päivänvalo saneli elämän rytmin ja kirkonmenot myös (ja useimmat oli ainakin kerran päivässä kirkossa messussa?). Kynttilät oli rikkaiden hupia.:cigar2: Tältä osin ei ole vissiin seurattu historiaa kovin tarkkaan.
 
Aika hyvin. Steam chartsissa all-time peak parempi kuin Skyrimillä ja Witcher 3:lla. :tup:

vertailu.jpg
Noh, stetsonilla heitän että Steamin käyttäjien määrä on varmaa kaksinkertaistunu Witcherin ajoista ja kolminkertaistunu Skyrimistä. Toki kiitettävä saavutus silti, onhan nuo kuitenki jo vakiintuneita nimikkeitä vrt. tähän. Toisaalta kertoneeko siitä, ettei vähään aikaan oo tullut oikee mitään tälle rintamalle.

Edit: meni varmaa jopa aika alakanttiin tuo skyrim. Pikagooglettelulla nelinkertaistunu sieltä.

Muutenkin toi päivärytmi ihmetyttäny, kun porukat makaa sinne 8-9 pintaan ja kaupat aukeaa 10 pintaan... melko nykyaikainen rytmi? Ennen muinoin kyllä kaikki oli ylhällä jo kun aamu sarasti ja pimeen koittaessani mentiin nukkumaan, käsittääkseni. Päivänvalo saneli elämän rytmin ja kirkonmenot myös (ja useimmat oli ainakin kerran päivässä kirkossa messussa?). Kynttilät oli rikkaiden hupia.:cigar2: Tältä osin ei ole vissiin seurattu historiaa kovin tarkkaan.
No eihä siinä vois mitää yövalaistusefektejä näyttää jos kaikki vaan nukkuu =P
 
Viimeksi muokattu:
Noh, stetsonilla heitän että Steamin käyttäjien määrä on varmaa kaksinkertaistunu Witcherin ajoista ja kolminkertaistunu Skyrimistä. Toki kiitettävä saavutus silti, onhan nuo kuitenki jo vakiintuneita nimikkeitä vrt. tähän. Toisaalta kertoneeko siitä, ettei vähään aikaan oo tullut oikee mitään tälle rintamalle.

Edit: meni varmaa jopa aika alakanttiin tuo skyrim. Pikagooglettelulla nelinkertaistunu sieltä.

No eihä siinä vois mitää yövalaistusefektejä näyttää jos kaikki vaan nukkuu =P

Ja W3 on monella varmasti GOG:ssa eikä ollenkaan stemissä.
 
W3 jaksoi muutaman tunnin veivata, mutta tätä on nyt pelattu siihen malliin, että läpi luultavasti tulee pelattua.
Parasta sitten GTA:n tämän tyylisistä tarinavetoisista.
 
Minkä olette havainneet parhaaksi tavaksi korottaa Bow skilliä? Harmillisesti jousiammunta kilpailut (no ne bugaa muutenkin) tai maaleihin, linnunpesiin tai eläimiin ampuminen ei tee mitään
 
Minkä olette havainneet parhaaksi tavaksi korottaa Bow skilliä? Harmillisesti jousiammunta kilpailut (no ne bugaa muutenkin) tai maaleihin, linnunpesiin tai eläimiin ampuminen ei tee mitään
Minulla sellainen kutina persuuksessa että ota varusteet pois päältäsi jolloin Voice tippuu lähelle nollaan ja hiivit jouskarilla Bandit/Cumaneiden leirintä paikkoihin ja tiputtelet niitä jouskarilla.

Kannattaa seurata sitä progess % edistmystä jokaisen taidon kohdalla niin saat ainakin varmuuden.
 
Tää on liian helppo. Heti kun saa vähän aseskilliä ja parempaa armoria päälle niin kukaan ei maha mittään. Vihut putoo parista lyönnistä ihan sama millasta armoria päällä. Niin ja itse käytän vielä miekkaa, ei sen pitäis tehdä plate armoriin juur mitään vahinkoa. Vähän syö intoa kun voi vaan juosta keskelle bandiittileiriä ja teurastaa kaikki ilman kuolemanpelkoa, vielä helpompaa hevosen selästä.

Hyvä peli silti, eniten vituttaa bugit ja paska AI. Tähän mennessä tullut vastaan 2 questia joita ei saa tehtyä koska bugit. Sivuquesteja onneksi molemmat. Toisessa keskustelu jää "päälle" mutta mitään ei pysty sanomaan tai tekemään joten ukot jää vaan tuijottamaan toisiaan, toisessa tulee loputon latausruutu.

Tulispa pätsiä jo :hungry:

En kyllä ymmärrä sitä vinkumista tuosta save systeemistä. Helppo keitellä ite, nokkosia kasvaa joka paikassa ja belladonna on halpaa ostaa jos ei sitä ite löydä. Okei, meneehän siinä ehkä minuutti kun sellasen tekee, mut pienellä vaivalla niitä saa kyllä tehtyä ihan riittämiin. Ite nappaan snapsin aina kun tarvii eikä ole sänkyä liki ja silti on aina ~10kpl napsuja mukana.
 
