Hanki parempi voimalatyyppi, jos säätosauvoille on tarvetta tehoajon aikana
Suomessakin on pari pannua, jotka on jauhanut sähköä 40+ vuotta sauvat aktiivisydämen ulkopuolella. Ja muuhunkin osaan voi vain todeta, että aika pitkälle vieviä johtopäätöksiä vedät ylösajonopeuksien syistä ja rajoituksista yhden laitostyypin prujujen opettelulla. Jo pelkästään yksittäisen voimalatyypin eri laitoksilla on merkittäviä eroja mikä palikka jarruttaa missäkin kohtaa riippuen mitä polttoainetta on ladattu ja miten sitä on lisensioitu ajettavaksi. Turva-analyysitkin on voitu tehdä eri tavalla.
Henk. koht. en kyllä viitsis alkaa esittämään kovin vahvoja väitteitä liittyen vielä suunnittelupöydällä oleviin laitoksiin toisen laitostyypin kokemusten perusteella, mutta kukin tyylillään. Matala paine & lämpötila sekä pieni koko & tehotiheys auttavat varmasti säädössä, mahdolliset säätöongelmat jakson lopussa voi ajoittaa kesälle. Jos olet eri mieltä, niin ok, sittenhän olet.
Älä nyt jaksa siirtää maalitolppia, puhtaasti kaukolämmöstä aiemmin kirjoittelit ja siihen vastasin.