Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kehitys on muuttunut suurista kehitysaskelista olemassa olevien ominaisuuksien hiomiseksi.Onhan noissa huomaamattomia muutoksia.
Mä olen ajalla pelkästään MY dieselillä Soliksen HST 26 mallilla. Ei mitään käyntiongelmia ja äärimmäisen vähäinen musta savu ainoastaan käynnistyksessä. Ehkä just ja just pystyy huomaamaan jotain tulevan ensisavua ulos, kun tallissa käynnistää ja katsoo oikeaan paikkaan. Säilyvyyden pitäisi olla luokkaa vuosia vs FAMEa sisältävien muiden dieselien, joista saattaa löytyä levälimaa tankista helpostikin. Soliksessa on Mitsubishin moottori ja hyvin käy kesät talvet. 4:s vuosi nyt menossa.Onko kukaan tankannut näihin vanhoihin nesteen my dieseliä? Tekis mieli kokeilla tuossa kubotassa, tuo puskee pakokaasut nenän eteen kun ei ole pystypakoputkea. Lähinnä onko eroa oikeasti hajussa, ja säilyykö tuo yhtä hyvin kun normidiesel.
Olisikohan nuo tarpeeksi lähellä?Kubotaan vaihdettu nyt jäähdytysnesteet + tuulettimen hihna ja hienosti sitten jäi tyhjennyspropun tiiviste vähän tiputtamaan kun pistin uudet nesteet sisälle, olis pitänyt vaan suosiolla hankkia eka se uusi tiiviste. Eli muoviseen proppuun (sekin löytyy jo uusi varuilta, vaihdan samalla) pitäis löytää nyt kumitiiviste joka on ulkomitoiltaan 20mm jossa 10mm reikä ja noin 2-3mm paksu, ja joka kestää jonkuin 60-70c ja glykolin. 1/2" reikä on turhan iso, kun tuo pääsee sitten niin epäkeskeisesti menemään ja vuotaa. Paikalliselta ikh/pienkonekorjaamolta ei löytynyt. Ei tuntunut moisia löytyvän tiivistesarjoistakaan? Toki kun keksis missä muussa vehkeessä tommosia on, niin vois hakea varaosanimellä.
Tuon takiahan ne väyläpohjaisiin systeemeihin siirtyivät.Uskomaton määrä johtoa on kyllä saatu tungettua 80-luvun lopun täysin analogiseenkin koneeseen. Kojelaudan sisällä on kirjaimellisesti ranteen paksuinen johtonippu.