Kingdom Come: Deliverance

Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Tää on liian helppo. Heti kun saa vähän aseskilliä ja parempaa armoria päälle niin kukaan ei maha mittään. Vihut putoo parista lyönnistä ihan sama millasta armoria päällä. Niin ja itse käytän vielä miekkaa, ei sen pitäis tehdä plate armoriin juur mitään vahinkoa. Vähän syö intoa kun voi vaan juosta keskelle bandiittileiriä ja teurastaa kaikki ilman kuolemanpelkoa, vielä helpompaa hevosen selästä.

Hyvä peli silti, eniten vituttaa bugit ja paska AI. Tähän mennessä tullut vastaan 2 questia joita ei saa tehtyä koska bugit. Sivuquesteja onneksi molemmat. Toisessa keskustelu jää "päälle" mutta mitään ei pysty sanomaan tai tekemään joten ukot jää vaan tuijottamaan toisiaan, toisessa tulee loputon latausruutu.

Tulispa pätsiä jo :hungry:

En kyllä ymmärrä sitä vinkumista tuosta save systeemistä. Helppo keitellä ite, nokkosia kasvaa joka paikassa ja belladonna on halpaa ostaa jos ei sitä ite löydä. Okei, meneehän siinä ehkä minuutti kun sellasen tekee, mut pienellä vaivalla niitä saa kyllä tehtyä ihan riittämiin. Ite nappaan snapsin aina kun tarvii eikä ole sänkyä liki ja silti on aina ~10kpl napsuja mukana.
Oli vähän sama fiilis että peli helpottui yhtä äkkiä, bandit camppeihin pystyi vain juoksemaan ja tappamaan ne ketä ei lähtenyt karkuun.

Tänään raidaus reissun pääteksi fast travelasin kotio kunnes kesken kaiken jouduin hyökkäykseen kohteeksi ja en päässyt pakenemaan. Yht äkkiä olin keskellä jotain helvetin taistelutannerta :eek: varmaan kymmeniä ukkoja tappeli keskenään ja osa heti mun kimppussa.
Nyt sain tietää miltä kunnon rape tuntuu, turpaan tuli ja heppa kuoli samalla. :beye:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Voisiko joku selittää ton taskuvarkauden kunnolla?

Tein varmaan 60 kertaa myllärille sen treenin. 98% kerroista se huomaa jo heti ku painan nappia.
1,8% kerroista se huomaa tasan siinä keltaisella viivalla ja 0,2% kerroista saan sen suoritettua.

Tiedän siis miten itse taskuvarkaus hoituu, eikä siinä ongelmaa.
Ongelma on siinä, että kaikki huomaa mut nanosekunnissa, jopa nukkuvat. Oon nyt levelillä 6.

Oon koittanut myös ottaa vaatteet pois, jolloin noise on nollissa, mutta ei auta mitään.

Tiedän että ennen keltaista viivaa ei voi päästää irti, silloin huomaa aina. Tosin harvoin pääsen siihen asti...ja numerot on sekunteja.
Mut sen jälkeen. Mitä tarkoittaa ne värit? Vihreä/keltainen/punainen. Millä tahansa värillä se saattaa huomata ja välillä voi olla 10sekuntiin asti punaisena ja kaikki ok.

Oon koittanut olla lähellä, kaukaa, sivussa, takana, paikallaan, taakse hiipien, seisten, kyykyssä jne. Enkä keksi mitään logiikkaa hommaan.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Oletko kyykyssä kun pickpockettaat? Vaikuttaakohan Stealth skill siihen? Helpissä taisi lukea että pitää olla vihreänä sen kukan.

Itsellä onnistui Millerille aika usein kun laittoi vaan tarpeeksi aikaa että kerkesi varastaa ja sen jälkeen varastelut onnistuneet 2/2 (vartija ja bandit).

PP level 1, Stealth 3.
 
Viimeksi muokattu:

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Voisiko joku selittää ton taskuvarkauden kunnolla?

Tein varmaan 60 kertaa myllärille sen treenin. 98% kerroista se huomaa jo heti ku painan nappia.
1,8% kerroista se huomaa tasan siinä keltaisella viivalla ja 0,2% kerroista saan sen suoritettua.

Tiedän siis miten itse taskuvarkaus hoituu, eikä siinä ongelmaa.
Ongelma on siinä, että kaikki huomaa mut nanosekunnissa, jopa nukkuvat. Oon nyt levelillä 6.

Oon koittanut myös ottaa vaatteet pois, jolloin noise on nollissa, mutta ei auta mitään.

Tiedän että ennen keltaista viivaa ei voi päästää irti, silloin huomaa aina. Tosin harvoin pääsen siihen asti...ja numerot on sekunteja.
Mut sen jälkeen. Mitä tarkoittaa ne värit? Vihreä/keltainen/punainen. Millä tahansa värillä se saattaa huomata ja välillä voi olla 10sekuntiin asti punaisena ja kaikki ok.

Oon koittanut olla lähellä, kaukaa, sivussa, takana, paikallaan, taakse hiipien, seisten, kyykyssä jne. Enkä keksi mitään logiikkaa hommaan.
Katoppa onko tuosta apua


Itellänikin henkalla tasoja alkaa olemaan että perus banditit tippuu ilman vaikeuksia mutta sen yhden random ritarin kanssa tasaväkistä taistelua ja kun voit vielä tehdä siten että hepalla laukkaat karkuun ja ammut jouskarilla.. Tuosta tulikin mieleeni että jouskareita ei voi ostaa, ne löydetään :confused:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Katoppa onko tuosta apua


Itellänikin henkalla tasoja alkaa olemaan että perus banditit tippuu ilman vaikeuksia mutta sen yhden random ritarin kanssa tasaväkistä taistelua ja kun voit vielä tehdä siten että hepalla laukkaat karkuun ja ammut jouskarilla.. Tuosta tulikin mieleeni että jouskareita ei voi ostaa, ne löydetään [emoji53]
Tuo on mun video [emoji23]
Mutta ku en käyttäny tuota kertaakaan tuon jälkeen. Ja tiedän ton itse taskuvarkauden. En tiiä sit bugasko toi eilen ku vaan nostin Myllärin avulla levelin kutoselle. Ei onnistunu kertaakaan oikeastaan se.

Edit: tosiaan kun en päässyt keltaiseen viivaan asti edes. Ja jos pääsin ni niillä väreillä ei ollu mitään logiikkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
747
Voihan jouskareita ostaa?:confused:

Jahtimestari myy niitä ja nuolia, kävin justiin Rattaysta pitkänjousen ostamassa. Vaikka metsästysjousellakin random-bandiitit putoaa aika hyvin. Tiiä sitten voiko tota pitkääjousta käyttää hepan selästä, kun en ole vielä kokeillu. Ei pitäisi ainakaan...kumaanijousen vois säästää sitä varte, jos niillä mitään eroa on hevostelussa.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Voihan jouskareita ostaa?:confused:

Jahtimestari myy niitä ja nuolia, kävin justiin Rattaysta pitkänjousen ostamassa. Vaikka metsästysjousellakin random-bandiitit putoaa aika hyvin. Tiiä sitten voiko tota pitkääjousta käyttää hepan selästä, kun en ole vielä kokeillu. Ei pitäisi ainakaan...kumaanijousen vois säästää sitä varte, jos niillä mitään eroa on hevostelussa.
Ei ainakaan perus blacksmitheillä ja muilla ollut saatavilla kuin nuolia mutta pitääkin käydä jahtimestarin juttusilla, en ole tainut siten alun käydä siellä.

Cumanin jouskarin löysin jossain välissä ja damage nosi 40->70.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Jonkun kauppiaan ryöväsin vahingossa ku luulin normi taloksi ja sieltä sain lähes 10k edestä nuolia ja jousia, et eiköhän ne jotkut niitä sit myy myös, jos kerran varastotkin on täynnä. :D
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
747
Ei ainakaan perus blacksmitheillä ja muilla ollut saatavilla kuin nuolia mutta pitääkin käydä jahtimestarin juttusilla, en ole tainut siten alun käydä siellä.

Cumanin jouskarin löysin jossain välissä ja damage nosi 40->70.
Niin, aika vähän metalliosia noissa jousissa... olihan noille keskiaikana ihan omat kilta-ammattinsa, bowyer ja fletcher.

Ei ole tullut verrattua muuten, mutta lie on jotain eroa laadussa ja valikoimassa blacksmithin ja swordsmithin valikoimissa, eikä kummaltakaan saa haarniskoja jotain kypäriä yms. pikkusälää lukuun ottamatta? Pitää olla sitten jos armoursmith (tai mikä crafteri se oli), eikä niitä ole ihan joka tuppukylässä.

Mää en haltsaa yhtään tota tiirikointia vieläkään, tiirikoita vaan hajoo, skilli ei nouse, ja niitä tiirikoita on rajallinen määrä kumminkin. Pari tyyppiä niitä myy, mutta ei mylläreiltä esim. taida saada ostaa? Tiedän kyllä miten tiirikoinnin pitäis toimia ja olen aikakin kerran onnistunut, mutta kun ei.

Jännä muuten, kun oot saanut perustason opetuksen, niin sun pitäis nostaa taitoa yli sen 5 tason, että noi suostuu opettamaan lisää. Siihen saakka olet omillasi, ja esim. kun toi tiirikointi on vaikea saada nousemaan ym. vuoksi, niin ei tule mitään. Helpottaisi, jos sais edes yhden perkin tohon skilliin, ei hajois noi tiirikat ihan samaan tahtiin tms.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Aika huonosti tuntuu pääsevän jousista perille, että mikä ero niillä oikeasti on. Samoin kilvet näyttää olevan ihan samat jokainen, eli ei mitää järkeä vaihtaa kilpeä?

Sit ostin hevoselle kengät 300:lla, hevosen nopeus nousi 23:sta 40:een.
Tallennus meni piloille kämmien takia ja latasin uusiksi, ostin uusiksi kengät toisesta paikasta. Kenkien nimi sama, mutta hinta oli 600. Mut nopeus kasvoi vain 32:een.

Eli jotain eroa noillakin on riippuen mistä ostaa. Mut en sitä mitenkään niistä statseista sitä erottanut.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 749
Alussa kannattaa (imo) testailla nukkuvilla tyypeillä, sellaiset vaatteet että niissä ei ole metallia (eli kevyt nahka/vuota/kangas tai ei haarniskaa) ei sormuksia, väri mieluusti musta (jos kickstarttaaja tai ennakkotilaaja (?) niistä DLC aarrekartoista löytyy hyviä kamoja), kyyryssä ja niin että muut eivät näe, jos mahdollista niin voit myös myrkyttää uhrit (esim. pilaantunut ruoka-aines niiden ruokapataan ja odotat että nukkuvat) tai käyttää unijuomaa (taitaa tulla vasta myöhemmin joko alkemian tms. kautta). Aikaa kannattaa tosiaan arpoa sen verran että ehtii toteuttaa myös varkauden, mutta jos liian pitkään yrittää voi kohde huomata sen. Siksi hyvä alussa harjoitella nukkuvien kanssa kun yleensä ehtii hyvin mennä karkuun ja piiloon jos toinen herää. Ei sillä että esim. kerjäläisillä paljoa olisi mutta harjoituksen kannalta.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Mää en haltsaa yhtään tota tiirikointia vieläkään, tiirikoita vaan hajoo, skilli ei nouse, ja niitä tiirikoita on rajallinen määrä kumminkin. Pari tyyppiä niitä myy, mutta ei mylläreiltä esim. taida saada ostaa? Tiedän kyllä miten tiirikoinnin pitäis toimia ja olen aikakin kerran onnistunut, mutta kun ei.

Jännä muuten, kun oot saanut perustason opetuksen, niin sun pitäis nostaa taitoa yli sen 5 tason, että noi suostuu opettamaan lisää. Siihen saakka olet omillasi, ja esim. kun toi tiirikointi on vaikea saada nousemaan ym. vuoksi, niin ei tule mitään. Helpottaisi, jos sais edes yhden perkin tohon skilliin, ei hajois noi tiirikat ihan samaan tahtiin tms.
Tuo Sequential Lockpicking modi helpotti hahmottamaan tiirikointia itselle. Se lisää lukkoon taustakuvan joka helpottaa näkemään missä kohti palloa täytyy pitää. Nyt otin sen pois päältä kun alkoi onnistumaan.

Rattayn Millerin arkkua voi ilmeisesti availla loputtomasti (katso omenaraadon video yllä) niin siellä voisin itsekin käydä harjotteleen.

En ole vielä testannut mutta tuli mieleen että sitä Beginner reeniä voi mahdollisesti suorittaa useammin kuin kerran? Sillä tavalla saisi nosteltua taitoja.

Tehtyäni sen Good Thief questin toiselta mylläriltä sain ostettua tiirikoita. Myös Talmbergin linnassa on kauppias joka myy niitä.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Mä kyl harjoittelin kyläläisillä, mutta heräävät jokainen heti kun painan ohjaimen nappia. Eli en ehdi edes niitä sekunteja laskemaan, kun ne jo herää. Mahtaako mulla vaan bugaa.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 749
Mää en haltsaa yhtään tota tiirikointia vieläkään, tiirikoita vaan hajoo, skilli ei nouse, ja niitä tiirikoita on rajallinen määrä kumminkin. Pari tyyppiä niitä myy, mutta ei mylläreiltä esim. taida saada ostaa? Tiedän kyllä miten tiirikoinnin pitäis toimia ja olen aikakin kerran onnistunut, mutta kun ei.
Itse yritin tuota aloittaa ja harrastella:
Pohjustus:
kun alun kylässä saa ne 4kpl (Fritz tjsp antaa) ne kannattaa säästää
Käyttö:
Seuraavaan kylään/linnoitukseen paetessa KUN sinut herätetään kesken uniesi toisen kerran ja käsketään muurille ota soihtu, mene seuraavaan huoneeseen ja tiirikoi se ovi heti siitä oikealle mutta ÄLÄ avaa sitä, sen jälkeen menekin heti: porttien kohdalta ylös muurille, käänny oikealle missä ovi, sisälle ja sulje ovi. Arkku mikä on helppo tiirikoida (paikka on armory, sen oppii myöhemmin) ja taisi alempanakin löytyä vielä jotain. Saat jousta, asetta ja sotisopaa sekä nuolia.

Katsele juttua eteenpäin, odota että pääset paikkaan mihin sinut ensin vietiin (eli tallien kohdalta ylös ja ensimmäisessä sekä toisessa kerroksessa on helppoja arkkuja, niitä voi tiirikoida, saada hieman kirjoja, naisten ja miesten vaatteita, soihtuja jne. Myös tallit ja vastaavat sisältävät helppoja arkkuja mistä saa jotain nahkoja, hämähäkin seittejä jne myöhempää mahdollista käyttöä varten.

Myöhemmin Mylläri antaa lisää tiirikoita ja opettaa touhua, häneltä saa myös arkun mihin voi harjoitella (hän johdattaa sinut sen luokse). Jos jokin lukon tiirikointi kohta vaikuttaa vaikealta kun uudelleen yrität sitä se paikka arvotaan aina uudestaan. Siten helppokin lukko voi joskus olla vaikeampi, joskus helpompi kun se kohta mihin tiirikka asetetaan vaihtelee eri yritysten välillä.

Itse en ole edes viitsinyt yrittää kuin helppoja lukkoja, niissäkin on tarpeeksi vaivaa alhaisella tasolla ja täytyy myös varoa että vartija tai kukaan muu ei huomaa.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
747
Tuo Sequential Lockpicking modi helpotti hahmottamaan tiirikointia itselle. Se lisää lukkoon taustakuvan joka helpottaa näkemään missä kohti palloa täytyy pitää. Nyt otin sen pois päältä kun alkoi onnistumaan.

Rattayn Millerin arkkua voi ilmeisesti availla loputtomasti (katso omenaraadon video yllä) niin siellä voisin itsekin käydä harjotteleen.

En ole vielä testannut mutta tuli mieleen että sitä Beginner reeniä voi mahdollisesti suorittaa useammin kuin kerran? Sillä tavalla saisi nosteltua taitoja.

Tehtyäni sen Good Thief questin toiselta mylläriltä sain ostettua tiirikoita. Myös Talmbergin linnassa on kauppias joka myy niitä.
Niin no, pleikkarilla ei modit jyllää...:vihellys:

Kyllä mää sen pallukan osaan paikantaa ja seurata mutta padilla tulee jossain vaiheessa se kohta, missä se tiirikointi rupee täräjämään ja yritys menee kutuiksi vaikka kuinka yritän pyörittää sitä tattia samaan tahtiin kun liikutan sitä palloa. Skillin puute vissiin. En tiiä onko toi padilla jotenkin erityisen hankalaa.

Mikä siinä myllärin arkussa niin erikoista on, onko se vielä helpompi kuin easyt arkut muualla? Ikinä oo niitä tiirikoita kun pyörin siellä ja kun se äpärä ei anna niitä tiirikoita, niin minkäs teet, pari kertaa koittanu sitä ja aina lopulta tiirikka mäsänä.:rage:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Niin no, pleikkarilla ei modit jyllää...:vihellys:

Kyllä mää sen pallukan osaan paikantaa ja seurata mutta padilla tulee jossain vaiheessa se kohta, missä se tiirikointi rupee täräjämään ja yritys menee kutuiksi vaikka kuinka yritän pyörittää sitä tattia samaan tahtiin kun liikutan sitä palloa. Skillin puute vissiin. En tiiä onko toi padilla jotenkin erityisen hankalaa.

Mikä siinä myllärin arkussa niin erikoista on, onko se vielä helpompi kuin easyt arkut muualla? Ikinä oo niitä tiirikoita kun pyörin siellä ja kun se äpärä ei anna niitä tiirikoita, niin minkäs teet, pari kertaa koittanu sitä ja aina lopulta tiirikka mäsänä.:rage:
Se on se skillin puute alussa. Very easyllä vaa harjottelee. 3-4 levelillä aukeaa easyt noin sekunnissa. Ite nautin tuosta tiirikointi systeemistä todella paljon ja nyt ne alkaa olemaan jo turhan helppoja.

Peli helpottuu muutenkin yks kaks ihan liikaa, kun levelit nousee. Eli sen vuoksi en toivo helpotuksia kyllä mihinkään, koska peli-ilo lähti laskemaan eilen jo ihan liikaa, kun missään ei ole enää haastetta. Paitsi taskuvarkaudessa, mut sitä ei käytännössä tarvii mihinkään.
100h takana peliä nyt. Levelit ei ole silti lähelläkään maksimia, eli mitäköhän se pelin lopussa on. Aika jumalaksi taitaa sittenkin kehittyä.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Niin no, pleikkarilla ei modit jyllää...:vihellys:

Kyllä mää sen pallukan osaan paikantaa ja seurata mutta padilla tulee jossain vaiheessa se kohta, missä se tiirikointi rupee täräjämään ja yritys menee kutuiksi vaikka kuinka yritän pyörittää sitä tattia samaan tahtiin kun liikutan sitä palloa. Skillin puute vissiin. En tiiä onko toi padilla jotenkin erityisen hankalaa.

Mikä siinä myllärin arkussa niin erikoista on, onko se vielä helpompi kuin easyt arkut muualla? Ikinä oo niitä tiirikoita kun pyörin siellä ja kun se äpärä ei anna niitä tiirikoita, niin minkäs teet, pari kertaa koittanu sitä ja aina lopulta tiirikka mäsänä.:rage:
Lukko ei tärrää jos pallo on oikeassa kohdassa. On padilla vaikeampaa kuin hiirellä. WH on tutkimassa asiaa ja mahdollisesti helpotusta tulee patchissa.

Sitä arkkua voi avata loputtomasti. Katsot vain poispäin arkusta niin se on taas lukossa ja voit avata uudestaan.

Tiirikoita voit ostaa Talmbergin linnan edessä olevalta myyjältä, combat arenan lähellä. Myös mylläreiltä kun olet tehnyt Good Thief questin.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Lukko ei tärrää jos pallo on oikeassa kohdassa.
Sitä arkkua voi avata loputtomasti. Katsot vain poispäin arkusta niin se on taas lukossa ja voit avata uudestaan.
Tiirikoita voit ostaa Talmbergin linnan edessä olevalta myyjältä, combat arenan lähellä. Myös mylläreiltä kun olet tehnyt Good Thief questin.
Niin ja joka kerta ku poistut ja yrität uusiksi, on pallon sijainti eri.
Monella helpoin on silloin kun se on lähellä reunaa (tälle on oma perks myös) ja itselle taas se, että on lähellä keskustaa.

Sit pädillä kannattaa katsoa, että lähdet molemmilla tateilla pyörittämään samasta suunnasta. Eli on paljon helpompaa lähteä pyörittämään molemmilla kello 12:sta, kuin että toinen tatti on 12 ja toinen vaikka kello viidessä. Silloin hahmottaminen liikeradalla on paljon vaikeampaa.

Itse haen oikealla tatilla pallon kohdalleen ja katson sen sijainnin siihen taustaan nähden. Sit ”takaraivolla” käännän vasenta ja oikeasti keskityn vain oikean tatin liikuttamiseen, että pysyy perässä.

Kun pallo on lähes keskellä, pystyy vasenta vain pyöräyttämään ympäri ja oikealla voi ”oikaista” suoraan toiselle puolen pienellä liikkeellä, jolloin easy lukko on sekunnissa auki.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
747
No niin, kiitokset vinkeistä. Kokeilen illalla. Mielestäni ton good thiefin oon tehny jo, ellei siihen tullu sitten jotain jatkoa mitä en ole vielä ehtiny... kun toisaalta ei toi varastelu kiinnosta mutta toisaalta jääpi hyvää loottia sivu kaikissa arkuissa mitä tuolla on, aarteet ynnä muut. Kiva löytää se aarrekartan arkku vaan tajutakseen, että on very hard tiirikoida...:btooth:
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Ei oo ihme jos peli alkaa oleen helppo jos 100 tuntia kehittänyt hahmoa ja lootannut parhaat kamat :D Ja pelitaitohan tässä on taisteluissa myös tärkeää niin sekin varmaan hioutunut korkealle tasolle
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 961
Heh heh itellä ei edes fysiikka kestäis tollasta pelaamista. Joku 3h kun istuu pelaamassa työpäivän jälkeen putkeen näppis-hiirikombolla niin on jo jojossa koko seuraavan päivän pää-niska-hartiasäryn kanssa. Eipä sikäli ite haaveilen sellasesta viikosta että vois vetäytyä vaan jonnekin kotoisaan mökkiin muusta asutuksesta, ottaa SERrin, mokkulan, pari keissiä kaljaa ja paljon syömistä mukaan ja vetää jonkun tollasen maratonsession. :rofl: Hmm, ehkä sitten joskus?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Ei tähän voi muuta sanoa kuin:

Minä olen maannut flunssassa sairaslomalla noin viikon nyt ja pelitunteja takana 52 ja tuntuu etten muuta ole tehnytkään silloin kun olen jaksanut jotain tehdä.
14h / päivä :dead::dead: Emmää jaksais tommosta edes lomalla ja tolla tahdilla muu elämä vierähtää kyllä mukavasti ohi. Toki kukin tavallaan...
Ei tossa oo ees koko peliaika, kun muutaman kerran 1-2h takaa joutunu saven lataa. [emoji1]

Tapaturmaeläkkeellä ja kunto sellainen, että 23h vuorokaudesta menee sängyssä tai sohvalla ja kipujen kanssa nukkuu sen 4h yössä..eli elämä kyllä vierähtää ohi jokatapauksessa. Pelit/leffat/urheilun katsominen on ainut sisältö elämässä. Lasten kanssa saa pelattua konsoleilla ja lautapeleillä..
kaiken sen ajan ku muu perhe nukkuu tai on pois kotoa ni pelaan. Nyt tää peli vieny mennessään, enkä oo muuta peliä koittanut edes.
Kyl mä päivittäin lasten ja vaimon kanssa oon aikaa viettänyt, viaplayltä futista ja olympialaisiakin ehtiny kattoo silti. [emoji4]

Ei oo ihme jos peli alkaa oleen helppo jos 100 tuntia kehittänyt hahmoa ja lootannut parhaat kamat [emoji1] Ja pelitaitohan tässä on taisteluissa myös tärkeää niin sekin varmaan hioutunut korkealle tasolle
Joo kaikki muut taidot on kovalla tasolla jo, paitsi taskuvarkaus. Tiirikointikin vasta jollain 9 tasolla.
Kaveri sai 10h pelillä mut kiinni päätarinassa. [emoji1]

Mut siis pointti oli se, että tn tyyppinen peli on tarkoitettu et tätä pelataan kymmeniä kymmeniä tunteja. (Toki yleensä ajan kanssa)
Sen vuoksi en nauti ajatuksesta, että työ lähdettäisiin helpottamaan, koska kaikki täälläkin valitettavat asiat muuttuu liiankin helpoksi hyvinkin nopeasti (15-20h paikkeilla) ja kokoajan vain helpommaksi mitä kauemmin pelaa.

Samoin kun sen alun tallentaa siellä missä pystyy, niin ei mulla ainakaan enää tule pitkiä välejä saveen. Juomia taskut ilmaiseksi täynnä ja joka tavernaan pääset minuutissa.

Jos nyt levelit on 2-3/5 maksimista vasta, ni mitä se on sit ku saan levelit joka tasolla 15-20 väliin. Sehä on ihan jumala äijä sit. Nyt jo todella ylivoimainen, eikä taisteluissa ole haastetta oikein.

Eli jos näitä tiirikointeja jne ois helpotettu, ois peli äkkiä jääny kesken 50h kohdalla, kun ei tule mitään uutta vastaan.
Nyt vaikka onki jo helppoa, niin ihan kokoajan äijä oppii jotain pientä uutta ja innostuu taas kokeilemaan niitä.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
551
Ei tossa oo ees koko peliaika, kun muutaman kerran 1-2h takaa joutunu saven lataa. [emoji1]

Tapaturmaeläkkeellä ja kunto sellainen, että 23h vuorokaudesta menee sängyssä tai sohvalla ja kipujen kanssa nukkuu sen 4h yössä..eli elämä kyllä vierähtää ohi jokatapauksessa. Pelit/leffat/urheilun katsominen on ainut sisältö elämässä. Lasten kanssa saa pelattua konsoleilla ja lautapeleillä..
kaiken sen ajan ku muu perhe nukkuu tai on pois kotoa ni pelaan. Nyt tää peli vieny mennessään, enkä oo muuta peliä koittanut edes.
Kyl mä päivittäin lasten ja vaimon kanssa oon aikaa viettänyt, viaplayltä futista ja olympialaisiakin ehtiny kattoo silti. [emoji4]



Joo kaikki muut taidot on kovalla tasolla jo, paitsi taskuvarkaus. Tiirikointikin vasta jollain 9 tasolla.
Kaveri sai 10h pelillä mut kiinni päätarinassa. [emoji1]

Mut siis pointti oli se, että tn tyyppinen peli on tarkoitettu et tätä pelataan kymmeniä kymmeniä tunteja. (Toki yleensä ajan kanssa)
Sen vuoksi en nauti ajatuksesta, että työ lähdettäisiin helpottamaan, koska kaikki täälläkin valitettavat asiat muuttuu liiankin helpoksi hyvinkin nopeasti (15-20h paikkeilla) ja kokoajan vain helpommaksi mitä kauemmin pelaa.

Samoin kun sen alun tallentaa siellä missä pystyy, niin ei mulla ainakaan enää tule pitkiä välejä saveen. Juomia taskut ilmaiseksi täynnä ja joka tavernaan pääset minuutissa.

Jos nyt levelit on 2-3/5 maksimista vasta, ni mitä se on sit ku saan levelit joka tasolla 15-20 väliin. Sehä on ihan jumala äijä sit. Nyt jo todella ylivoimainen, eikä taisteluissa ole haastetta oikein.

Eli jos näitä tiirikointeja jne ois helpotettu, ois peli äkkiä jääny kesken 50h kohdalla, kun ei tule mitään uutta vastaan.
Nyt vaikka onki jo helppoa, niin ihan kokoajan äijä oppii jotain pientä uutta ja innostuu taas kokeilemaan niitä.
Toivotaan että mappi laajenis tulevaisuudessa ja tulis semmonen kaupunki mikä ois vihollis miehitetty ja tarjoais haastetta ihan max levelin ukoille...vai onko sellaista...hmmm.. =D Monta ideaa jo mielessä laajennusta/jatko-osaa varten. :D
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Joo mulla on kyl kans monta ideaa jatkoa varten. Mut kuhan saatais tähän päivityksellä jotkut loadoutit.
Todella hankalaa kun pitää kaupunkiin mennessä pistää ”pyhävaatteet” päälle ja miettiä et mitkä näistä oli myytäviä ja mitkä käytössä ja millä combolla karisma kasvaa isoksi.

Muutenkin joku oma ”ostoskori” ois tarpeen ja hevosella typerästi kaikki allekkain. Mullaki miljoona eri nuolta jne ja sit kirjoja jne toisessa päässä, niin kaikki vaatteet on siellä keskellä.

Samoin vois ennen keskusteluun menoa olla ilmoitus onko sillä tyypillä jotain uutta sanottavaa, vai ei.
Helpottais elämää kunnolla.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
48
Olet sepän poika Henry jota kukaan ei pidä juuri minään, laitat kiiltävän kypärän päähän ja jopa kapteeni Bernard sanoo että on kunnia kun tuollainen ritari tulee juttelemaan. :facepalm:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 407
PC:llä lockpicking lv6 ja Lasting Lockpicks sekä Deft Grip skillit auki. Easyt aukeaa helposti ja eilen meni moneen otteeseen yhteensä yhdellä katkeamisella muutama hard. Pickpocketingia en ole harrastanut, koska se oli niin randomia jo treenatessa. Mylläri huomasi täysin satunnaisesti koska taskuja kaivellaan, tämä on mielestäni paljon enempi ketuillaan kuin tiirikointi.

Vaikka olen susipaska tappelussa, niin silti nuo on suht helppoja. Ärsyttää tosin kun en oikeen saa blockeja kohdalleen ja se evade on hakusessa. Ilmeisesti vihreän kilven aikana painaa oikealle tai vasemmalle, niin väistää. Ilmeisesti nuo sword skillit käynnistää jonkun erikoisuuden kombon päätteeksi? Eilen oli reppu täynnä ja laahustusvauhti, kun 8 hengen lauma tiputti hevosen selästä. Muutama lähti perään ja kun torjuin yhden miekkamiehen lyönnin pariin kertaan se vajosi armoa anellen maahan. Yksi jouskamies tuli vielä hetken perässä ja ampui muutamat nuolet ohi ja pääsin nilkuttamaan karkuun ja hevosen selkään.

Mainlevelistä olen ottanut vain Scoutin ja (ilmaisen?) First Aid I:n. En pidä ideasta, että otan miinuksia. Siksi on pari pinnaa koko ajan käyttämättä. Onko tuo Scoutin evade taistelu evade vai fuick travel evade? Kävin koittamassa muutaman kerran jouskakisaa, missä ammutaan joella ajelehtivia tukkeja. En osunut yhtään nuolta yhdessäkään kisassa. En sitten tiedä bugasiko vai voiko muka selkeät osumat mennä ohi.

Pari pv sitten sain hevosen ja paljon mukavampaa nyt, kun saa kamaakin mukaan. "Pyhävaatteet" ja parempaa panssaria hevosen laukuissa + muuta tähdellistä ja vielä loottailu varaakin, vaikka vasta startti kamat hevosella.

Se mitä kaipaan on:
  • Suoraa hevosen inventorysta myynti/ostaminen
  • Kamojen sorttaaminen kaupassa / invenrotyssa useampien statsien perusteella. Siis enemmän sarakkeita, jotta voi sorttailla haluamiensa statsien perusteella. Pelkkä paino ja hinta + pari muuta on liian vähän. Miekastakin näkyy pelkkä damage, vaikka niitä eri damageja on 3 ja charismat sun muut päälle. Vaikka se paperinukke pienemmäksi tai kokonaan pois että saa tilaa
  • Kamojen vertailu keskenään vaikka shift pohjassa
  • Kun painat jotain inventory slotia, olisi kiva nähdä mitä kamoja siihen on tarjolla. Jos repussa/hevosessa on useita paitoja, ainakin vielä on vaikea tietää mihin slotiin mikäkin menee
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Saakohan noita hevosen kamoja korjattua missään?
Olen koittanut kiikuttaa niitä ties kenelle puoskarille korjattavaksi mutta ei ole onnistunut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 275
Se mitä kaipaan on:
  • Suoraa hevosen inventorysta myynti/ostaminen
  • Kamojen sorttaaminen kaupassa / invenrotyssa useampien statsien perusteella. Siis enemmän sarakkeita, jotta voi sorttailla haluamiensa statsien perusteella. Pelkkä paino ja hinta + pari muuta on liian vähän. Miekastakin näkyy pelkkä damage, vaikka niitä eri damageja on 3 ja charismat sun muut päälle. Vaikka se paperinukke pienemmäksi tai kokonaan pois että saa tilaa
  • Kamojen vertailu keskenään vaikka shift pohjassa
  • Kun painat jotain inventory slotia, olisi kiva nähdä mitä kamoja siihen on tarjolla. Jos repussa/hevosessa on useita paitoja, ainakin vielä on vaikea tietää mihin slotiin mikäkin menee
support@kingdomcomerpg.com

Sinne vaan rustaamaan lontoon murteella toivomusluetteloa.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Kingdom Come: Deliverancen kamala tallennusjärjestelmä päivitetään ihan uudella tavalla typeräksi | Muropaketti.com

Warhorse Studiosin kunnianhimoinen keskiaikaroolipeli Kingdom Come: Deliverance julkaistiin viime viikolla ristiriitaisten arvioiden saattelemana. Äärimmäiseen realistisuuteen ja todenmukaisuuteen pyrkivää peliä kiiteltiin monista asioista, mutta tekninen toteutus ja bugisuus saivat rutkasti kritiikkiä osakseen.

Silmätikuksi nousi myös tallennusjärjestelmä: Kingdom Come tallentaa automaattisesti vain harvoin, ja vapaaseen tallentamiseen tarvitaan maksullisia Savior Schnapps -juomia, joita on tarjolla rajallisesti.

Kehittäjät lupasivat jo viime viikolla parannuksia muun muassa tallennusjärjestelmään, mutta Game Informerinuutisen perusteella tuleva päivitys jättää asian korjaamisen puolitiehen.

Pian julkaistava 1.3-päivitys tuo peliin uuden Save & Exit -vaihtoehdon, joka tallentaa pelitilanteen, mutta sulkee samalla pelisession. Käytännössä parannus johtaa varmasti siihen, että tallentaakseen pelin milloin tahansa pelaajat joutuvat lähtemään pelistä ja lataamaan tallennuksen uudelleen. Tämä on erityisen ikävää pelissä, jossa latausajat ovat kaikkea muuta kuin lyhyitä.

Kingdom Come: Deliverance on saatavilla PC:lle, PlayStation 4:lle ja Xbox Onelle. Pelin uusi päivitys julkaistaan pian, ja sen kerrotaan parantavan myös turhan hankalaksi koettua lukkojen tiirikointia.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Tuohan on hyvä. Kun se täysin jatkuva tallentaminen pilaa ihan täysin pelin.
Siksi siellä on tallennusjuomaa erikseen tarjolla ilmaiseksi itsetehtynä..

Parempi viel ku poistaisi ton saven kun sen lataa ja pistäis esim 20min välin ettei voi uusiksi tehdä.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 749
ÖÖh, luuleeko Muropaketti nyt että ainoa tapa tallentaa on poistua pelistä?

Tuossahan on monia tapoja tallentaa ja mielestäni on ihan järkevästi toteutettu tuo että noin 10m matkalla ulkona ei kohtaa susilaumaa tai myrkyllisiä hämähäkkejä mutta kun joskus kohtaa vihollisen niin varsinkin alemmilla tasoilla se taistelu on oikeasti haastavaa. Mikäli haluaa voi käyttää snapsin ja myöhemmin niitä tekee noin muutamalla kolikolla lisää eikä muutenkaan myöhemmin ole rahasta kiinni noiden hankkiminen...
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Hiirellä tuo lockpick jo onnistuikin mut aloin nyt kokeileen padilla Rattayn Millerin taikalaatikolla ja hoksasin miksei se ikinä itsellä toiminut.