Viimeksi muokattu:
Minkä olette havainneet parhaaksi tavaksi korottaa Bow skilliä?

Hevosen selästä ammut vaan kaikki viholliset. Ihan rauhassa pääset ampumaan aivan jokaisen.
Ratsasta karkuun, odota että vihollinen on lähellä, ammu, toista kunnes kaikki kuolleet. Olet voittamaton.

Tuli taas lisää bugeja mitkä estivät questien läpäisemisen.
Metsikön nuotiohetki questia en saanut suoritettua loppuun (spoileri ei oikeastaan spoilaa mitään, mutta laitetaan kuitenkin)
Asianomaiset eivät koskaan päässeet nuotiolle asti vaan aina joku jäi joko jumittamaan metsän reunaan tai kääntyi takaisin. Sama miten kaukaa seurasin heitä. Tai vaikka odotuksella (T) odotin. Koitin tätä noin tunnin ajan vähintään 7 kertaa kunnes päätin suorittaa questin ampumalla kaikki osalliset
= quest failed. Ihan sama, näin jo miten tuossa käy yhdestä streamista. Harmi sinäänsä.

Lisäksi luostari missiosta jäi yksi tehtävä (spoilerissa tehtävä kuvaus)
Se että sun pitäisi osallistua päivittäisiin rutiineihin ja kun menen luostarin sisään tulee vieläkin teksti että yritän luistaa päivittäisestä aikataulusta :facepalm:
kellumaan vaikka sinne alueelle palatessa kaikki questiin liittyvät NPC:t ovat jo kadonneet lopullisesti pelistä ja kaikki siellä suoritettava toiminta on loppunut.

Yksi hauska bugi on että jos puhut Rattay ulkopuolelle taistelumestarille (Oliko Bernard tjsp) ja vahingossa painat että haluat opetella riposteita (vai mitä ne oli) niin et pääse enää peruuttamaan pois vaan sinun on pakko nyt käydä training läpi kehässä. Itsehän olen tuon virheen jo kolmesti tehnyt. Eipä mitään nouseehan siinä skill samalla kun mättää menemään. Lisäksi koitin kerran hypätä kesken taistelun pois aidan yli ja tästä tulikin jostain syystä rikos. Matsin jälkeen sitten mestari sanoo välittömästi että SEIS ja pyytää pulittamaan perseilystä 60 groschenia, mitä vittua.

On tämä kyllä pirun buginen.
Harmittaa jopa etten alusta pitäen alkanut kirjaamaan näitä ylös, ja en tännekään jaksa ihan jokaista selostaa. Olisi voinut jopa Warhorselle laittaa listan. Mutta toisaalta kaipa nämä tulevat lopulta kaikki ilmi.

On muuten hauska pölliä jonkun kamat yöllä ja aamulla huomata että samalla hemmolla ei ole enää juuri mitään päällä kun itse tepastelet hemmon vaatteet päällä vastaan :D
Esimerkiksi pölliessäni eräältä saksalaiselta ritarilta kaikki kamat yöllä lähti tämä seuraavana aamuna käytännössä alasti taistelemaan kanssani ja kuoli sen takia heti.

toisessa tulee loputon latausruutu.

Minullekin käynyt näin jo pari kertaa. Peliä vaan kiinni työpöydän puolelta.
Lisäksi julkaisu päivänä kirjoitin itsekin tänne ettei PC:llä ole pitkään tuota mustaa ruutua keskusteluun siirtyessä. Mutta nyt on välillä ollut niin että olen joutunut joskus odottelemaan arviolta jopa 30-40 sekuntia ennen kuin mitään tapahtuu. Joku bugi tuonkin on oltava.
 
Jos ei jaksa katella alun introvideoita:
Skip intro videos

Laita zzz_skipintro.pak Data kansioon. Säästää noin 4sek eikä tarvi painella mitään

Sectorial lockpicking:
Tästä en ole oikein varma onko huijaamista vai ei... Tavallaan tekisi mieli kokeilla, tavallaan tulee aika likainen olo kun ei kehittäjät ole tuollaista tarkoittaneet käytettävän Sectorial Lockpicking
 
Viimeksi muokattu:
Minkä olette havainneet parhaaksi tavaksi korottaa Bow skilliä? Harmillisesti jousiammunta kilpailut (no ne bugaa muutenkin) tai maaleihin, linnunpesiin tai eläimiin ampuminen ei tee mitään

Ihan metsästyskin taisi toimia tohon, tehtäviä saa metsästäjiltä..
 
Ihan metsästyskin taisi toimia tohon, tehtäviä saa metsästäjiltä..

Käsittääkseni eläinten ampuminen nostaa vain Hunting skilliä. En ole aivan varma, mutta muistaakseni tsekkailin Skillin edistymistä metsästäessä eikä se noussut
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 645
Viestejä
4 479 923
Jäsenet
73 963
Uusin jäsen
jej2

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom