Jep, laskurista varmaan olisi jotain lisäarvoa + linkit ilmoituksiin.
Samaa mieltä, ongelmapalaute on se mistä yleensä saa eniten lisäarvoa, jopa niin että jos sellaista on, niin saa käsityksen miten ne osapuoli käsittelee. Hyvällä osapuolella ne voi olla positiivisia kaupan syntymisen kannalta.
Tämä tunne juttu lähti vähän siitä että joillekkin se palaute on niin kovasti tärkeää, meinaa mennä tunteisiin jos ei saa peukutusta.
Ehkä kommenttisana vähän vaikutti se että tänäpäivänä vähän jokaisessa kauppapaikassa kerjätään sitä palutetta (positiivista) , siihen on ihan markkinointi syynsä.
Mutta jos joku pitää kaupanehtona palautteen antamista, niin se laskee sen osapuolen palautteiden arvoa.
Vilpitön, omalähtöinen palaute on aidompi, verrattuna ostettuihin palautteisiin.
Jos ei saa palautetta, niin sitten ei saa, onko se sitten ongelma, tietenkin jos paljon tekee kauppaa eikä koskaan saa palautetta, niin no...
Tämä lähti tästä foorumista.
Esim, haluaa ostaa jonkin ilmoituksen tuotteen, mutta ei haluta huudella että on niin tehnyt.
Jos myyjällä on kaupanehtona palautteen antaminen, niin palaute nyky systeemissä näkyy kaikille.
Jolloin toinen osapuoli joutuu tekemään palautetta varten uuden tunnuksen.
Tupla tunnus maininnan jälkeen jotkut oli kieltämässä tuplatunnukset, joten johtaisi vain siihen että myyjä sulkee osan potenttiaalisia ostajia pois.
Ehkä ajattelin liianhenkilökohtaisesti, kaikki ei kaipaa kehuja, tai no myönnän että toki kehut tuntuu hyvältä, mutta vähän latistaa jos ne on kerjäämällä saatuja.
Toistan väärinkäsityksten välttämiseksi.
- En vastusta palaute järjestelmiä, päinvastoin ne ovat erittäin tärkeitä, ja varsinkin etäkaupassa tärkeä väline arivioida osapuolen riskiä.
- Kauppahistoria on tärkeä lisäarvo arvioidessa riskikohteita.
- Vahvistettujen kauppojen määrä , jakauma ja historia on tärkeä väline arvioidessa riskipitoisuutta.
- Oikeat suostiukset