En tiedä onko muilla ollut sama vika. Vasemman tatin pyörittäminen ei vastaa yksi yhteen ruudulla näkyvää kiekkoa. Tattia pitää pyöritellä yli yksi kierrosta että kiekko liikkuu tarpeeksi. Sen kun hoksas niin ei tuo olekaan niin vaikeaa.

Aiemmin sitä jäi jumiin siihen kun katsoo että kiekko on nyt vaikka kello 7 kohdalla ja tatti myös ja yrittää liikuttaa tattia 6 kohdalle että kiekko liikkuisi siihen mutta alkaa sit vaan tärräämään, jää paikoilleen ja tiirikka katkeaa. Tattia pitää vaan pyöritellä eteenpäin sen kutosen ohi. En tiiä onko tuossa sepostuksessa järkeä jos ei ole katsonut tuota tiirikointia samalla tavalla väärin kuin minä :D

--
Tallentamisesta:
Tallennusjärjestelmä alkutuntien aikana tuntui ärsyttävältä mutta nyt olen sitä mieltä että se on oikein toimiva. Nukkumaan pääsee monessa paikkaa ja nopeasti, schnapseja en ole vielä käyttänyt yhtään mutta ei ne enää tunnu niin kalliilta ja auto-savejakin on aika usein. Eipä tule houkutusta save scummailuun
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Ihme äpinää kyllä tästä tallentamisesta. En vaan ymmärrä että mikä tässä on ongelmana? Fast travel Rattay millille ja nuku tunti. Peli on tallennettu.

Tein itse kerralla noita Saviour Schnappseja 25 kpl, aikaa meni joku 20-30min ja samalla nousi aika hyvin alkemia. Nuo riittävät hyvin koko loppupelin ajaksi. Lisäksi jos harrastaa vähänkään loottaamista saa niillä tuhansilla groscheneilla ostettua niin paljon schnappseja kuin sielu sietää eikä tunnu missään. Pääasiallisesti olen tallentanut kuitenkin menemällä tavernaan tai kotiin nukkumaan tunniksi. Kesken missionkin voi tallentaa nukkumalla tunnin turvallisessa paikassa. Tässä ei ole minkäänlaista ongelmaa mielestäni.


Tulipa pelattua pääjuoni läpi. Otin ihan asiaksi läpäistä sen tänään.
Tietyn pisteen jälkeen juoni eskaloituu aika intensiiviseksi quest pommitukseksi ja koko ajan pitää olla tekemässä jotakin. Huomio muille että peli ilmoittaa tässä kohtaa että jos aloitat tämän questin jotkin muut questit lakkaavat olemasta tai niitä ei voi enää aloittaa. Ilmeisesti kannattaa siis suorittaa kaikki sivuquestit mahdollisimman pitkälle ennen tätä.
Aikaa pelin läpäisyyn meni 54 tuntia ja sivutehtäviä suoritin tuona aikana joitain kappaleita, olisiko yli 10? Todella paljon aikaa meni uskomattoman kauniin kartan tutkimiseen ja loottailuun. Vielä kun suorittaisi nuo kaikki sivutehtävät niin peliin saisi varmasti menemään sen 10-15h lisää.

Voisi heittää tähän tämmöisen lyhyen amatöörin arvostelun.

Hyvää:
+ Realismiin tähtäävä
+ Uskomattoman kaunis (erityismaininta ympäristösuunnittelusta, näin hienoa luontoa ei ole tietokonepeleissä ennen nähty)
+ Ei kädestäpitelyä!
+ Haastava (tiettyyn pisteeseen ja taistelussa niin pitkälle kunnes keksit käyttää jousta ja hevosta)
+ Mielenkiintoinen sekä täysin ainutlaatuinen ympäristö tapahtumille videopelien historiassa (oikean historiaan sijoittuva)
+ Kaunis musiikki
+ Vei mukanaan täydellisesti (vahva immersio) ja koukutusaste luokkaa voimakas
+ Monipuoliset ja mielenkiintoiset questit
+ Loistavasti toteutettu UI (grafiikka) ja etenkin kartta. Tykkäsin kovasti miten fast travel oli tehty peliin.
+ Hyvät näyttelijät*

Huonoa:
- *Huonoja roolisuorituksia joukossa (en etenkään pitänyt protagonistin jatkuvasta mikkiin nenällä huohottamisesta jokaisen lauseen jälkeen sekä "voimattomasta" puhetavasta, hän ei istunut rooliinsa kuten muut päärooleissa olevat)
- Kertakaikkiaan surkea AI
- Heikohko juoni mikä vielä nyökähtää loppua kohden
- Aivan liian pitkäveteinen pelin alku ja pelaajan perehdytys joka oli huonohkon juonen takia toteutettava näin (itselläni riitti tähän into ja mielenkiinto mutta ymmärrän miksi useilla ei)
- Bugisuus, mikä esti jopa joidenkin questien suorittamisen
- Kartta on todella autio pelin aloitus kaupungin seudulta, tosin ihan syystäkin (ehkä tämä korjataan seuraavassa osassa). Kartassa voisi olla muutenkin enemmän NPC:itä etenkin kylissä ja kaupungeissa mutta sitä ei ole mahdollista toteuttaa tuolla budjetilla.
- Suuret taistelut eivät toimi mielestäni riittävän hyvin, välivideoiden taistelujen ja oikean taistelun ero on masentavan huikea (etenkin NPC:iden lukumäärä)
- Taistelusysteemi on melkoinen vedenjakaja. Virkistävän uusi mutta harmillisen kömpelö (ei ihmekään että Viktor Bocan sanoi jollain videolla ettei yksin ole vastuussa taistelusysteemin kehittämisesti vaikka onkin päävastuussa. "Joten älkää syyttäkö minua jos ette pidä siitä")
- Huonosti optimoitu


