Tää on liian helppo. Heti kun saa vähän aseskilliä ja parempaa armoria päälle niin kukaan ei maha mittään. Vihut putoo parista lyönnistä ihan sama millasta armoria päällä. Niin ja itse käytän vielä miekkaa, ei sen pitäis tehdä plate armoriin juur mitään vahinkoa. Vähän syö intoa kun voi vaan juosta keskelle bandiittileiriä ja teurastaa kaikki ilman kuolemanpelkoa, vielä helpompaa hevosen selästä.
Hyvä peli silti, eniten vituttaa bugit ja paska AI. Tähän mennessä tullut vastaan 2 questia joita ei saa tehtyä koska bugit. Sivuquesteja onneksi molemmat. Toisessa keskustelu jää "päälle" mutta mitään ei pysty sanomaan tai tekemään joten ukot jää vaan tuijottamaan toisiaan, toisessa tulee loputon latausruutu.
Tulispa pätsiä jo
En kyllä ymmärrä sitä vinkumista tuosta save systeemistä. Helppo keitellä ite, nokkosia kasvaa joka paikassa ja belladonna on halpaa ostaa jos ei sitä ite löydä. Okei, meneehän siinä ehkä minuutti kun sellasen tekee, mut pienellä vaivalla niitä saa kyllä tehtyä ihan riittämiin. Ite nappaan snapsin aina kun tarvii eikä ole sänkyä liki ja silti on aina ~10kpl napsuja mukana.
Oli vähän sama fiilis että peli helpottui yhtä äkkiä, bandit camppeihin pystyi vain juoksemaan ja tappamaan ne ketä ei lähtenyt karkuun.
Tänään raidaus reissun pääteksi fast travelasin kotio kunnes kesken kaiken jouduin hyökkäykseen kohteeksi ja en päässyt pakenemaan. Yht äkkiä olin keskellä jotain helvetin taistelutannerta varmaan kymmeniä ukkoja tappeli keskenään ja osa heti mun kimppussa.
Nyt sain tietää miltä kunnon rape tuntuu, turpaan tuli ja heppa kuoli samalla.