Rehellisesti sanottuna pelinä: 7/10
Mutta se miten paljon pidin tästä: 8.5/10

Koviten koukuttanut peli vuosikausiin minkä ongelmana on selkeästi ollut liian pieni budjetti jaettuna liian pitkälle aikajaksolle. Projektin massiivisuuteen nähden pienen studion saavuttama lopputulos on kuitenkin rohkaisevan hyvä ja jokaisen keskiajasta kiinnostuneen tulisi ehdottomasti kokea tämä peli. Jahka suurimmat bugit saadaan korjattua ja mikäli kehittäjä palaa vielä viilaamaan AI:ta saadaan tästä vielä huomattavasti parempi lopputulos.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Hiirellä tuo lockpick jo onnistuikin mut aloin nyt kokeileen padilla ja hoksasin miksei se ikinä itsellä toiminut. En tiedä onko muilla ollut sama vika. Vasemman tatin pyörittäminen ei vastaa yksi yhteen ruudulla näkyvää kiekkoa. Tattia pitää pyöritellä yli yksi kierrosta että kiekko liikkuu tarpeeksi. Sen kun hoksas niin ei tuo olekaan niin vaikeaa
Mulla taas ei mene lähellekään kierrosta. Aloitan klo11-12 välistä jostain ja pyöräytän sinne klo 2-3. Eli ehkä kolme varttia, hiukan yli.
Edit: alustana ps4pro
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Nyt lakkasi toimimasta Millerin taikaloota :/
Eikö tuo olekaan rajaton lockpickata?
 
Viimeksi muokattu:

IcyT

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
664
Nyt lakkasi toimimasta Millerin taikaloota :/
Eikö tuo olekaan rajaton lockpickata?
Ei ole. Kun leveli nousee tarpeeksi (4-5?) niin lakkaa toimimasta. Ehkäpä kuitenkin hyvä niin, että ei saa grindattua ns. alkuvaihetta pidemmälle.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 407
En ihan ymmärrä tätä charisman määräytymistä:

Rivetted pauldronds: 15 -> overal statseissa charisma 14
Warhorse pauldrons: 19 -> overal statseissa charisma 13

Miten pienemmän statsin kaman päälle laittaminen nostaa kokonais charismaa isomman statsin kamaa enemmän? Molemmat pestyjä ja 100% Bugi?
Tuo jatkuva peseminen on muutenkin vähän kypsyttävää.

Mites nuo kirjat, näkeekö jostain mitkä kannattaa ostaa/pölliä ja lukea? Recipe for poison tyylinen nyt on selkeä vinkki, mutta näkeekö muuten? Peliin vaikuttamattomia taustatarinoita ei varmaan jaksa lueskella, varsinkaan jos ne ei päädy codexiin koska hyvänsä luettavaksi ensimmäisen lukukerran jälkeen.

Tallennusten kanssa ei ole ollut ongelmaa. Majataloja ja sänkyjä on ihan riittämiin ja jos pitkään samoilee ympäriinsä, niin varmuudeksi potion. Fast travel myllylle nukkumaan ei itselle toimi, koska kamat on jatkuvasti tapissa. Sotaisat hevosenkengät jos ostin 1kG:llä, pitäisi kamojen vuoksi ostaa kallein satula laukkuineenkin. Toivotavasti nuo eivät kulu liian nopeasti ja niitä voi edes jossain korjata.
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Noissa asuissa vaikuttaa kaikki yhdessä. Eli toinen asu sopii muiden kanssa paremmin yhteen, jolloin kokonaisuus on parempi, kuin toisella ”paremmalla” osalla, jos se ei juuri siihen asuun sovi.

Kirjoissa on tähti aina päällä jos et ole lukenut.
Niistähän näkee ne infot et mitä sisältää. Jos on opiskeltavaa kamaa, niin kaikki kannattaa ottaa.
Ne pelkkään lukemiseen olevat kannattaa ottaa myös. Ei niitä oikeasti lukea tarvii. Kirja auki ja selaat loppuun ja poistut, niin lukemis skilli nousee silti.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Jää aina jumiin latausruutuun kun yrittää aloittaa tuon archerykisan viinitynnyristä. Toimiko muilla? PC
--
Tällä sai vähän shaprnessia ja värikylläisyyttä peliin, vanilla vähän turhan pliisu omaan makuun: BRB Reshade
--
Game breaking bug:

 
Viimeksi muokattu:

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Joko tässä pelin vanhetessa on alkanut tulemaan noita eri bugeja ja muita outouksia enemmän, mm juuri tuo kun menee jouskarikisoihin niin muut eivät ammu(olisi kiva jos olisi aikaraja niin helppoja voittoja :D )
Tai sitten uuden viehätys on haihtunut ja pelin ongelmat tulevat päin näköä.

Nytten main questissa pitäisi jutella jollekin jalkansa loukaneelle kaverille mutta ei tule muita vaihtoehtoja kuin pickpocket.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Jää aina jumiin latausruutuun kun yrittää aloittaa tuon archerykisan viinitynnyristä. Toimiko muilla?
--
Tällä sai vähän shaprnessia ja värikylläisyyttä peliin, vanilla vähän turhan pliisu omaan makuun: BRB Reshade
--
Game breaking bug:

Mulla jäi questi bugin takia jumiin juuri tässä questissa. Sinne meni pari tuntia peliaikaa kankkulan kaivoon.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Noin 20h on peliaikaa takana ja oikeestaan vasta nyt alkaa tuntua siltä että ei tarvii ihan perse hiessä olla jos vastaan tulee pari bandittia. Kolme tai useamman yritän kyllä erottaa toisistaan.

Pitää vissiin ruveta välillä pätkimään myös jollain nuijalla tms kun haarniskoidut vihut saa niillä paljon helpommin hengiltä. 2h miekalla haarniskoidut soltut on edelleen pahoja.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
116h jälkeen on hyvä katsoa helpistä koktrollit ja huomata, että ristinäppäin ylös on kartan lisäksi pohjassa pidettynä suoraan quest logissa ja alaspäin ilventoryn lisäksi pohjassa pidettynä player statsit...Huoh.. [emoji43][emoji43][emoji43]
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
116h jälkeen on hyvä katsoa helpistä koktrollit ja huomata, että ristinäppäin ylös on kartan lisäksi pohjassa pidettynä suoraan quest logissa ja alaspäin ilventoryn lisäksi pohjassa pidettynä player statsit...Huoh.. [emoji43][emoji43][emoji43]
Kai tiesit miten soihdun saa :eek:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 302
Viestejä
4 219 267
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom